Nedir bu yılbaşı dedikleri şey?

²oo6 - ²oo7 @ Blog & Mail

Nedir bu yılbaşı dedikleri şey? 19. Yüzyılda ortaya çıkan noel abd'ye özgü olmasına rağmen bir çok ülkede (buna ülkemde dahil) kutlanmaktadır. Hristiyanlara özgü olan bu kutlama neden biz Müslümanlar! için bu kadar önem taşımaktadır bunuda anlamış değilim.

Yılbaşı akşamı televizyon karşısına geçip kanal, kanal dolaşarak hangi dansöz daha iyi kıvırıyor diye yanıbaşındakilerle konuşurken elinde içki şişeleri ile saat onikiyi vurduğunda yeniyılın hayır ve mutluluklar getirmesi dilenecek. Hayır ve mutluluk dilenecek bir tek "O"na isyan ederek. Ne garip.

Bu kadarmı yitirildi benlikler, bu kadarmı unutuldu örf ve adetler? Bakın şunu bilmenizi isterimki ben yılbaşına yada namı diğer adı noel'e karşı değilim. Benim karşı olduğum ben Müslüman'ım diğen insanların bunu kutlaması. Siz hiç ramazan ayında oruç tutan bir hristiyan gördünüzmü yada kurban bayramında kurban kestiğini? Ben duymadım, duyan varsa banada söylesin bende bileyim arkadaşlar.

Unuttuysanız ben size hatırlatayım. Geçtiğimiz yıllarda sevgili Peygamberimize yapmadıkları hakaret kalmayan bu insanlara özgü olan noel kutlamalarına sizde dahil olmak istiyorsanız şunu bir düşünün! Siz öldünüz ve sevgili Peygamberimiz yanınıza geldi ve size şunu sordu. Bana küfreden, bana hakaret eden bir toplumun adetine neden katıldın? Ne cevap vereceksiniz yada utancından cevap verebilecekmisiniz?

Aman bee sende çok abarttın diyorsan o zaman gönlünce eğlen. Eğlen ama unutma Filistin'li mazlumları İsraillilerle noel kutlarken.

Son Nefes e/Günlük

http://sahirzamanlar.blogcu.com/




--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.