[anadoluhaber] Hayır, Demekte Eskisi Gibi Israrcı Bulunmamaktayım Mersin İçel Burak Canlı mesajı lütfen aç okumasan da aç

http://www.yazarport.com/read.aspx?yazino=12330&baslik=habib-bas-ve-burak-canli-gibiler bu linkte burak canli gibiler yazısına bir göz atın ve eğer mümkünse ve verebileceğiniz bir cevabınız bulunmaktaysa cevap verin. Eğer bu dünyanın tüm proplemi bizsek bilelim. Öğrenelim. Gerekirse de öğretelim.
 
 
HAYIR, DEMEKTE ESKİSİ GİBİ ISRARCI BULUNMAMAKTAYIM

 

Bildiğiniz gibi uzunca bir süredir yazmaktayım. Ondan bundan bahsetmekte amatör bir şekilde sadece yüreğimin sesine yer vermekteyim.

 

İlçe Yönetimine alalım dediler. İl yönetimine alalım dediler. Kurucu İl Başkanı ol bir de üstüne sana maddi yardımda bulunalım dediler. Olmadı İl Genel Meclis Üyesi yapalım hem de birinci sıradan dediler. Devamında da belki seni Belediye Başkan Adayı yaparız dediler.

 

Tüm bunlar bir yana belki ciddiydiler belki de her bir kişiye bunları söylemekteydiler. Kim bilir.

 

Günlerden bir gün karşıma dikildiler üniformalımıydı üniformasız mıydı kim bilir. Sen bu derece de hayır konusunda ısrarlı yazdığına göre nemalanmaktasın dediler. Şaşırdım. Yolda adım atmayı beceremeyen, kendi çıkarlarımı düşünemediğim için çocuk addedilen ben nemalanmaktaymışım. Peki kimden?

 

Dediler ki “ Hayır veya evet çıkar sonuç ne olursa olsun hayırlı olacak diye yaz.” Birilerinin tetikçiliğini yapma. Benim tetikçi olarak suçladığım insanlar bana bunu söylemekteydiler. Şaşırdım. Dona kaldım.

 

Seçim biter de halen canımı teslim etmemiş olursam haykıracağım dünyaya daha önceleri de haykırdığım gibi “ Bizleri mutsuz edip mutsuzluğumuzdan nemalanmak isteyenler kargaşa ve karmaşadan kısacası kaostan nemalananlar bugün için benim yanıma gelip sen işine bak, çıkarına bak diyenlerdir diye.

 

Ben insanı sevdim. Memleketi sevdim. Filistin’i, Çeçenistan’ı, Doğu Türkistan’ı sevdim. O kadar çok sevdim ki. Yaranımın yolunda gidiyorum demeyi sevdim. Hakkın Yolundan gerçek hakikatin yolundan ayrılmamalıyız demeyi sevdim. Bunları demeyi severken de gerçekten de öyle düşünmeyi ve bunu savunmayı sevdim. Evet, hatalarımız bulunmakta. Hiç birimiz Melek değiliz. Lakin bilsinler ve biliniz ki hiçbir kimseden maaş almamakta ve öteki dünya hariç hiçbir yerden nemalanmamaktayız.

 

Bugüne değin kat ettiğimiz yol, çalışmamız, sırtımızı bir yere dayamamamız ve Yaradan’ımızdan dilememizle mümkün olabilmiş bulunmaktadır.

 

Güçlü, zayıf, Zengin, fakir ayrımını bizler değil Kapitalistler oluşturmuş ve düzenin bekçileri olarak da bugünün evetcileri dünün 1981 darbe Anayasasına oy verdikleri gibi şu anda da evet vermemizi dilemektedirler.

 

Evet, çıksa da hayır çıksa da Ülke için hayırlı olacakmış. Boş. Nafile. Bırakın eveti  hayırı bir kenara. Bugün bizlerin önüne sunulan darbe Anayasasında yapılan birkaç küçük değişiklikle evet vermemizi isteyen düzen hatalı ve yıkıcı bölücü yakıcı tutum takınmaktadır.

 

Görmemektesiniz ne yapabilirim. Anlamamaktaysanız ne edebilirim. Zalimler canınızı yaktığın da derman diye dilendiğinizde anlayacaksınız ki dilendiğiniz kişiler düzenin yani sermayenin bekçileridir. Yaradanım yaratılan öfke ne zaman ne şekil de dinecek? Düzen ve bekçileri ne zaman yenilecek? Türbana çözüm bulamayan 8 yıl, Kuran’ın ticarete mevzu olmasını nasıl engelleyecek. Yolum ne cemaat ne de Parti yoludur. Yolum Hakkın Yolu yolum Gerçek Hakikatin Yoludur. Ben korkutulmuş, sindirilmiş, tehdit edilmiş bulunsam da Ailemden Helâllik aldım. Duysunlar. Duyurun… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.