[anadoluhaber] Toroslar Kaymakamı Kaya ÇITAK Mersin İçel Burak Canlı Not: Mesaj almak istemeyenler lütfen bildirsin :)

TOROSLAR KAYMAKAMI KAYA ÇITAK

 

Mersin Toroslar İlçemizden 29 Mart 2009 Yerel seçimlerinde DP’den Belediye Başkan adayı olabilmek lütfüne ermiş birisi olarak Toroslar’ımıza duyduğum sevgi ve ilgi de kaçınılmaz olmaktadır.

 

Evet, görev yerine yeni atanmış bulunan Toroslar Kaymakamımızı ziyarete gideceğini söyleyen Mersin Yerel Yönetimleri Derneği TAKDER Başkanı Ali Yıldız ve Yönetim Kurulu üyeleri bana “ Sen Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal’ı ziyaretimizde bulunmuştun buna mutlaka Toroslar olduğu için gelmelisin” dediler.

 

Doğru Yenişehir’e giden mutlaka Toroslar’a da gitmeli dedim. Benim için mesai saatleri içerisin de bir yerlere gitmek bayağı bir zor ve zahmetli bir iş. Para kazanmak ödenemeyen faturalar için çalışmak gerekmekte. Canla ve başla çalışmak. Öldüresiye çalışmak. Ayakta kalmak.

 

Neyse Kaymakamımız görevine atanalı daha iki ay olmuş. Olsun. Hukuk mezunu. Kendinden emin bir kişilik. Fakat makam masasında iki bayrak bulunmakta! Birisi Türk Bayrağı! Hele ki bu devir de diyeceğim. Ama şaka. Gerçekten de şaka. Peki diğer Bayrak! İşte diğeri de Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Kuruluşunun Bayrağı.

 

Vay dedim. Bayrağa bak. Helal dedim. Kaymakamımıza helal olsun. Birden bire korkarak kendisine sordum. Bu bayrak hakkında bir şeyler yazabilir miyim? Sorun olacaksa yazmayayım. Sert ve kararlı bir şekil de Ne ister ve nasıl arzu ederseniz öyle yazın. Ben arkasında duramayacağım bir şeyi masama koymam.

 

Sevgili ve Sayın Kaymakamımız asil ve gerçekten de etkileyici bir kişilik. O masada ben oturuyor olabilseydim. Şu andaki gibi iktidarı eleştirebilir miydim? Ben o masada oturabilmiş olabilseydim bu halde O güzel ve şaheser Bayrakları masama koyabilir miydim?

 

Olmadan bir şeyler söylemenin anlamı bulunmamakta. Bu açıdan da olaya bakacak olursak kendimizi öz eleştiriye tabi tutabilmemiz kolay olabilecektir. Vatan ve Türkiye Sevdası sadece ve bir tek dillerimizde değil yüreğimizde, yüreğimizde değil hareketlerimizde de yön bulmalıdır.

 

Hiç yere Ülkemiz yıllarca kana bulanmış bulunmaktadır. Tamam, belki şimdiki zamanda her bir yerde hiçlikler tarafından sarılmış memleketleri görmek mümkündür. Ama bu Ülke insanlarında kötülük bu ülke insanlarında inançsızlık bulunmamaktadır.

 

 Unutmayalım ki denizler bizim. Unutmayım ki dağlar bizim. Unutmayalım ki Üniversiteliler bizim. Unutmayalım ki Çobanlar bizim. Ve bizler birlikte ve bizler kayıtsız ve koşulsuz bir şekilde de Türkiye’yiz. Türkiye birlikte olunca güzel olur. Birlikte olunca Türkiye olur. Toroslar’a selamlar diler Sevgili ve Sayın Kaymakamımıza Torolar’ı daha yaşanabilir bir yer yapması için tüm çalışma arkadaşlarına ve kendisine başarılar diler saygılarımızı sunarız. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.