[anadoluhaber] Tansu ÇİLLER Ve Avucuna Altın Etme Meselesi Mersin İçel Burak Canlı

TANSU ÇİLLER VE AVUCUNA ALTIN ETME MESELESİ

Mersin İçel Burak Canlı

 

Sizi bilmem. Ama ben Tansu Çiller hanıma bayağı bir hayranım. Duruş ve siyasi çizgiden de anlamam. Ama ben kendisine bayağı bir hayranım.

 

Altına attığı pek çok imza da bana aha dedirtmiş birisidir. Öylesine beni kendimden geçirtmiştir ki. Anlatmanın veya anlatmamın imkânı bulunmamaktadır.

 

Şimdi biz gelelim kendisini eleştiriye. Hani kalıplaşmış bir söz bulunmaktadır. İhtiyaç bulunmaktaysa gelirim. Görev verilirse yaparım. Falan filan.

 

İhtiyaç bulunmamakta mıdır da gelmemektesin. Demek ki ya ihtiyaç bulunmamakta ya da sen gelmemektesin. Peki, neden gelmemektesin.

 

Bir de ortalıkta dolanan ki bu konumuz dışı ama görev verilirse gelirimler vardır. Bunlar da bir göz kırpması beklerler. Aman kırptılar hemen koşuvereyim tarzında ki kişilerdir. Verildi. Ben de oldum. Derler.

 

Ah sizler yok musunuz sizler. Neyse konumuza geri dönelim. Dönerken de daha küçük olan bir örnekle konuya yaklaşmakta fayda var. Ben bildiğiniz üzere 29 Mart 2009 seçimlerinde Mersin Toroslar İlçesinden DP belediye başkan adayı idim. E,e,e,e, demeyin. Lütfen okuyun. Aday olmak hem cesaret hem de delilikti. Partinin durumu hem Türkiye hem de özellikle Mersin genelinde belliydi.

 

Yoka koşmak. Ama ben koştum. Gençtim. Ve en önemlisi de ihtiyaç sahibiydim. Hani ben de görev verilirse aha verildi ne yapayım diyenler arasındaydım. Tabi benim gibi güçsüz birisi için hem daha çok tehlikeli hem de daha çok riskli bir işken bir yandan da bulunmaz bir nimetti.

 

Nimetten ben de en iyi şekilde yararlanmaya çalıştım. Ne var ki seçimden sonra bana gel hadi Toroslar İlçe Başkanlığını kurma da yardımcı ol dediler. Düşündüm. Öncelerinden de dediğim gibi ben siyasetten anlamayan dikine giden bir hayalperestim. Akılla, ilimle, bilimle hayalperestlik örtülemiyor. Bu yüzden tamam dedim. Gittim. Başkanlık kuruldu. Ama baktım ki sular durgun. Ortada akan bir ter damlası dahi bulunmamakta! Ben de yokum dedim. Bastım istifayı.

 

Şimdiler de bana deseler ki her hangi bir Partinin gel başkanı falan ol diye olmam. Öğrendim ve gördüm. Benim için de bir esprisi kalmadı. Fakat bana deseler ki gel Milletvekili veya Bakan ol diye cevap vermeye gerek var mıdır ki.

 

Bu bakımdan da Sayın Çiller’e ihtiyaç mı duyulmamakta. Yoksa kendisi mi gelmemekte! Hayalperest değilse neden gelsin. Karnı tok. Altı kuru. Yediği önünde yemediği arkasında! Neden gelsin. Neden uğraşsın. Bizler onun bu Memleket için uğraş vermesi için avucuna altın mı ettik.

 

Bu bakımdan da kendimizi öz eleştiriye tabi tutarak değerlendirmek gerekmektedir. Bizi yönetenler. Benim adaylığım gibi. Şöyle bir başını sokuverir. Baktı ki bir numara yok, ter yok, inanç yok… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.