[anadoluhaber] DP "Bölünme Bütünleş Hayır da Birleş!" Mersin İçel Burak Canlı

DP“ BÖLÜNME BÜTÜNLEŞ HAYIR DA BİRLEŞ!”

 

Bir dost büroma DP Demokrat Parti’nin referandum için bastırdığı bilgilendirici kitapçığını getirdi. Sayın ve sevgili Hüsamettin CİNDORUK,  ne kadar muhalifsem bir o kadar da çok sevmekteyim. Selam olsun tüm Partililere. Selam olsun tüm Hayırcılara.

 

Kitapçık öz olarak İlk sayfasında okudum, anladım, onun İçin… HAYIR! Demektedir. DP İş, Aş, Özgürlük demekte. Ve de ne güzel şeyler söylemekte.

 

Her ne kadar 29 Mart 2009 Yerel Seçimlerinde Mersin Toroslar İlçesinden Demokrat Parti’den aday olmuş isem de neredeyse hayır demediği için Partiden tüm bağlarımı koparmak üzeredeydim.

 

Ben açıkça söylemekteyim. Benim hayır demeyenle işim bulunmamaktadır. Etrafta bu derecede ağır yazma. Gün ola harman ola. İktidar Partisinden bir şekil de aday olursun gibi konuşmalar ve bana karşı yapılan koşuşturmalara diyorum ki hayır demeyenle benim işim olmaz.

 

Hani gene de yandan, yandan mutlaka çalışmalarınıza devam edin. Bir bakarsınız bir şeyleri kazanmaya çalışırken birden bire de her bir konuda yan çizdiğiniz gibi hayır demeyi de öğrenebilirsiniz.

 

Sandıktan yarın hayır çıksa zaten biz hayır demiştik dahi derler. İşte buda onların tüm hikâyesini de özetlemektedir.

 

DP Millet “ MİLLİ ANAYASA” istiyor derken öz olarak hayır’ın sebepleri şunlardır;

 

1- Anayasalar, Birleştirmek içindir. “ AKP Anayasası” ise, Türkiye’yi bölüyor.

2- AKP Anayasası, 12 Eylül Rejimini değiştirmiyor, pekiştiriyor.

3- AKP, Anayasa Mahkemesi ile Hâkimler ve Savcılar Yüksek Kurulu’nu yeniden   

    yapılandırmak ve kontrol altına almak istiyor.

4- Düzenlemelerin içi boş.

5- 12 Eylül’le hesaplaşmak şöyle dursun, AKP, 12 Eylül’ün kurumlarını gözü gibi koruyor.

 

DP “Dayatma ve aldatılmaya hayır!” derken devam ediyor. Teröre teslim oldular. Teröristleri kapıda karşıladılar. PKK’ya Dost, Askere Düşman kesildiler. Yandaş kurtuldu Vatandaş sürünüyor!

 

Garip Gurabanın iktidarıymış (!) Hadi Oradan!... Açılım dediler… Milleti sokağa döktüler… Bırakalım da Türkiye’yi bölsünler mi? HAYIR! PKK ile masaya oturmaya HAYIR!

 

Darbeden, muhtıradan beslenenlere kanma! Bölünme, Bütünleş “HAYIR” da Birleş!

 

Bir zamandır ben de öyle bir paranoya başlamıştı ki. DP’nin dahi AKP’li olduğunu düşünmeye başlamıştım. Ama işte DP ayağa kalktı. AKP sağlam dur. Hatta olduğun yerde tutunabildiğin kadar tutun. Hayır geliyor. İstesen de istemesen de. Hayır geliyor.Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.