[anadoluhaber] Akdeniz Basın Birliği, Yıldırım, Babalıklı Ve Bir Nişan Mersin İçel Burak Canlı

AKDENİZ BASIN BİRLİĞİ, YILDIRIM, BABALIKLI VE BİR NİŞAN

 

Ankara’da Başkentte bulunmaktaydım. Verimli ve etkin bir bulunmaydı. 19.11.2010 Cuma günüde Akdeniz Basın Birliğinin Başkanı Haydar Coşkunfırat’ın Kızı Ülkem Haber Gazetesinin imtiyaz sahibi Makbule Ülkem ile Daş Ailelerinden Birtan kardeşimizin Mersin Otelinde nişanı bulunmakta idi.

 

Davetliydim. Gittim. Asansörde sıra. Tek asansör. Sordum. Diğeri bozukmuş. Bekle baba. Bekle. Arkama baktım. Mezitli Belediye Başkanı Uğur Yıldırım. Etrafta çoğu kişinin Başkanlığı o almadı CHP aldığı dediği kişi. Güler yüzlü kişilik.

 

Başkanım buyurun. Lütfen dedim. Ben sıramdan sizin için feragat ediyorum dedim. Sağ olasın dedi. Olmadı birlikte bekleriz dedi. Bende kendisiyle beklemeye başladım. Aynı zamanda meslektaş olduğum sayın üstadımız güler yüzüyle pek konuşmadan beni dinlemekteydi. Beni tanıyanlar bilir. Vır, vır, vır.

 

Elimde TAK-DER Mersin Yerel Yönetimleri Derneği Başkanı Ali Yıldız’ın vermiş bulunduğu İzlem Gazetesi. Sevgili Başkana verdim. En sevimli yüzümle kendisine “Macit Özcan İstifa Et! İbrahim Genç Atağa Geç!” başlıklı yazımı gösterdim. İlgilendi. Macit veya İbrahim Başkanla arası nasıl bilmem.

 

Bayağı bekledikten sonra asansöre binme sırası bize geldi. Bindik. O sıra da gömleğinin kolunda ki U ve Y arması dikkatimi çekti. İçimden al sana sosyalist düşünce dedim. Hani bir aralar Kılıçdaroğlu’nun gömleği polemik konusu olmuştu ya.

 

Kendi kendime işte solculardan nefret etmemin sebebi dedim. Ve utanmadan kendisine sordum. Kendisi bana seçimler sırasıydı. Bir esnaf bana gömlek dikmek istedi. Kendisini kıramadım. Dikti bende giymekteyim dedi. Derken de mahcup bir tavrı vardı. Üzüldüm. Sıkıntıya sokmak değildi niyetim. Kendisini tebrik ederim. Mezitli Esnafına Gömlek diktirdiği için. Başkan lütfen devam et. Esnafa yönel. Yönelt. Kahraman Bakkallara biraz destek!

 

O ayrı bir masaya bende Yurdum Gazetesinin Yazı İşleri Müdürü Belgin Ümit hanımefendinin karşı tarafına oturdum. Nişana Nokta Gazetesinin İmtiyaz Sahibi Gül Saydam hanımda gelecekti. Aksilik sonucu katılamadı. Üzüldüm.

 

Nişanda AK Parti Toroslar İlçe Başkanı Bilal Babalıklı ve BTP İl Başkanı Ramis Akın’da bulunmaktaydı. Her ikisine de ayrı, ayrı gidip hoş geldiniz dedim. Sayın Babalıklı’yı öncelerinde duyardım. Mersinimizin yerlisiymiş. İyi adam demekteydiler. Bende ona dedim ki İl Başkanını ve Yönetimini eleştirmekteyim. Belki beni tanırsınız. Tanıdı mı bilmiyorum.

 

Kendisine İl Başkanı olacak birisisiniz dedim. Şaşırdı. Yazayım dedim. Duraladı. İçinden geldiği gibi hareket etmek! Bu benim yapım. Şımarık bir çocuk gibi! Lakin bir gün Sayın Babalık’ın konuşmasını TV’de izlemiştim. Evet, hayır konulu referandumda ben ve Yönetimim başarılı demişti. Evet, belki Başkan başarılı! Peki ya İl Başkanlığının başarısı nedir?

 

Ülkem ve Birtan Çiftine mutluluklar diler ilk çocuklarının ismini de Mersin koymalarını dileyip tüm evliliğe adım atmayı düşünenlere bu hayat pahalılığında başarılar dilerim. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.