[anadoluhaber] Asker, Yargı, Nihai Olarak da Devlet Düşmanlığı Mersin İçel Burak Canlı

ASKER, YARGI, NİHAİ OLARAK DA DEVLET DÜŞMANLIĞI

Mersin İçel Burak Canlı

Ben kimim? Aynı sizler gibi gelecek korkusunu içerisinde barındıran birisiyim. Param yok dağıtayım. Adamım yok aralara koyayım.

 

Kendi halimde ne etliye ne de sütlüye karışırdım. Nedir bu yaşananlar? Diye bana sorduklarında? Bir şey demek zor der aradan sıvışıp kendi imkânsızlıklarımın bana açtığı borçlarla boğuşmaya çalışırdım.

 

Hayatımın dönemlerin de Solculardan ve eleştiri yapanlardan nefret eder Nükleer Karşıtlarını dahi gülerek karşılardım. Eleştiriden o kadar uzaktım ki. Korkardım. Başıma bir iş gelir mi diye hiçbir işe ve kimselere karışmazdım.

 

Tek düşündüğüm şey aç kalmak korkusuydu. Önemsenmemek, adama alınmamak ve son olarak da soğuktan ve yenememiş bir simit parçasıyla bankamatik köşelerinde ölmek kâbusumdu.

 

Belki ben gene bankamatik köşelerinde öleceğim. Orda mı ölmek yoksa Silivri tuzaklarında mı ölmek. Kim bilir bir suikast. Ne olacağımız meçhul.

 

Kendimi eleştirmiyor değilim. Eleştiriyorum. Ben bu yazıları bir gün Milletvekili olabilmek için mi yoksa ün ve şöhrete kavuşabilmek için mi yazıyorum. Mutlaka iyi şeylerin beni bulmasını istediğim gibi tün benler kendi benleri için istemektedir. Buna karşın tek tasa bumudur?

 

Param yok. Dayım yok. Adamım yok. Kullanmasını bilemem. Vaat veremem. Yasa dışılıktan korkarım. Ödüm patlar benim. Bana öğretilmemiş. Yapamam. Giremem. Yanlışlar benim harcım değildir.

 

Ülkemizi eleştiren onu yerenler arasındayım. Yalan yok. Lakin daha iyisi için tüm mücadelem. Nefretim insan karşıtlarınadır. Nefretim hoş görüsüz olanlaradır. Yıkıcılara ve bozguncularadır. Ama onları dahi anlayan onlarla dahi paylaşımlarda bulunan ruh yapısına sahibim. Çünkü onlarda insandır.

 

Bugünler de moda Asker düşmanlığı, bugünler de moda Yargı düşmanlığıdır. Her kurum ve her birim mutlaka layığıyla çalışmamaktadır. Buna karşın özel olarak beslenen husumetler gereksiz olmakla birlikte aynı zamanda da sizlerin de takdir edeceği gibi zararlıdır da.

 

1-      İsterlerse Yaparlar! İstemiyorlar! Gibi fikir ve düşüncelerin karşında bulunmaktayım.

2-      Yargı taraftır bu halde yok olmalılar düşüncesine katılmamaktayım.

3-      Bürokrasinin özellikle seçilmişleri veya bazı seçilenleri engellediği fikrine katılmak mümkün değildir.

 

Dikkat buyurunuz ki, bu türde yapılan propagandaların hemen hiç biri barışı, istikrarı, huzuru çağırmamaktadır. Tüm bunlar asıl olanı yok etmeye yönelik hareketlerdir. Asıl olandan ayrılmamak ve tuzaklara düşmemek gerekmektedir. Ne top Ne de Tüfek! Korkulması gereken asıl şey, olmayanlara yönelik propagandalardır. Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.