[anadoluhaber] Kuran'ı Satın Alan adam! Mersin İçel Burak Canlı

KURAN’I SATIN ALAN ADAM!

Mersin İçel Burak Canlı

 

Evde çok güzel bir Kuran bulunmaktaydı. Öyle güzeldi ki kapağı. İstedim. Dedim ki bana verin ben de büromda ara sıra bakar okurum. Nafile evdekiler vermediler. Git kendine bir Kuran al dediler.

 

Öncelerinde vardı. Yok değildi. Üniversite hayatımda dahi benim hep yanımda oldu. Lakin ne olduysa oldu artık büromda yoktu.

 

Tamam dedim. Bende gittim bir kitap evine. Dini bütündü bu kitap evi. İçimden ben şimdi Kuran istiyorum diye sevinecekler ve aha diyecekler Dinini okumak isteyen adam. Bana saygı duyacaklar diyordum. Ne var ki ilk sorduğum Kuran’ın fiyatı için bana bayağıca bir para söylediler.

 

Aha dedim. Bu da ne ya! İçimden o an neler geçmekteydi. Neler. Anlatmamın mümkün natı bulunmamaktaydı. Kuran için benden para istemekteydiler. Bende dedim ki en ucuzu hangisi. Bana aha şu dediler. Kitapçıda ki adam Kuran için alelade bir kitapmış gibi davranmaktaydı. Oysa bende ki Bayram havasıydı. Sinirlendim. Kuran’ı eline alırken koyarken sahte bir saygı dahi duymamaktaydı.

 

Bu olanları daha yeni bir Kuran almış bir hanım büyüğümüze anlattım. Oda bana hep satarlardı dedi. Nasıl olur dedim. Allah’ın Kitabı satılır mı? Yahu paran yoksa sen istediğine inan. Olacak şey değil dedim. Hadi anladık Suyu parayla satıyorlar. Kuran’ı nasıl parayla satarlar. Anlaşılacak şey değil.

 

Birde üstüne üstelik bir takım kişiler günümüzde sokak meydanlarında avazı çıktığı kadar Tevrat diye bağırmakta. Adamlar resmen Tevrat dersi vermeye başlayacaklar. Aklım almadı. Misyonerler Tüm diğer Kitapları para talep etmeksizin dağıtmaktalar. Biz ise Dinimizin Kitabı olan Kuran’ı satın almaktayız. Üstüne bir de fiyat faklılıkları bulunmakta.

 

Büyümüz olan hanım ablaya kınıyorum bu İktidarı dedim. Yanında ki beyi de bana bu İktidardan önce de Kuran’ı parayla satıyorlardı dedi. Anlaşılır şey değil. Eskiden böyle diye şimdide böyle mi olacak. Dinimizin Kitabı olan Allahın Emirlerini okumak için para vermek mecburiyetinde miyiz?

 

Sevgili iktidar seni kınıyorum. Öyle veya böyle ben hiçbir zaman Kuran’a para vermedim. Kupon, hediye gibi bir şeylerle almayı başardım. Şimdiler de ise sen çık Tevrat’ın Sokak meydanlarında savunuculuğu yap ve bana Dinimin kitabını parayla sat. Yok, ben savunuculuğunu yapmıyorum diyeceksen o zaman bir daha da sokak meydanlarında konuştuğuna dikkat et.

 

Bana teknolojiden. Bana modern çağdan bahsetme. İstediğimiz bir adet Kuran. Allahın Emirleri. Yaradan’ımın Kitabı. İlla para demekteysen! Parasız bu işler olmuyor demekteysen. Yaradanım bil ki Çalıştım. Çalışmayı İbadet sayarak çalıştım. İlim bilim yolunda hareket ettim. Ne var ki senin Emirlerin parayla satılmakta. Arkasında bin bir bahanelerle. Artık gayri sana sığındım. Yerin ve göğün tek hâkimi ve her bir şeyin sahibi bulunan Allah’ım ilim bilim yolunda sana sığınarak çalışmaya devam edeceğim. Mersin Burak CANLI

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.