[anadoluhaber] Çukurova Ani-Fest Anti Nükleer İnisiyatif Festivali - burak canlı

ÇUKUROVA ANİ- FEST ANTİ NÜKLEEER İNSİYATİFİ FESTİVALİ

Mersin İçel Burak Canlı

 

Çok zamanlardır bir tanıdığım. Akrabadan üstün birisi bana durmadan facebook da bu grubun iletişim adresini atıp durmaktaydı.

 

Dedim ki yahu boş ver. Konu nükleer falan filan! Ne olur olmaz. Bir gün bakarsınız yırtıp da Meclis sıralarında oturmaktasınız. Belli mi olur. Biraz daha sıksak bir de oluvermişiz Bakan falan.

 

O zaman tutup da ailemi veya geçmiş hayatımı eleştirseler vız gelir tırız gider. Lakin Parti disiplini falan filan! Aleyhe oy verilecek derler. Verirsin. Ne edecesin. İnsanlık hali. Vermesen yerler. Yenirsen. Yenildiğinle kalırsın.

 

Bu halde dedim. Girmeyeyim ben gruba. Ortada kalayım. Gün ola harman ola dedim. Ne evet ne de hayır. Bukalemun misali.

 

Bu sefer olmadı arkadaşım geldi ofise. Bana dedi ki bak ve dinle maden ocaklarında hayatını kaybedenlere dahi önlem alınamamışken nasıl olsunda Akkuyu’da yapılması düşünülen Santrale önlem alınsın.

 

Oysa Bir yetkili çıkıp ve her bir şeyin sağlıklı ve her bir şeyin güvenli olduğunu söylediğini duymuştum. Ama sevgili aziz dostumun söyledikleri doğruydu.

 

Eylemlerinden dolayı yetkililerin onlara ceza falan verildiğini de bir ara söylediğini zannetmekteyim.

 

İşin önemi benim için ne derece de önem arz etmektedir. Milletvekili veyahut da Bakan olmama nasıl etki edecektir. Cebimi parayla doldurmama bir etkisi olacak mıdır? Kim bilir. Zaten de benden hiçbir şey olmaz. Bu düzen gücün yanında yer alanların düzenidir. Düzen kurgulanmış ve benim gibiler de bu düzende yerini bulmayı başaramamış kişiler arasına girmiştir.

 

2–3–4 Temmuzda Mersinde 68’liler Barış ve Kardeşlik Ormanında konser, tiyatro, film ve çok etkinliklerle bu işi gündeme almayı planlamışlar. www.ani-fest.org ise internet adresleri.

 

Sloganlarını da “Rüzgâr ol! Güneş ol! Nükleerden yana olma!” diye seçmişler. Şimdi bu adamlara hak vermemek elde midir? Bir Siyasi Parti ya arkadaş gel Nükleerden yana ol bende barajı aşan partilerden olarak seni birinci sıra Milletvekili adayı yapacağım diyecek olursa benim bu halde onlara cevabım ne olacaktır.

 

Evet. Tamam. Peki. Ben zaten tamamıyla Nükleerin dostu ve aşığıyım. Nükleersiz bir dünya, dünya değildir. Özümüz Nükleerdir. Ya Nükleer ya nükleer!

 

Bilmem anlatabildim mi. Nükleersiz yaşama güvenli yaşama doğru atılan bir adım. Bu senle bu benle olmaz. Bu bilinç ya hepimizde belirir. Ya da gelecek kuşaklar ben “ Çok yaşa Nükleer” dediğim için cebimi doldurmamla değil Ataları olacak bizlerin basiretsizliğiyle ilgilenir.

Korkarak da olsa adımı bu yazıya yazıyorum Mersin İçel Burak Canlı kafamı kırmadan önce lütfen söyleyin ben de çok yaşa nükleer deyivereyim. He mi canlarım. :)))

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.