[anadoluhaber] EK GELİR ARAYAN SAĞLIK PERSONELİ ARKADAŞLARIN DİKKATİNE...

Kurtaran  Klinisyen İlkyardım Eğitim Merkezleri,

 

   Sağlık Bakanlığı Sertifikalı "İlkyardım Eğitici Eğitim”leri Kasım Ayı Programımız asağıdaki gibidir;

 

İlkyardım Eğitici Eğitimi Programları

02 OCAK –  09 OCAK 2011  ( TÜM SAĞLIK CALISANLARI )

                                         05 OCAK – 09 OCAK  2011 ( TIP DOKTORLARI )

 

         İlkyardım Yönetmeliği gereği Sağlık Personeli olanlar İlkyardım Eğitmeni olabilmektedir. İlkyardım  Eğitici Eğitimi Programlarına katılabilir ve Sağlık Bakanlığı'ndan onaylı "İlkyardım Eğitmeni" Sertifikası alabilirsiniz.  

Tıp Doktorları                       Diş Hekimleri         Diş Teknikerleri                    Eczacılar                           

Psikologlar                           Biyologlar               Hemşireler                             Ebeler   

Veteriner Hekimler              Laborantlar             Att’ler                                   Paramedikler

Sağlık Memurları                 Diyetisyenler          Fizyoterapistler                   Tıbbi Teknologlar     

Psikolojik Danışmanlar       Emekli Sağlık Çalışanları     Odyolog    Sosyal Hizmet Uzmanları                              Tıbbi Sekreterler

Sağlık Eğitimcileri ( Gevher Nesibe Mezunları  )

 

Bu Sertifika ile    

Sürücü Kurslarında ilk yardım Eğitmeni olabilirsiniz.

( Önlisan ve Lisans Mezunları için geçerlidir )

—İlk yardım Eğitim Merkezi açabilirsiniz.

—Eğitim Merkezlerinde Eğitmenlik yapabilirsiniz.

—İçeriğini siz belirleyerek, tekniğine uygun, her türlü seminer, sunum gerçekleştirebilirsiniz.

—Büyük gruplara sunum yapabilirsiniz.

 

 CEP     : 0 537 266 31 97       

 TEL      : 0 312 418 44 68 / 125            

  FAX       : 0 312 418 00 13   

 ADRES  :  Atatürk Bulvarı  131/ 5 Kızılay / ANKARA     

 e-maıl : ilkyardim@klinisyen.com.tr

 Web Adresimiz : www.klinisyen.com.tr

 

 

 


--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.