[anadoluhaber] Okumadan Hayır Demiştim Oysaki! Mersin İçel Burak Canlı

 OKUMADAN HAYIR DEMİŞTİM OYSAKİ!

 

Evet. Oysaki şimdi okudum. Yağlandım ve bağlandım. Sihir gibi bir şey benimkisi! İş buldum. Aş sahibi oldum.

 

Bu Ülkede hangi vatandaşımız Darbe sonucunda oluşan 1981 Anayasasının 1. maddesini bilmektedir? Bilenleri toplayalım. Bir an evvel…

 

Neyse okuyalım. Mutlaka değişikliği okuyalım ki haberdar olalım. O müthiş değişiklik. Bizden Darbe Anayasası için bir daha evet istemelerine sebep olan değişikleri.

 

Peki, okuyalım da okumasına değişiklik olmadan ki olanından haberimiz var mıdır? Bizler 1961 Anayasasını bilir miyiz?

 

Büyük Gazeteler de mevcut bulunan ve her gün daimi olarak yazan köşe yazarlarını kaçımız okumaktadır.

 

Hayatınız da Sayın Başbakanımızı görmüş olanımız ve gerçekten de onu tanıyanımız bulunmakta mıdır?

 

Sayın Başbakanımızı bizimle kim ve kimler tanıştırır. Kimler onu evimizin içerisine kadar getirir.

 

Bir dünya soru? Cevaplanması mümkün olmayan sorular. Ne zannetmiştiniz. Okumadan hayır demiştim ama şimdi evet mi diyeceğimi zannettiniz. Evet demem için kaç kuruş nemalandım.

 

Evet, ben neden evet diyeyim. İlim ve bilim biraz da fenden nasibini alan ve sorgulayan, eleştiren verileni olduğu gibi kabul etmeyen birisi için değişiklik vız gelir tırız gider. Gider de gitmesine peki neden bir takım takıntıları bulunmayan öz eleştiri yapabilen insanlar evet der.

 

Neden demesin ki. Ekmeğini sen mi ben mi vermekteyim. Mesele ekmekle başlar ve bir yığın istek ve taleplerine kadar gider. Bugün için suşi musi yiyenler bizleri yönetmemekte midir?

 

Adamın aklını alırlar. İster evet de ister ise de deme. İdealizmler bir yer de tıkanmaya onun sonucunda menfaatler ön plana çıkmaya başlamamakta mıdır?

 

Dostum ukala bir şekil de bana dönüp de seni bilmem ne yaparlarsa yani şimdi sen evet demeyecek misin diye bana sormaktadır. Kardeşin kardeşi vurduğu bir dünya! Bu yalan dünya da ben bunu demem ben bunu etmem diye bir şey yoktur.

 

Edersin. Yaparsın. Olmadı ettirirler. Olmadı mecbur kılarlar. Daha da olmadı ortalıktan kaldırırlar. Doğruyu söylesen ne kar edeceksin. Dokuz köyden kovulduktan sonra. Daha ne ola.

 

Netice de hayır da doğruluk hayır da samimiyet hayır da eleştirisel yaklaşma bulunmaktadır. Hayır, da ezilen! Hayır da Hak vardır. Bende de idealizim var. İnanç var. Yaradanım var. Belki yarın para da oluverir de evet derim kim bilir. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.