[anadoluhaber] Fwd: YENİŞEHİR KAYMAKAMI EYÜP SABRİ KARTAL Nokta Gazetesi'nin Yıl:3 Sayı:62 5 Ekim 2010 Salı Yayınlanmıştır



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: SEVGİ YEŞİLMEN <sevgiyesilmen@gmail.com>
Tarih: 30 Eylül 2010 16:59
Konu: YENİŞEHİR KAYMAKAMI EYÜP SABRİ KARTAL Nokta Gazetesi Mersin Burak Canlı
Kime: noktagazetesi@hotmail.com


YENİŞEHİR KAYMAKAMI EYÜP SABRİ KARTAL

 

Ben alışmışım ya İktidarı eleştirmeyi Sevgili ve Sayın Mersin Yenişehir Kaymakamımız Eyüp Sabri Kartal’ı da eleştirmek istemekteyim. Nedense kendisinin çalışmalarını onun yanına gitmezden önce de duyduğum için bir türlü kendisine karşı şöyle eleştirecek bir ruh haline girmem mümkün olmadı.

 

Geçen de TAKDER Mersin Yerel Yönetimleri Takip Derneği’nin Başkanı Ali Yıldız ve Yönetim Kurulu üyeleri telefon açtı. Biz Kaymakamı ziyarete gideceğiz. Ya neden gideceksiniz. Gideceksiniz de ne olacak diyeceğim ama nezaket kuralları gereği diyemedim. Fakat bana onlar ben bir şey demeden hemen atılıp Kaymakamlığın çok verimli çalışmaları bulunmakta bunun için özellikle onu ziyarete gideceğiz dediler.

 

Evet, ben de bilmekteydim. Çalışmaları bulunmaktaydı. Ama iş, güç bırak git. Olmuyor. Olmuyor. Para kazanmak lazım! Hırs etmişim ya. Fatura maturayla başlar uçaklar da uçmaya başlarsın. Sonrası kalpten bir köşe de gidiverirsin.

 

Benim işim var dedim. İşin ne zaman yok dediler. Falan filan. Kendimizi bulduk Kaymakamlığın önünde. Aman ne güzel bir yer orası. Dış bahçe çok güzel! Ellerine sağlık! Gerçekten de Resmi bir kurum değil Padişahın Bahçesi sanırsınız. Çok temiz. Çok bakımlı.

 

Bilir misiniz bilmem. Kaymakamlıkların öyle parası falan olmaz. Gönül işidir bu. Çalışma aşkı ister. Ödün vereceksiniz. Yarım saat kapıda bahçede bekledik ama o bahçe insanı dinlendirmekte. Hastane bahçeleriyle mukayese etmeyin sakın. Dedim ya emek var emek.

 

Kaymakamımız dışarıda içerde çalışıyor. Yoğun. Çare bulmaya hizmet vermeye çalışmakta. İçeri buyur edildik. Gülen gözleri. İşte diyor. Adam bu. Biraz kilolu ama! Ben de az sayılmam.

 

Karşısın da bir bayan. Ne etti ne eyledi çare buldu. Bulacağım. Yapacağım diyor. Bahane yok. Olamazlık yok. Ben yaparım. Ben mutlaka çözüm üretirim diyor. Dedim ya kaynak problemi tüm Kaymakamlıklarda. Ama o bundan tek kelime dahi bahsetmedi.

 

Kendisinin Siyasi görüşünü bilmem. Zaten ne bizlerin görüşünü sordu ne de kendisinin görüşlerinden bahsetti. Sadece güzel ve iyi olan hislerini, bilgilerini paylaştı. Bir de tabiî ki Kaymakamlık çalışanları ile bir de Polis memuru bulunmakta. Bu derece de samimi, bu derece de yakın olunmaz ki. Hepsi ayrı bir değer. Hepsi ayrı bir güzellik! Hiç birin de eskilerden kalma biz devlet idaresiyiz suratı bulunmamakta.

 

Diğer Kaymakamlarımızla tanışmadım. Onların da haklarını yemek niyetinde değilim. Lakin Ülkemiz bu gayretli, samimi, coşkulu ve gerekli yerlerde de hırslarından arınmış bulunan yöneticiler ve çalışanlar sayesin de daha güzel günler görecektir. Böyle iktidara böyle yönetime can kurban!

 

Hayatın koşuşturmasında arka plana attığımız güzel ahlak ve insanları karşılıksız sevmek gibi bir takım güzellikleri bir kere daha görmemize sebep bulunan Kaymakamımız ve çalışma arkadaşları demekte ki “ İşini coşkuyla yap. İşini severek yap. Bahane değil çözüm üret. Aldığın maaşa takılmadan güzel ve karşılıksız bir şeyler yap ki şu dünya daha bir yaşanabilir bir hal alsın.” Bu açıdan beni büromdan çıkarıp para kazanamama sebep bulunan sivil toplumcu TAKDER’ ve beni bu anlamlı buluşma da yalnız bırakmayan Sıtkı Yıldırım’a teşekkür eder Daha güzel günlerin bizleri beklediğini müjdelerim. Mersin İçel Burak Canlı


--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.