COCA COLA GERÇEK RÜYA REKLAM SENARYOMU KOPYALADI !..

COCA COLA GERÇEK RÜYA REKLAM SENARYOMU KOPYALADI !.. GOOGLE’YE NOTER ONAYLI RÜYA YAZARAK,DİĞER SAYFALARIMA ULAŞABİLİRSİNİZ!.. KAMUOYU OLUŞTURMAK İSTİYORUM. LÜTFEN DESTEK OLUNUZ. TANIDIĞINIZ HABER SİTELERİNE VE KİŞİLERE DE GÖNDERİNİZ. ACUN ILICALI-SOBA ZEHİRLENMESİNİVİDİVİDO’DA SEYRETMEK İSTERSENİZ TIKLAYINIZ!

http://www.vidivodo.com/153857/sessiz-olum

Noter Onaylı Rüya- Samanyolu Maceracıyı Seyretmek İster misiniz?

GOGLE’YE KTUNNEL.COM YA DA Z.TUNNEL.COM YAZ AÇ BEGİN BROWSİNG’İ TIKLA.BOŞ ALANA HASAN SANCAK YAZ. TIKLA VE SEYRET. http://www.youtube.com/watch?v=EpkDzSi0x

AY HÜR,BAĞIMSIZ,ONURLU,YÜREĞİ YETEN MEDYA ARIYORUM!..KALEMİNİ, RUHUNU, BEDENİNİ, DÜŞÜNCESİNİ SATMAYAN,PARANIN KÖLESİ OLMAYAN BASIN MENSUBU İSENİZ,SESİME SES VERİNİZ..

Aşağıdaki konuyu Türkiye’deki ulusal televizyonlar ve gazetelere haber yaptıramadım. Coca Cola bütün medyayı susturdu. Konunun hepsini okuma zahmetine girerseniz, ne olduğunu anlarsınız. Para ve reklâm ile-Türk Basını susarsaYurdumuz elden gider-ne mal kalır ne yasaHasan Sancak ALTERNATİF REKLÂM SENARYOLARI YAZIYORUM Tv Reklâm Senaryo Yazarıyım. Çalışabileceğim Reklâm Ajansları Firma Ve Şirketler Arıyorum. AIDS-CİPS-COLA-İÇKİ-KENE-MAGANDA DEHŞETİ-SİGARA-KUMAR-TERÖRÜN… Toplum üzerindeki olumsuz etkilerini anlatan kısa filmler çekip, video sitelerine göndereceğim. İlk kısa filmim de SOBA ZEHİRLENMESİ üzerinedir. VİDİVODO, MYNET, PİKNİKTUBE, AKILLI TV, VE YOU TUBE’ye dekoydum.. Kısa filmlerimin kamuoyu ile paylaşılması için destek verir misiniz? Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur !..Alaçamlı Halk Şairi, Reklâm Yazarı, Eğitimci ve Gazeteciyim. Üç taneSİ çıkan 50 şiir kitabımla birlikte, 50 tanesi noter onaylı 400 tane de alternatif reklâm senaryom bulunmaktadır. Şiir kitaplarımı çıkartma ve alternatif reklâm senaryolarımı kamuoyuna duyurma mücadelesi veriyorum. Ben,1 Aralık 2000 de,44 yaşında gördüğü gerçek rüya reklâm senaryosunu notere onaylatan ve bu tarihten sonra da rüyalarında reklâm senaryoları gören dünyadaki ilk ve tek kişiyim.5 Aralıkla, 12 Aralık 2000 tarihleri arasında ulusal televizyon ve gazeteler beni dünya ve Türkiye’ye flaş haber olarak duyurdular.Coca Cola benden beş sene sonra noter onaylı gerçek rüya reklâm senaryomu dünya ve Türkiye’deki ulusal kanalların reklâm kuşaklarında aynen oynatmıştır. Ulusal gazeteler ve televizyonlar reklâm alamam korkusuna haber yapamıyorlar. Coca Cola ile mahkememiz şu anda devam ediyor. Dava Yargıtay’dadır. En az 8 şirket 3 tane rüya reklâm senaryomu başka ürün adına ulusal televizyonlarda yayınladı. En son UFO Kâbus Reklâm Senaryomu kopyaladı.500 forum sayfasına üye oldum. Google’ ye Hasan Sancak, Noter Onaylı Rüya ya da Rüyalarımı Çaldılar yazarsanız yüzlerce sayfamla karşılaşırsınız. Tanıdığınız başka basın varsa, lütfen bu haberimi onlara da gönderiniz.Çalışmalarınızda başarılar diler, en derin saygı ve sevgilerimi sunarım. Saygılarımla.

TUNCAY ÖZİLHAN TÜRK ADALETİNİ ALDATMIŞTIR!.. AKLI BAŞINDA OLAN HANGİ İNSANA, COCA COLA İÇECEK A.Ş. YÖNETİM KURULU BAŞKANI VE TÜRKİYE TEMSİLCİSİKİMDİR DESENİZ, TUNCAY ÖZİLHAN OLDUĞUNU SÖYLER.GOOGLE’YE COCA COLA YÖNETİM KURULU BAŞKANI YAZDIĞINIZ ZAMAN COCA COLANIN TÜRKİYE TEMSİLCİSİ VE YÖNETİM KURULU BAŞKANI TUNCAY ÖZİLHAN OLDUĞU KENDİ SİTELERİNDE BİLE SÖYLENMEKTEDİR. BİZ, DAVAYI COCA COLA TÜRKİYE TEMSİLCİSİ VE YÖNETİM KURULU BAŞKANINA AÇTIK. DAVAYI KİŞİYE AÇMADIK. TUNCAY ÖZİLHAN MAHKEMEDEN KURTULMAK İÇİN AVUKATI VASITASIYLA ISRARLA COCA COLA’NIN YÖNETİM KURULU ÜYESİ OLDUĞUNU BELİRTMEKTEDİR. BÖYLELİKLE BU İŞTEN KURTULMAK İSTEMEKTEDİR. KENDİLERİ DE SİTELERİNDE BUNU KABUL ETMEKTEDİRLER. ULUSAL MEDYADAKİ HABERLERİ SİLDİRMEK BİR İŞE YARAMAMAKTADIR. SİTELERİ TUNCAY ÖZİLHAN’IN KİM OLDUĞUNU ÇOK GÜZEL AÇIKLAMAKTADIR. HAKKIMI SONUNA KADAR ARAYACAĞIM…TUNCAY ÖZİLHAN’DA OLMAK ÜZERE BENDEN ÖNCE ÖLÜRSELER,BÜTÜN MEDYAYA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM DİYE YAZI GEÇECEĞİM. AŞAĞIDAKİ YAZI COCA COLA SİTESİNDEN ALINMIŞTIR. Tuncay ÖzilhanYönetim Kurulu Başkanı 1996 yılında Coca-Cola İçecek A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı olarak atanan Tuncay Özilhan, 1984 yılından beri Anadolu Grubu’nda İcra Başkanlığı görevini sürdürüyor. Bu göreve ek olarak Anadolu Efes, Efes Pazarlama, Tarbes, Alternatif Bank, Alease, AYatırım, Anadolu Sağlık Merkezi, Anadolu Elektronik Aletler ve Hamburger Restoran İşletmeleri A.Ş.’de de yönetim kurulu başkanı olarak görev yapıyor. Tuncay Özilhan, aynı zamanda Estonya Fahri Konsolosu ve Efes Pilsen Spor Kulübü’nün Başkanı. 2001-2003 yılları arasında TÜSİAD (Türkiye Sanayici ve İşadamları Derneği) Başkanlığı yapan Tuncay Özilhan, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi mezunu ve Long Island Üniversitesi’nden MBA derecesi aldı. Kamuoyunda bilen ve bilmeyen de konuşmaktadır.Noter Onaylı Rüya bir Tv reklâm senaryosudur. TUNCAY ÖZİLHAN gücüyle, bütün ulusal basını susturmuştur. Televizyonlar, gazeteler, yazarlar… Bu haberimi reklâm alamam korkusuyla yapamamaktadırlar. Bu yazım ve basınımızın aracılığıyla Tuncay Özilhan’a bir çağrıda bulunmak istiyorum. Kendine güveniyorsan, rüya reklâm senaryosunu kullanmadık diyorsan, karşıma gel! Basını susturacağına, oraya buraya telefon açacağına istediğin bir televizyonda biz, Noter Onaylı Rüya Reklâm Senaryosunu kullanmadık, de. Diyemezsin. Çünkü Noter Onaylı Rüya Reklâm Senaryosu, 1 Aralık 2000’de notere yazılı metin hâlinde onaylatılmıştır.5 sene sonra Coca Cola rüya reklam senaryomun aynısını dünyada ve Türkiye’de ulusal televizyonların reklam kuşaklarında oynatmıştır. Kanal D’de program yapan Beyazıt Öztürk korkusuna beni canlı yayına bağlatamamıştır. Beni 3 sefer telefonla arayıp, canlı yayına alacağız diyen kendisidir. Kanal D’de program yapan Esra Ceyhan’da canlı yayına gel demesine rağmen, yönetim tarafından susturulmuştur. Flasha Tv Canım Türkiye Programı Alaçam’a gelip çekim yapmasına rağmen yayınlayamamıştır.

SAMANYOLU TELEVİZYONU MACERACI PROGRAMI SUNUCUSU MURAT YENİ beni 9 dakika göstermiştir. Kendisine saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Konu ile ilgili görüntü aşağıdadır. 2000 yılında haberim Türkiye’de flaş haber olarak dünyaya duyurulmuştur. Şimdi ise reklam alamam korkusuyla bütün ulusal medya susmaktadır. Hani siz hürdünüz? Hani bağımsızdınız? O zaman telefon ve mailleri niçin veriyorsunuz? Bize şuralardan ulaşabilirsiniz, diyorsunuz. Gazeteci Savaş Ay, Atıf Bir, Ali Saydam, Ali Kırca, Güneş Tulga… Yüzlercesi susmuştur. Türkiye’de haber konusu olabilmek için 9.kat ya da Boğaz Köprüsüne’ mi çıkmak gerekir? Ben, şimdi buradayım. Canlı yayına bağlanıp, gelmezseniz kendimi aşağı atarım demem mi gerekir? Böyle bir haber anlayışı nerede görülmüştür? İnsanlar dünyada para için mi yaşarlar? Ya insanın onuru ne olacak? Hasan Sancak emekli bir öğretmendir. Aynı zamanda da 24 senedir basının içindedir. İşin ilginç tarafı da 2000 yılında notere onaylattığı, dünyada sadece kendisine ait olan rüya reklâm senaryosunun Coca Cola tarafından kullanıldığını açıklamaktadır. Rüya reklâm senaryolarım çalınmamış olsa, her akşam bir televizyonda olurdum. O,sadece hakkını aramaktadır. Aramayayım mı? Benim buradaki gerçek sitemim, medya patronlarınadır. Türkiye’de yazma deniyorsa yazılmamaktadır. Başbakanın Samsun Mitingi, Doğru Yol Partisi Eski Genel Başkanı Mehmet Ağar ve İbrahim Tatlıses’in Samsun 19 Mayıs Belediyesinin Açılışı, Nimet Çubukçu, Anavatan Partisi Genel Başkanı Erkan Mumcu Kültür ve Turizm Bakanı ve Parti Genel Başkanı iken, Kültür Bakanı Atilla Koç…Hepsini de Samsun’da yakaladım. Benimle hiç birisi ilgilenmedi. Kültür ve Turizm Bakanı Atilla Koç “Rüyalarını Çalanları Sakın Affetme.”Sana destek olacağım, dedi. Ankara’ya gitti. Beni unuttu. Devlet Bakanı Nimet Çubukçu ve bütün basının huzurunda, ben senin derdini biliyorum. Yarın gel seni iki saat dinleyeyim diyen ve beni Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığından Genel Sekreter Kenan Şara’ ya kovduran Yusuf Ziya Yılmaza’ a ne demeli? İnsan verdiği sözü tutmaz mı? Bu bir de Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı ise… Gazete köşe yazarlarımız köşelerinde bunu Yusuf Ziya Yılmaz’a soru sorup, cevap veriniz diyebilirler mi? Başkan Yusuf Ziya Yılmaz ve Kenan Şara benden önce ahrete göçerseler… Hakkımı helal etmiyorum… Diye sizlere mail göndereceğim. Bu haberimi sadece Samsun yerel Manşet Gazetesi üç gün manşetten verdi. Binlerce mail göndermeme rağmen yazarlar bile köşelerine alamadılar. Hür, bağımsız, onurlu, yüreği yeten, paranın kölesi olmayan basın mensupları muhakkak sesimi duyacaktır. Onların hepsine saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Daha hür ve bağımsız bir medyanın Türkiye’de oluşması dileğiyle… Saygı ve sevgilerimi sunarım.Saygılarımla. Aşağıdaki reklam senaryosu dünyadaki ilk notere onaylatılan gerçek rüya reklam senaryosudur. Bunun dünyada eşi ve benzeri yoktur.1 Aralık 2000 de notere onaylatılmıştır. Coca Cola tarafından dünyada ve Türkiye’deki ulusal kanallarda 5 sene sonra ‘ Dünyada Kalan Son Coca Cola Reklam Filmi’ olarak aynen gösterilmiştir. ÂLEMDE İLK VE TEKDÜNYADA EŞİ VE BENZERİ YOKNOTER ONAYLI RÜYABU YAZININ TAMAMI ALAÇAMLI HALK ŞAİRİ REKLÂM YAZARI EĞITİMCİ-GAZETECİ HASAN SANCAK'A AİTTİR. DÜZENLEME ŞEKLİNDE İFADE TESBİT TUTANAĞI İki bin yılı Aralık ayının birinci günüdür. 1.12.2000 Aşağıda mühür ve imzası bulunan, ben Bafra 2. Noterliği NİLGÜN KURT Çakırmahmut İş hanı Kat:1 Bafra adresindeki dairemde görev yaparken, yanıma gelen ve gösterdiği Alaçam nüfusundanYENİLEME nedeni ile verilen 22.08.1989 gün ve V01-985727 numaralı fotoğraflı nüfus cüzdanı kimliğine göre Samsun ili Alaçam ilçesi Yeni cami Mah. Nüfusunda 008,5 cilt 16 sayfa 290-7 kütükte kayıtlı olup, baba isminin Yakup, anne isminin Emine olduğu ve 1956 tarihinde doğduğu anlaşılan ve hâlen Yeni cami Mah Alaçam adresinde oturduğunu ve okuryazar olduğunu söyleyen HASAN SANCAK Düzenleme şeklinde bir ifade TESBİT TUTANAĞI tanzimini istedi. Kendisini yukarıda yazılı hüviyet ile tanıdığım gibi, bu işi yapma yeteneğinin bulunduğunu ve okuryazar olduğunu gördüm. Bunun üzerine şu suretle söze başladı. Aşağıda anlatılan rüya yazısı hiçbir bilgisayar-İnternet-buzdolabı-süper market vb. şirketi tarafından tamamı ya da bir bölümü sahibinden izin alınmadan televizyon, radyoda... Reklâm hâline getirilerek seslendirilemez, oynanamaz, oynatılamaz ve yayınlanamaz. RÜYAMDA GÖRDÜĞÜM DÜŞ Konu: Rüyamda karnımın zil çaldığını fark ederek uyandım. Saat gece 03.00'dı. Yataktan kalkarak mutfağa gittim. Buzdolabının kapağını açtım. İçerisinde yiyecek aradım. Ne yazık ki buzdolabında ve evde yiyecek namına hiçbir şeyin olmadığını gördüm. Açlıktan ayakta duracak dermanım kalmamıştı. Su ile karın doyurulmaz diyordum, birden aklıma misafir odasındaki bilgisayarım geldi. Hemen misafir odasına koştum. Bilgisayarımı açtım, bilgisayar faresini elime alarak, İnternet'e geçtim. Büyük bir market aramaya başladım. Uzun uğraşlardan sonra karşıma İnternet'te büyük bir süper market çıktı. Reyonlarda ne yoktu ki, tavuk, peynir, zeytin, sucuk, pastırma... Canımın çektiği hangi yiyecekler varsa, farenin imlecini o yiyeceklerin üzerine teker teker getirerek bir bir tıkladım. Her tıkladığım yiyecek benim buzdolabına üstten dolmaya başladı. Buzdolabını süper marketten ağzına kadar doldurdum. Sevincimden havalara zıplıyordum. Kendi kendime bolluk ne güzel şey diyordum. Birden aklıma bu yiyeceklerin parasını vermediğim geldi. Doldurduğum o yiyeceklerin hesabını yapmaya başladım. Ortaya çıkan toplam rakamın maaşımı kat kat aştığını gördüm Hanımın seslenmesiyle tatlı düşten uyandığım zaman durmadan elimin ağzıma gittiğini, sanki o yiyecekleri yiyor gibi bir hâl aldığını gördüm... Yazılan bu tutanak okunması için kendisine verildi. Okudu. Yazılanların hakiki arzuları olduğunun bildirilmesi üzerine altı tarafımızdan imzalandı ve mühürlendi. 1 ARALIK 2000İki bin yılı Aralık ayının birinci günüT.C.BAFRA İKİNCİ NOTERİNİLGÜN KURTRESMİ MÜHÜR VE İMZAASLININ AYNIDIRNO:1 6 8 6 21 ARALIK 2000 NOTER ONAYLI RÜYAM İLE COCA COLA’NIN BENZERLİKLERİ Coca Cola'nın Nisan 2005'te aynı anda dünya ve Türkiye'de ulusal kanalların reklâm kuşaklarında yayınlanan reklâmını seyretmişsinizdir. Benim rüyamla ilgili benzerliklerini sizin bilgilerinize de sunuyorum. Coca Cola reklâmında dünyada tek olan son şişe değil, son kalan rüyanın kendisidir. Coca Cola değildir. Rüya olmadan bu isim bir anlam taşımaz. O rüya da dünyada 6 milyar insandan sadece şahsıma ait olan Noter Onaylı Rüya Reklâm Senaryosudur. Noter Onaylı Rüya isminden de anlaşılacağı gibi bir rüya reklâm senaryosudur.Coca Cola'nın reklâm senaryosu da bir rüya reklâm senaryosudur. Noter Onaylı Rüya Reklâm Senaryosu 1 ARALIK 2000’de yazılı metin halinde notere onaylatılmıştır. Coca Cola Nisan 2005'te, Rüya Reklâm Senaryomdan 5 sene sonra dünyadaki ve Türkiye’deki ulusal televizyonların reklâm kuşaklarında reklâm senaryosunu göstermiştir. Ben, yattığım yerde(yatakta) rüya görmekteyim.Coca Cola'daki genç de yattığı yerde(koltukta) rüya görmektedir. Ben, rüya gördüğüm yataktan ayağa kalkmaktayım.Coca Cola'daki genç de yattığı yerden,koltuktan ayağa kalkmaktadır. Ben, yataktan kalktıktan sonra yürüyorum.Coca Cola’daki genç de yürümektedir. Ben yataktan kalktıktan sonra bir şey aramaktayım.Coca Cola'daki genç de bir şey aramaktadır. Ben, yataktan kalktıktan sonra açlık ihtiyacı olduğum anlaşılmaktadır.Coca Cola'daki gencin de susuzluk ihtiyacı olduğu anlaşılmaktadır. Ben, açlık ihtiyacımı karşılamak için buzdolabının kapağını açıp yiyecek arıyorum.Coca Cola'daki genç de buzdolabının kapağını açıp içecek aramaktadır. Ben, buzdolabının içinde yiyecek bulamıyorum.Coca Cola'daki genç de buzdolabının içinde içecek bulamamıştır. Ben, buzdolabını kapattıktan sonra yiyecek aramam devam etmektedir.Coca Cola' daki gencin de içecek araması sürmektedir. Ben, açlığını gidermek için dükkân arıyorum.Coca Cola’daki genç de dükkan aramaktadır. Ben, dükkân bulmak için bilgisayarımı açıp İnternete geçiyorum.Coca Cola’daki genç de, beş sene sonra (bilerek) teknolojiyi kullanmayıp, yürüyerekDükkân bulmak için, içecek aramaktadır. Ben,Internet üzerinden yiyecek arama mücadelemi sürdürmekteyim..Coca Cola'daki genç de yürüyerek çeşitli dükkânlara içecek sormaktadır. Ben, uğraşlardan sonra hem yiyeceğe hem de içeceğe ulaşmaktayım.Coca Cola'daki genç de uzun uğraşlardan sonra içeceğe ulaşmaktadır. Bütün bunların sonucunda iki rüya reklâm senaryosunda da bunun bir rüya olduğu görülmektedir. Ben, rüyanın sonunda gördüğüm rüyadan uyanmaktayım.Coca Cola reklâm senaryosunda da genç gördüğü rüyadan uyanmaktadır. Benim gördüğüm ve notere onaylattığım rüya reklam senaryosunun eşi,benzeri yoktur ve alemde tektir.Coca Cola’daki rüya reklam senaryosunda da dünyada tek bir Coca Cola şişesinin kaldığını söylemektedir. Not: Haber yapacaksanız, mail gönderiniz. Size, konu ile ilgili resim göndereyim. HASAN SANCAKALAÇAMLI HALK ŞAİRİREKLÂM YAZARI(EĞİTİMCİ-GAZETECİ)

TEL: 0362–621 27 790506–2730465

(Öğretmen Hattı) E-mail: noteronayliruya@mynet.com

Yeni Cami Mah. Bafra Cad.4.Sok No 1155800-ALAÇAM-SAMSUN Ermenilerin İhanetini 3000 Mısra İle Okumak İster misiniz?

http://milletisadikavehocalikat.blogcu.com

Antoloji Com’daki Şiirlerimi Okumak İster misiniz

http://www.antoloji.com/hasan_sancak

NOTER ONAYLI RÜYA’DAKİ YAZILARIMI OKUR MUSUNUZ?http://noteronayliruya.blogcu.com

Eğer yukarıdaki ilişimler çalışmıyorsa, internet tarayıcınızın adres çubuğuna kopyalayınız.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----

Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~--

1 yorum:

  1. HÜR TV ARIYORUM!..
    ALAÇAM HABER MERKEZİ’NDEN HABERİMİ OKUYABİLİRSİNİZ!..

    http://www.alacamhabermerkezi.blogcu.com/

    reklamyazariyim.bloggum.com

    reklamyazarihaberreklamsiiryazar.bloggum.com/


    (Tıklanmıyorsa, Linki Adres Çubuğuna Kopyalayıp Enter Tuşuna Basınız.)



    HASAN SANCAK
    ALAÇAMLI HALK ŞAİRİ
    REKLÂM YAZARI
    (EĞİTİMCİ-GAZETECİ)
    TEL: 0362–621 27 79
    0506–2730465 (Öğretmen Hattı)
    E-mail: noteronayliruya55@yahoo.com.tr
    Yeni Cami Mah. Bafra Cad.4.Sok No 11
    55800-ALAÇAM-SAMSUN

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.