[anadoluhaber] Ozan Arif den Değişen kim (şiir)

Yorumsuz
 
DEĞİŞEN KİM?

Allah'ını seven dosdoğru desin,

Değişen ben miyim yoksa onlar mı?

Şeriat siz olun parmağı kesin

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Bize katil diye ağır hakaret

Edenlerle ben mi kurdum hükumet

Beni de yargıla ama insaf et

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Ben mi ihraç edip vekil susturdum,

Veya bakan dövüp, terör estirdim,

Bir sürü gönülü ben mi küstürdüm,

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Dikkat et burada her işin başı,

Ne ülkü doydular ne ülküdaşı,

Ben mi size dedim yol arkadaşı,

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Doğrudur, konuştum, asla susmadım,

Çünkü ben yanlışa imza basmadım,

Apo denen iti ben mi asmadım,

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Ben asmamış olsam, o ipi atmam

Atarsam Meclis'te piç eli tutmam

Nezaket, mezaket ben bunu yutmam

Değişen ben miyim, yoksa olar mı?

Eşarplı bacımı ya vekil seçmem,

Yahut da seçersem başını açmam,

Kavga ise kavga, kavgadan kaçmam

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Nerde o beraber yapılan toylar,

O güzel geceler, o kurultaylar,

Kurultay da olsa, gelmiyor baylar,

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Sen geldin mi sanki derseniz şimdi

Derim ki gelip de kovulan kimdi

Ben geldim, kurultay benim işimdi

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Değişmek başkadır, gelişmek başka

Ben hala bağlıyım o eski aşka

Başbuğum söylerdi, sağ olsa keşke

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Ülkücülük ölçüm, tartım da aynı

Kuralım da aynı, şartım da aynı

Ve onlara rağmen, partim de aynı

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

Ozan Arif yeter, kafidir bunlar

Anladıysa eğer erbaş olanlar

Başçavuş da eşek değil ya anlar,

Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

OZAN ARİF

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.