[anadoluhaber] BÜYÜMEK İSTEMİYORUM - ŞİİR

 

BÜYÜMEK İSTEMİYORUM

 

Sabah,

Yine erken inmiştim

Kaldırımda bir çocuk,

 

Önünde bir tartı aleti

Müşteri bekliyor

Büyükler gibi…

 

Yüzü, esmerleşmiş

Zayıf ve çelimsiz

Yorgun

Yetişkin gibi…

 

Hayatın,

Yükü omuzlarında

Daha o yaşta, Daha o başta

 

Gülmeyi biliyor mu?

Kendime sordum

Diye…

 

Gözleri

Derin bakıyor

İnanın. Alnında ince çizgiler

Şimdiden

 

Kalk git, diyemezsiniz

Mutlaka…

Birileri bakıyor

O küçük avuçlarına

 

Başı yere eğik gibi

Düşünüyor

Belki de diyordur

Bilmem ki,


 
Öylece kalayım

Çocuk

Büyümek istemiyorum

 

 

İzzettin için

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.