[anadoluhaber] Mersin İçel, Mersin Olalı... Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN İÇEL, MERSİN OLALI…

 

Mersin İçel benim memleketim. Benim şehrim. Benim insanım. Çilek Mahallesinden Erdemli İlçesine kadar benim şehrim.

 

Ey iktidar 8 yıllık iktidar demekten bittim tükendim. Mersin ilgi Mersin alaka beklemekte dedim. Ne sesimizi duydun. Ne yazılarımızı okudun. Yeter! Yeter artık!

 

Mersin yatırım beklemekte. Mersin ilgi beklemekte! Mersin işsiz genç, Mersin gelecek bekleyen insan dolu. Bakmıyorsun. Bizlerle ilgilenmemektesin. Belki Muhtar, muhtar gezmektesin. Ve belki de Mahalle, mahalle. Gezme. Gitme. Ama yatırım yap. Özel nitelikli Mersine özgü ve Mersinin önünü açacak bir takım çalışmalarda bulun.

 

Yapıyorum deme. Bunu şunu yaptım deme. Gözümüz var. Kulağımız var. Biz ve bizler bu şehrin adamıyız. Bu şehrin çocuklarıyız. Ortada bir şey de görememekte her hangi bir şey de duyamamaktayız.

 

Ne evet den ne de hayırdan bahsetmiyorum. Diyorum ki Mersine seferberlik başlat. İş için. Aş için. Yatırım yap. Mersin ilinde alınan Vergileri düşür. İşverenin yükümlüklerini azalt. Birinci derece de yatırım için Mersine özgü kanunlar çıkart. Gerekirse Merkez Bankasını Mersine taşı. Ve gerekirse de tüm Yöneticileriniz evlerini Mersine taşısın.

 

Mersinde bir daha Mersinli olmayan bir Millet Vekilini Mersine taşıma. Sen bunu yap. Senin gibi de tüm diğer siyasi partiler de bunu yapsın. Bir daha kontenjan falan uygulaması yapmayın. Mersinli dışında evi burada olmayan! Mezarı burada bulunmayan! Ailesi burada yaşamayan kişileri buraya taşıma. Taşımayın.

 

Mersin ilgi Mersin Yatırım beklemektedir. Mersin Doğu, Güneydoğu, İç Anadolu ve Akdeniz’in kalbidir. Mersin Merkezdir. Taşı, tüm Devletin ilgili kurumlarını İstanbul’dan buraya taşı. Burayı canlandır. Buraya kan ver. Buraya adeta çıkartma yap. Bizler Mersiniz. Bizler tüm memleketlerden bu şehre amma önce amma sonra göçmüş bulunmakta ve de Mersini çok sevmekteyiz.

 

Diyarbakır’dan tutunda Trabzon’a kadar ve hatta Tekirdağ’a kadar insanlar şehrimizin insanı oluvermiş bulunmaktadır. Biz Mersinliler Tüm Türkiye’ye hitap etmekte ve biz Mersinliler tüm Türkiye’yi temsil etmekteyiz. Bu açıdan da önce biz yemeliyiz. Önce biz iş bulmalıyız. Önce biz tüm güzelliklerden nemalanmalıyız. Önce biz karnımızı doyurmalıyız.

 

Tüm bunlara karşın sen bize her şehre dediğin gibi “Sen Mersinsin büyük düşün demektesin”. Olmuyor benim düşünmemle bu işler olmuyor. Sen düşüneceksin. Sen diyeceksin ki “Mersin büyüktür. Mersin güzeldir. Mersin Türkiye’dir. Önce Mersin. Önce Mersin” diyeceksin.

 

Mersinliler bizlerin çocukları işsiz değil mi. Bizlerin problemleri bulunmamakta mı da bizler bunları destekleyeceğiz. Hemen ve şimdi harekete geçilip Mersin, 8 yıldır düşürüldüğü yerden ayağa kaldırılmalı ve yatırımların en şaheserlerine boğulmalıdır. Aksi halde uyanın ve uyanalım. Ve önce Mersin demeyenlerle bir daha da bırakın yol almayı onlara bir daha da selam dahi vermeyelim. Önce Mersin! Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.