RE: : ....... 'lıların İnternet Sitelerini Kimler Kuruyor?

Yahu bilip bilmeden önüne gelen komplo teorileri üretiyor....
Safmısınız kardeşim azıcık da mı ingilizceniz yok, yada araştırma yeteneğiniz...


Kalkmışsınız kurdistanpost.com sitesinin CIA in hazırlattığını ifade eden salakça mail gönderiyorsunuz. Orada Ülke bayrağını tıkladığınızda CIA sitesine gittiği doğru.
Ama o sitenin ne olduğunu bir araştır be ey cahil...
O bağlantı, CIA in bir hizmeti olan "The World Factbook" sitesi. Her ülkenin olduğu gibi Türkiyenin de bir sayfası var orada.
Ülkeler hakkında bilgiler var. Ülkenin siyasi, coğrafi, ekonomik, nüfus v.b konularda araştırma sonuçları yer alır orda....
 
netcraft.com sitesi sorgulama yapılan domainin hostlandığı ülke hakkında bilgiler veriyor orda.  Mynet.com u sorgulayın bir de bakalım.
Onda da aynı linki göreceksiniz sakın şaşırmayın... Myneti de CIA yönetmiyor...
 Yahu cahil olunur da, Teknoloji ile cahillik bir arada olamaz...

 
------------------------------
Ömer KILINÇ
E.Haberleşm Teknikeri
Web Tasarım Uzmanı

 

From: ermanferidun46@hotmail.com
Subject: FW: : ....... 'lıların İnternet Sitelerini Kimler Kuruyor?
Date: Sun, 28 Feb 2010 12:15:44 +0200


 

From: yezdanbalsari@hotmail.com
Subject: FW: : ....... 'lıların İnternet Sitelerini Kimler Kuruyor?
Date: Sun, 28 Feb 2010 11:19:27 +0200

To:





---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: beko

Bana gelen bir ileti...





 PKK'lıların İnternet Sitelerini Kimler Kuruyor?

EVET ARKADAŞLAR BEN BİR ANLAM VERDİM AMA BİRDE SİZLER KENDİ GÖZLERİNİZLE GÖRÜN VE ANLAYIN İSTEDİM BAKALIM NELER ÇIKACAK ORTAYA...

PKK'LILARIN İNTERNET SİTELERİNİ KİMLER KURUYOR!!!

İleti kutuma gelen bir postayı sizlerle paylaşıyorum.. . ÇOK ÇOK ÖNEMLİ HERKES OKUMALI ....

EVET ARKADAŞLAR BEN BİR ANLAM VERDİM AMA BİRDE SİZLER KENDİ GÖZLERİNİZLE GÖRÜN VE ANLAYIN İSTEDİM BAKALIM NELER ÇIKACAK ORTAYA...

Bu gün büyük bir sabırla bir pkk yandaşı soysuz bir siteyi indirebilirmiyimdiy e sevdalandım..

www.int...kur. ..com.diye nir siteye girip kendime hedef olabilecek bir sitea rayıp tesadüfen bir siteye tıkladım.

Vereceğim linke tıklayıp hit leriniartırmayalı m lütfen daha sonra detayda incelersiniz siteyi?

Tıklayarak açtığım http://www.kurdista npost.com. buydu bunu cut copy yapıpgerekli bilgileri almak için (İPsi falan)

http://news. netcraft. com/ sitesine girerek yukardaki hedef siteyi netcraftcom da acılan (sol üst köşedeki ) search bölümüne yapıştırıp search übaşlattım

Açılan pencere aynen şuydu:
http://toolbar. netcraft. com/site_ re...rdistanpost .com

Burdan bana gereken ip yi aldıktan sonra N-Stealth programı ile acık tespitine başlamak için programı çalıştırdım..

Bu ara bir acayip lik dikkatimi çekti genelde bu pezevenk pkk yandaşlarınınsiteleri almaya ve Belçika kökenli olurdu bu sweeden yani İsveç kökenli gibi gözüküyordu, bir anlık hisle İsveç bayrağına tıkladım sizde tıklayabilirsiniz. .

Aynen burası acılıyordu:
http://www.cia. gov/cia/publicat ions...ok/ geos/sw.html

bayragı tıklayınca acılan link te bakın ne görünüyor çok sevgili birileri ...... daha varmış buralarda komşumuz CİA

Merak bu ya dayanamadım net crafta dedimki bir de bu siteyi sorgula bakalımneyin nesidir diye

Çıkan sonuca gülüyorum şuan..

http://toolbar. netcraft. com/site_ re...p:// www.cia.gov

Kimmiş yaw bunlar HASS. dedim kendi kendime ne iş bi anlam çıkaramadım nerdeydik nereye geldik birden CIAlı doslarımız!! burda ikamettelermiş ve asıl ev sahibi! onlarmış...

ŞİMDİ VATANINI GERÇEKTEN SEVEN SİZLERDEN TEK RİCAM BU POSTAYI BİLDİĞİNİZ BİLMEDİĞİNİZ TÜM ADRESLERE, PARTİLER, SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINA, DEVLET KURUMLARINA, MECLİSE, AKLINIZA GELEBİLECEK HER YERE ARAŞTIRIP BULACAĞINIZ HER ADRESE GÖNDERMENİZ VE ÜLKEMİZİN ÜZERİNDE OYNANAN SİNSİ OYUNUN GERÇEK AKTÖRLERİNİN VE ONLARIN UŞAKLARININ TEZGAHINI DEŞİFRE ETMENİZDİR.

SAKIN ATLAMAYIN, NASILSA BAŞKALARI GÖNDERİR DEMEYİN, NE KADAR ÇOK İNSAN HABERDAR OLURSA, NE KADAR ÇOK KİŞİ BUNU YAYARSA O KADAR ETKİLİ OLACAKTIR.

İLGİNİZE BİLGİNİZE



önemli;
lütfen bu iletiyi(FORWARD)gönderirken,size gönderen kişinin ileti adresini ve eğer varsa altta birikmiş tüm ileti adreslerini işaretleyip silin(DELETE).En fazla 3-4 saniyenizi alacaktır.Ayrıca,göndereceğiniz arkadaşlarınızın ileti adreslerini(To)kime bölümüne değil,Bcc:(gizlikopya)ya yazarak adreslerin görünmez olmasını sağlayın böylece size ve arkadaşlarınıza virüslü ileti gönderilmesini engellemiş ve ileti adresi toplayan spam'cılara aracılık etmemiş olursunuz.
bu bilgiyi arkadaşlarınıza göndermeyi unutmayın.



Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg güncellemelerinizi öğrenirler.


Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.

Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.