[anadoluhaber] Kıbrıs Hayır Diyor! Ve Borçlu Belediyeler Üzerine - Kıbrıs Girne Mersin İçel Burak Canlı

KIBRIS HAYIR DİYOR! VE BORÇLU BELEDİYELER ÜZERİNE

Kıbrıs Girne Mersin İçel Burak Canlı

 

Aslında Kıbrıs’ın ne dediğini bilmiyorum. Bugün 28.07.2010 tarihini göstermekte. Ve ben 29.07.2010 tarihinde bir aksilik çıkmazsa Kıbrıs Lefkoşa ve Girne’de olacağım.

 

Büyük ihtimalle de halen yaşadığıma ilişkin olarak gitmemden yaklaşık eğer daha geri dönememişsem beş gün sonra bu yazıyı yayınlamayı düşünmekteyim. Yazıyı mail adresime kopyalayacağım.

 

İşte böyle. Sevgili ve pek aziz dostlarım görmekteyim ki Ülkenin her bir yeri sorun yumağı olmuş halde bulunmaktadır. Bu sorunları bu, şu, o iktidara yüklemek ve hesabını sormak yersiz bir davranış olacaktır. Bu bakımdan bakınca sen de haklısın şarkısını söylemek yerin de olacaktır.

 

Tamam, sen de haklısın ama demeden de edemeyeceğim. Bir gün adını veremeyeceğim bir belediye başkanını ziyarete gitmiştik. Gitmiştik gitmesine. Evet gitmiştik. Hani yeni seçilen belediye başkanların söylediği tek lafı “benden önceki bana borç batağıyla bıraktı” aynen oda zikretmekteydi.

 

Eyvallah Pirim Eyvallah dedim bende. Beklenen soruyu şapadanak sordum. Dedim ki pek saygın pek de muteber başkan borcu beş yılda bitirebilir misiniz? Hayretle suratıma baktı. Ben de on yılda bitirebilir misiniz diye sordum.

 

Benim böyle bir taahhüdüm yok dedi. Bu borç yirmi senede bitmez. Gelir gider dengesi falan filan. Buraya kadar her bir şey tamam! Tamam da! Nasıl tamam.

 

Bindik arabaya gidiveriyoruz. Ardından yanımda ki beyler konuşurken dedim ki onlara bu başkan ne maaş alıyordur acaba. Gelen cevaplara bakın başkanın dediğine bakın dedim. Tabi ki bitmez bu borç.

 

İktidar senden Vatansever olmanı beklememem mi gerekir. Eğer öyleyse bilmemekteyim. Kusuruma bakma. Ona buna kafa tutacağına bak sen benim yazdıklarımı oku. Dokuz yıldır iktidarsın. Milletvekili maaşından tutunda Bakan korumalarına kadar harcırah ve yolluk olayları gibi senin bu Millete maliyetin nedir.

 

Tahminimce ortaya korkunç bir rakam çıkmakta! Bugüne değin borç batağı falan filan masallarıyla bizleri uyutmaya çalışanlar. Bilesiniz ki bizi iyi uyuttunuz. Halen de uyutmaktasınız. Çünkü çaresiziz. Yapılacak bir şey varsa da bizler bilmemekteyiz. Helal size. Helal bu yollar.

 

Sermayenin ve kodamanın kollayıcıları içiniz hiç mi sızlamaz. Diye bir cümle yazacağım ama bu Memlekette takan da bakan da okuyan da bulunmaz. Hata sizde değil. Hiçbir zaman olmadı. Yanlış siz değilsiniz. Yanlış biziz. Hata biziz.

 

Böylece uzar gider. Denecek daha da ne var ki. Hayır, yüz bin kere hayır. Hayır, hayırda hayır vardır. Onlar demeseydi de ben hayır demekteydim. Hayır diyorum. İnadına. Dikine. Öfkeyle. Kinle. Hayır ve gene hayır diyorum. Siz bunu iyisi mi bir düşünün. Belki anlarsınız o zaman neden Mutabakat gerektiğini. Kıbrıs Girne Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.