[anadoluhaber] KAZANAN TERÖR MÜDÜR? KAZANAN DEMOKRASİ MİDİR? Mersin İçel Burak Canlı

KAZANAN TERÖR MÜDÜR? KAZANAN DEMOKRASİ MİDİR?

 

Terör neden ortaya çıkar? Kullandığı teknikler de haklılık mevcut değilken. Hiç mi haklı sebepleri bulunmaz? Mutlaka haklı yönleri bulunmaktadır.

 

Terör bir şeyler ister. Ve belki de istediği menfaatidir. Ve belki de istediği zarar vermektir. Ama bu şemsiyenin altında az veya çok Demokrasi de ister. İster mutlaka güzel olabilecek şeylerden de ister.

 

Peki, Vatan ne ister. Vatan sevgi, alaka istediği gibi her bir güzel şeyden de ister. Bugün için Ülkemizde Soy tartışmalarına yol açan lider sınıf ne ister. Onların istekleri açık ve seçik ortada değil midir?

 

Benim açımdan bir Üniformalının değeri kalmamıştır. Benim açımdan Terazinin de bir önemi kalmamıştır. Takmıyor ve onlar sallarken ben de sallandırın diyorum. Peki, tüm bunları neden diyorum. Kutsal Birliktelik çözülmüştür. Bu çözülme sürecinde de belki de Habur dışında tek bir kurşun atılmamıştır.

 

Bana inanacak bir şeyler söyleyin. Söyleyin ki bende sizlere inanayım. Ben çıkıp diyorum ki Adalet yoktur. Lider de çıkıp diyor Adalet yoktur. Benim yok dediğime sen de çıkıp yok demeyeceksin. Olmaz öyle şey.

 

Sen onarmaya çalışırken sistemden beni uzaklaştırmadan da sistemi yenilemeye çalışacaksın. Aksine benim soğuduğum eleştirdiğim sistemi bana bir de sen çıkıp karalamayacaksın. Bu hal de sen silahsız olan haydut sınıfına girersin.

 

Bana tazminat davası açacaklarmış. Açsınlar. Beni kötü edeceklermiş etsinler. Beni etsinler ne edeceklerse etsinler. Ama sistem aynı işe yaramazlığını sizlere de gösterecektir. Aslında da göstermiştir. Göstermeye de devam etmektedir. Ama tüm bunlar yerine bir gün kafanızı çıkarıp ne oluyor lan dediğiniz de işte o an geldiğinde kafanızı koparacaklardır.

 

Bu halde sistemde ki tüm haksızlık ve kötüye gidişlerin sebebi Hakim olan güçtür.. Evet. Hâkim olan güç. Zira biliniz ki Terör dahi terörü bitirip silah bırakmak isterken bunlar o adamlara silah bıraktırmamışlardır. Ölümler devam etmiş. Ağlamalar çığlıklara yerini terk etmiştir. Daha dün anneleri çocuklarıyla birlikte içeri atan kafa yapıları bu gün için de babaları içeri atamamakta mıdır?

 

Terör kazanmıştır. Evet, terör kazanmıştır. Fakat terör örgütleri dâhil hiçbir kuruluş kazanamamıştır. Kazanan terördür. Kazanan ölümdür. Kazanan Azrail’dir.

 

Benim yarına ilişkin bir umudum kalmadı. Umut hayırdır. Anayasa oylamasında hayır çıkmadığı takdirde bana ne kardeşlikten ne de artık başka hikâyelerden bahsetmeyin. O zaman inanınız ki ortalığı kasıp ve kavuran çığlıklar azımsanmayacak dereceler de olacaktır. İş ve istihdam bulunmamaktadır.

 

Eğitim ve İlmi faaliyetlerin hepsi adeta donmuş bulunmaktadır. Kokuşmuş illegal düzenin hâkimiyeti yıkılmalı ve yerine evrensel değerlerin üst raflara konduğu sistem bir an evvel inşa edilmelidir.  Yaradanım biliyorum ki kin ve nefret beslememeliyim. Biliyorum ki yapıcı ve onarıcı olmalıyım. Sağım solum açlık ve ölüm. Arkam önüm yalan ve rant… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.