[anadoluhaber] BÜYÜMEK İSTEMİYORUM - ŞİİR

 

BÜYÜMEK İSTEMİYORUM

 

Sabah,

Yine erken inmiştim

Kaldırımda bir çocuk,

 

Önünde bir tartı aleti

Müşteri bekliyor

Büyükler gibi…

 

Yüzü, esmerleşmiş

Zayıf ve çelimsiz

Yorgun

Yetişkin gibi…

 

Hayatın,

Yükü omuzlarında

Daha o yaşta, Daha o başta

 

Gülmeyi biliyor mu?

Kendime sordum

Diye…

 

Gözleri

Derin bakıyor

İnanın. Alnında ince çizgiler

Şimdiden

 

Kalk git, diyemezsiniz

Mutlaka…

Birileri bakıyor

O küçük avuçlarına

 

Başı yere eğik gibi

Düşünüyor

Belki de diyordur

Bilmem ki,


 
Öylece kalayım

Çocuk

Büyümek istemiyorum

 

 

İzzettin için

Google Plus'da Paylaş

Yazar Anadolu Haber

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.