[anadoluhaber] İtlaf Edilmek İstenenlere İthaf Olunmuştur Mersin İçel Burak Canlı

İTLAF EDİLMEK İSTENENLERE İTHAF OLUNMUŞTUR

 

Yazmıştım. Bana sen ateşsin dediler. Kendini yakarsın. Ben ateşim dedim. Hemen koca ağızlarını açmaya kalkıyorlardı ki ben de evet belki düşerim dedim. Belki de sen söndürürsün. Ama düşmeyebilirim de dedim.

 

Ben ateş miyim? Kimisi için ateş kimisi için bir başka bir şey. Peki, neden beni düşürmek istesinler ki. Neden beni söndürmek istesinler. Kim? Veya kimler?

 

Geçmiş hayatımda şantajlara uğramış mıydım? Belki. Belki ufak tefek! Hatırlarda pek kalmıyor. Kalıyorsa da deşmenin pek bir anlamı bulunmamakta! Siyasi alanda ki ilk şantajı bana 29 Mart 2009 yerel seçimlerin de ki Belediye Başkan adaylığımda yapmışlardı.

 

Önemli bir rakip değildim. Ama yaptılar. Kim di? Hangi mesleğe mensuptu? Bunu buralarda dillendirmenin gereği bulunmamakta! Kişi kendisini iyi bilir. Ama ilk tehdidi o zamanlar yapmamışlardı.

 

Arabayı durdurdular. İçkiliydiler. Belleri kabarık. Ama deliydim. Ama aklı havada! Sizin anlayacağınız tam bir bela. Korkmadım değil. Çekinmediğimi de söyleyemem. Fakat ben buraya anamı babamı alarak gelmedim dedim. Ben yalnızca ben buradayım demiştim. Pamuk ipliğine benzer yaşam. Bir an da seni söndürebilirler. Bir an da işini halledebilirler.

 

Geçmiş zamanlarda da bıçaklanmış, dövülmüş hatta kaçırılıp arabadan dahi atılmış bulunmaktaydım. Bunlara karşın sönmedim. Eskiden de dikine giden yağmurda yürüyen bir tip oluvermiştim.  

 

Şimdilere geldiğimizde değişik şekil ve ebatlarda bir takım gözdağlarıyla karşılaşmak adeta olağan hale gelmiş bulunmaktadır. Mutlaka ki insanların bir takım yollarla kendilerini ispatlayabilme güdülerinin yanında da önemsenmek isteklerini inkâr etmemiz mümkün değildir.

 

Eğer kendinizi ateş olarak görmeye devam etmek isteğindeyseniz devam edin. Çünkü siz ateşsinizdir. Sizin ateşinizi söndürmeye yelteneceklerini zannetmeyin. Tamam. Çamur atmaya kalkışacaklardır. Tamam. Tehdit etmeye, gözdağı vermeye de kalkışacaklardır. Tamam. Ama bildiğiniz yolda devam edin.

 

Suikast gibi saldırılara maruz kalmanız ise bayağı düşük bir ihtimal olmakla birlikte bu dolanıp durduğunuz sınır hudutlarına bağlı olmaktadır. Devamlı sınır da bulunmak! Sınırı geçecekmiş gibi yapıp geçmemek. Ve sınır çocuğu olmak! Bu sefer de olmadık şekiller de karşınız da beliriverirler.

 

Göze alacaksınız. Göze alırken tek başınıza olduğunuzu kabullenecek ve kimseden yardım gelmeyeceği gerçeğiyle yaşayacaksınız. Onlar guruplar halinde dolaşırlar. Örgütlüdürler. Finans kaynakları bulunmaktadır. Ama bilin ki birin yanın da iki varsa iki olmadığı zaman da bir hiçtirler. Bu halde teker, teker hepsinden güçlü ve korkususunuz. Ve sizden korktukları için üzerinize gelmektedirler.

 

Bugünün çığırtkanlarının en önemli özelliği oldukları gibi görünmemelerindedir.                

Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.