[anadoluhaber] TÜM HAYIRCI VE BOYKOTÇULARI KUTLARIM Mersin Burak canlı

TÜM HAYIRCI VE BOYKOTÇULARI KUTLARIM

 

Bir umudum vardı. Diye başlayan kelimeler bulunmaktadır ya boş verin tüm bunları. Hak ve hukukun bulunmadığı bu dünyada benim adamım benim cebim denen şey asla bitmeyecektir.

 

Yasa dışı örgütlenmeler devam edeceği gibi insanın her türlü sömürüsü de devam edecektir. Dünya da açlıktan, renginden, inanışından ölenlerin bulunduğunu düşünecek olursak demokrasinin yanın da insanlığında atmış olduğu adımlar yalanlandığı görebiliriz.

 

İyi huy, iyi ahlak gibi kavramların da bir yere kadar doğru olduğu da hepinizce malumdur. Bana benim yazılarımı okuyup da “ bu adam hayal âleminde yaşıyor” dedikleri gibi hayal âleminden uyanalım.

 

Birliktelik ve bütünlük gibi kavramların da geldiği nokta açıkça ortada bulunmaktadır. Hegoman güçler. Yani Güçlü olan birey ve kuruluşlar rüzgârı estirmektedir. Sen ne dersen de.

 

Kölelik zihniyeti. Kölelik kavramının yanında da katletme. İstemiyorsanız katleder gidersiniz. Gücünüz varsa. Yoksa zaten gerisi zırvalık!

 

Erdemlilik ancak erdemliliğin içerisindeyse değer arz etmektedir. Erdemliliğin önünü ve etrafını tıkayan erdemsizlik mutlaka zaferine ulaşacak ve ancak zaferinden sonra da tekrar erdemliliğine doğru bir yönelime geçecektir. Hiç kuşkusuz ki bu halde de erdemliliğe ulaştığı noktada da tekrar erdemsiz güçler erdemi yenip yok edecektir.

 

Neyse bizler gelelim sadede. Tüm hayırcıları kutlarım. Böyle bir zemin de direnip gidip hayır atabilmeyi başarabildiniz. Sizler gerçek kahramanlarsınız. Sizler gerçek önderlersiniz. Sizler gerçek demokrat ve erdem sahibi bulunan kişilersiniz.

 

Bir de işin boykot tarafı bulunmaktadır. Dostlarım sizleri de kutlarım. Fakat bugünkü durumunuzda ki sorunsallığın temelin de boykotçu bulunmanız veya sizi bu iradeye sevk eden nedenler bulunabilmektedir. Bu açıdan da seçim sonucunun kendiniz açısından değerlendirmesini yapmanız gerekmektedir.

 

Şu an seçim bitti. Ve ben uyandım. Birliktelik rüyamdan uyandım. Kardeşlik rüyamdan uyandım. Saygı duyma gibi gereksizlerimden arınmış bulunmaktayım. Her hangi bir şeye saygı duyma gibi bir zorunluluğumuz bulunmamaktadır. Duyuyormuş gibi yapmak. Yalan gülücükler.

 

Emeklinin maaşıymış. Bana ne. İşçi sigortasızmış. Bana ne. Esnafın ödeyemediği borçlarıymış. Bana ne. Engellinin karşılaştığı sorunlarmış. Bana ne. Hiç yere yitirilen on binlerce insanmış. Bana ne. Gençlerin okuma, birey olabilme, iş bulabilme, kendilerini ifade edebilme sorunlarıymış. Bana ne. Birliktelikmiş, yok daha bilmem neylermiş. Bana ne. Size ne.

 

Öncelikle kendinizin durumuna bakalım. İşimiz ve gücümüzle ilgilenelim. Boş sevdalarla değil yanımızda duran aşkımızla ilgilenelim. Geri kalan problemlere gelince gerekirse gemiden ineriz mantığıyla hareket etmenin doğru mantık olmadığını bilmeme rağmen gemimi yok demeden de edemeyeceğim. Evetçiler iş başına ağlamak yok, dertlenmek yok, vallahi de billahi de ağladığınızı duyduğum ilk an da gider oyumu iktidara veririm. Hayır, lı günler dilerim. Mersin İçel Burak Canlı

 

 

 

 

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.