[anadoluhaber] Kızımdan kutlama mesajı


Siz hiç 50 yaşını aşmakta olan iki kızında birini Doktor Diğerini Biyolog olarak yurt dışında yetiştirmiş ve ömrünün en uzun bölümü baba ve annesinden uzakta yurt dışında geçmiş kızınızdan böyle bir babalar günü mektubu aldınızmı. Mutlaka aldık diyen pek çok kişi vardır.

Her babanın mutlu olduğu yazılar. Ama olsun ben kendi kızımın yazdığı babalar günü mektubunu yinede paylaşmak istiyorum.

Bende seni ve diğer kardeşlerini de sevdiğim gibi çok ama gerçekten çok seviyorum kızım. O iki kıymetli torunlarım olan kızlarının babaları olan eşinin yani damadımın da onları bu şekilde mükemmel yetiştirebilmene imkân verdiği için  babalar günü kutluyorum.

Hepinizi seviyor özlem ve hasretle yıllık izine gelişinizi bekliyorum.Gönülden dualarımla

Baban

A.D.Şimşek


Kimden: jale simsek
Tarih: 20 Haziran 2010 20:10
Konu:
Kime: ahmetdogan.simsek@gmail.com, ahmet dogan simsek <ahmetdogansimsek@yahoo.com>,
Teşekkürler Baba;
Kötüsüyle iyisiyle bu dünyada var olmama olanak sağladığın için...

Sana kötü şeylerden bahsederken hep iyi bir noktasını bulup, iyimser olmayı gösterdiğin için...

Çok kızdığım anda beni sakinleştirip ama diye başladığın cümleleri hep olumlu sonuçlandırıp hoşgörülü olmak budur işte dedirttiğin için.

Beni egoistçe yetiştirmeyip insanları sevmeyi öğrettiğin aynı zamanda bana kendimi çok özel ve önemli hissettirdiğin için …

Çocukluğumu, gençliğimi benimle yaşayıp baba olmanın ötesinde arkadaşım olduğun için...

Sana yalan konuştuğum anda bunu anlayıp, bana doğruyu söylemem için ısrar ettiğin ve hata da olsa doğrunun değerini öğrettiğin için…

Hatalar insanlar içindir mantığını gösterip, yaptığım hatalardan ders almamı ve yaşamıma kaldığım yerden devam etmemi sağladığın için...

Bana eğlenmeyi öğrettiğin için...

Özgürlüğümü yavaş yavaş verdiğin ama hep özgür olduğumu hissettirdiğin için...

Bana içinde bulunduğum durumun sonuçlarının nasıl olacağını anlatıp tercih hakkını bana bıraktığın ve hiç bir zaman dikte etmediğin için...

Sana saçma sapan birşey anlatırken dahi beni dinleyip kendimi iyi hissetmemi sağladığın ve hep benimle ilgilendiğini gösterdiğin için...

Hayatın her safasında hep anlayışla davranıp, anlayış kavramının aslında ne önemli olduğunu gösterdiğin için…

Her gece uyumadan önce beni öptüğün, ve sevginin ne değerli olduğunu gösterdiğin için...

Arkadaşlarımla zaman geçirip benden ötede onlarlada bişiler paylaşıp, çevremi tanımama yardım ettiğin için...

Başarılı olmanın aslında ne büyük bir zevk olduğunu gösterdiğin için...

Hiç uyumak istemediğim zamanlarda, uyumak yerine balkonda benimle sohbet ettiğin ve güneşin doğuşunu izlediğin için...

Alışveriş yaparken sana sorduğum soruları bence diye cevaplayarak seçimi bana bıraktığın ve seçimlerime saygı duyduğun için...

Kendin halledebilirsin diyerek özgüvenimi sağladığın için...

Mantığın düşünce bazında ne önemli olduğunu öğrettiğin için...

Her alanda benimle hayatı paylaşmaktan hiç çekinmediğin, ve sonuna kadar bana güvendiğin için...
Ve babacığım
Herkesin bitti dediği gün sen yeniden başlatıp, nasıl başlatılacığını gösterdiğin için...
Teşekkürler Baba
'Sen bir hayatsın baba, yaşadıkça güzelleşen ve güzelleştikçe  vazgeçilmez olan...’

Teşşekürler Allah'ım
Babamın kızı olma gururunu ve mutluluğunu bana yaşattığın için...

Seni ne kadar sevdiğimi, sensiz geçen dakikaların ne çok acı verdiğini ve seni ne denli özlediğimi anlatabilecek kelimelerin yeryüzünde olduğuna inanmıyorum babacığım,  

 
babalar gunun kutlu olsun babacigim


bilmem senin gibi bir baska baba varmidir
bu yasima geldim her zaman senin kucucuk kizin olarak kalacagimi biliyorum
uzaklarda da olsak hep aklinin bende gozunun ustumde oldugunu biliyorum
senden ilk hatiraldigim sey bizlere verdigin sevgi ve bize hic kucuk cocuk muamelesi yapmadan dinlemen sorularimizi cevaplandirman
benim ama babalarima
sabirla hic sinirlenmeden izahlar getirmeye calisman bana kardeslerimlen ilgilendigim icin kucuk anne demen hala kulaklarimda
gittigin seyehatlerde beni canta gibi yaninda tasiman ve bu seyehatlerden birinde
12 yasimdayken gumuldur gumussuyu nda deniz kenarinda bir villada misafir olup yedigimiz tavugun tadi denizin sesi ile karisirken bana soyledigin
bak jale bu misafir oldugumuz ev in sahibi gelecegin basbakani olarak yetistiriliyor bu ismi aklindan cikarma dedigin zaman anlamaya calistigim
ancak 20 sene sonra basbakan oldugunda anladigim  ve ancak Turkiyede hic bir seyin tesadufen olmadigini hep bir yerlerden birilerinin bir sekilde bir seylere hazirlandigini ve bir hazirlayanlar oldugunu idrak ettigim gun olmustu

her tatilde baslangicinda son is gununde aksam eve dondugun zaman hadin toplanin yukleyin arabayi gidiyoruz deyislerin
bir anda tatil heyecaninin en kucugumuzden buyugumuze hepimizi sardigi o arabayi yuklerken kavgalarimiz tartismaklarimiz senin telasin
annemin ugraslari bir kosturmaca ve 2 saat icinde hepimizin arabada hazir ve nazir yol nereye giderse (karar arabada yola ciktigimizda verilirdi :) ve senin butun stresten kosusturmadan bir anda kendini arindirip (tnenei tennenni ve manda yuva yapmis ) sarkilarina baslamani annemin biraz daha tiz sesiyle sana hic uymayan bir sekilde eslik etmesi )
ve tatil havasina burunup gece yarilari bilmedigimiz haritalarda olmayan yollardan gittigimiz yerlerle hic alakasi olmayan yerlere cikmamiz sanki Allah o bilinmeyen yollardan bizi m yolumuzu cizerek bilmedigimiz sekilde baslamis orman yanginina careler bulmamiza koylulere haber vermemizi saglamasi
dag yollarinda denizi gordugmuz halde ve tek yol oldugu halde denize ulasamamanin heyecani 5 saatlik yolumuz odugunu bilirken
nasil oldugu bilinmez bilinmeyen bir yoldan yarim saat icinde gidecegimiz yerde oldugumuzu gormenin gizemleri
senin arkeoloji ve muze askinla her gittigimiz yerdeki muzerin hepsini tek tek gezerek bize de bu aski asiladigin icin tesekkurler
arkadaslarim evlenmek icin kanevice yaparken gozlerine yazik deyip alda bir kitap oku daha faydali dedigin ve okuma askini once bizlere bizlerin araciligi ile tum torunlarina asiladigin icin tesekkurler

gittigimiz yerlerde (cadirkentler) anneme aman ne guzel bir aile birde su gorumcen katilmasaymis araniza diyenlere (gorumce ben oluyormusum ne yapayim babama benzemisim kardes zannederlerdi ) annemle kahkahalarla gulup gelip sana anlatislarimiz

babacigim seninle olan hatiralar oylesine guzelki anlatmakla bitiremem
ama senden uzakta olan lar bir o kadar aci bunlari sana hic bir sekilde anlatamam bir gun anlatirsam demekki artik sen bu dunyada degilsindir ve ben mezarinin basinda anlatiyorumdur ancak bu kadar sevdigim hep sevkat ve sevgisini dikkatini uzakda da olsa ustumde hissettigim canim babam benim
gene geliyorum yanina 15 gun sonra oradayim gormenin mutlulugu ve ayni anda ayrilacak olmanin huznu ile sarilacagim sana

seni seviyorum babacigim hic bir kizin babasini sevemiyecegi kadar seviyorum

her sey icin tesekkurler babacigim Allah senden razi olsun

babalar gunun kutlu olsun



Hotmail : une messagerie fiable avec la protection anti-spam performante de Microsoft Inscrivez-vous

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.