[anadoluhaber] KUR'AN-I KERİM VE İKTİDAR

                         KUR’AN-I KERİM VE İKTİDAR

 

Bildiğiniz üzere ben referandumda hayırcı kanatta bulunmaktaydım. Hayır, üzerine değişik açılardan ardı sıra bir sürü yazılar ifşa ettim.

 

Başbakanımıza kızgındım. İktidara öfkeliydim. Tam bir muhalefettim. Lakin ne AKP’den ne de siyasi açıdan İktidar Liderlerinden bire bir zalimlik veya kötülük görmüş birisi değildim. Sadece olaylara farklı açılardan bakmaktaydık. Hepsi o kadar.

 

Tamam, ben yazarken yazmanın verdiği sarhoşlukla bayağı bir yüklenmekteydim. Haklıydım, haklı değildim belki de abartılıydım. Ama yazarken sadece duygularıma göre yazmaktaydım.

 

Ben muhalefetim. Bu yazıyı yazarken taraf değiştirdiğim zannedilmesin. Hoş değiştirmem demiyorum. Lakin İktidarın başında ki yönetici kesimin de devamlı surette yanlış olduğunu ve hiç iyi şeyler yapmadığını da söylemiyorum.

 

Bu insanlarda bizim insanımız. Bizler de iyisiyle kötüsüyle onların insanıyız. Yeter ki ideallerimiz uğruna hukuku ve Vicdani değerlerimizi yok saymayalım.

 

Bir arkadaşım var. Kendisi bildiğim kadarıyla evetçiydi. O kadar dürüst ve güzel bir evetçiydi ki. Annesi vefat etmiş. Allah Rahmet eylesin. Eğer bu yazıyı okuma şerefine ermiş bulunmaktaysanız hem tüm cihanımız ve hem de Haydar Karakuş arkadaşımızın annesi için bir El fatiha okuyalım. Okuyanlar Müslüman değilseler de bu sefer bildikleri kendilerine yaraşan en güzel şeyleri temenni etsinler.

 

Bir takım gerçekler karşısında insan her ne kadar da olsa Filistin, Çeçenistan, Doğu Türkistan ve diğer tüm insanlar için üzülmeden edemiyor. Kızıyor. Öfkeleniyor. İçi içini yiyor. Kendinden geçiyor. Bu sebeple daha çok inanç ve daha çok çalışmak ve daha çok özgürlük diyorum.

 

Bu sevgili ve yüzünü hiç görmediğim, sesini hiç duymadığım sadece maille iletişim kurmuş bulunduğum Sevgili Haydar Kararuş’un ne iş yaptığını veya kendisine ait bilgileri bilmemem ve kendisinin de benim hakkımda bilgi sahibi olmadığını bilmeme rağmen benim daha önce yazmış bulunduğum “Kuran’ı Satın Alan Adam” yazım üzerine bana kendisi kargo vasıtasıyla bir Adet Kuran göndermiş ve hediye etmiştir. Kuran’ımızın içerisinde de bir adet yazı neşretmiş bulunmaktadır.

 

Bu yazı da Allah’ın izniyle her iki Cihanda da kardeşimiz Haydar Karakuş “Rabbimiz Kuran’ında Müminler ancak Kardeştirler… Peygamberimiz “Müslüman Müslüman’ın ayıbını örter” buyuruyor. Diye yazmış bulunmaktadır.

 

Bugüne değin yaşamım boyunca bana verilmiş bulunan en değerli armağan Kuran’dır. Veren kişi yukarda da belirttiğim gibi uzak diyarlardan beni tanımayan Kardeşimiz Haydar Karakuştur. Ben ve bizler Kuran’ın parayla satılmamasını, ticarete konu olmamasını talep etmekteyiz. Bu taleplerimizi yinelerken de insanlara gözümüz kapalı en değerli varlığımızı hediye etmeyi bilmemiz ve ederken de bu konuda insanlarımızı özendirmemiz ve özendirirken de Siyasi düşüncemizle değil, Karşımızda kinin siyasi düşüncesiyle değil bizlerin bu dünya da bir yolcu olduğumuzu bilerek hareket etmeliyiz. Allah Büyüktür. Her İki Cihanda da Kardeşiniz Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.