[anadoluhaber] Fwd: SİLİVRİ'DEN ABD ÖZGÜRLÜK HEYKELİNE SELAM OLSUN mersin içel burak canlı




SİLİVRİ’DEN ABD ÖZGÜRLÜK HEYKELİNE SELAM OLSUN

 

Bu selam verilecek yerler yaz, yaz bitmez. Diyeceksiniz ki sana ne Guantanamo’dan. Aslında doğru. Bana ne. ABD’yle dost olmak lazım! Hele ki yarınlar sürprizlerle doluyken. Evet. Uzak durmak lazım!

 

Gerçekte kapitalistin kralı ben aynı zamanda da liberal! Aman ABD. Canım ABD. Görme bu yazıyı. Takma kafana. Gerçekte sen ABD’ysen bilirsin. Benim derdim garanti. Benim derdim faturalar. Benim derdim mütevazı bir koltuk. Olmadı Ulusal Basın da yazabilmek. Olmadı Mecliste uyuyabilmek.

 

Dedim ya bakma sen benim yazıma. İsviçre de öyle yedi sekiz hesap da dileğinde değilim. Sen bakma bana. Takma kafana.

 

Korkmaktayım. Gelecek korkusu içerisindeyim. Çok çalışıp da faturaları ödeyememe derdindeyim. Ah nasıl anlatsam! Nasıl desem sana.

 

Ben ABD yanlısı! Ben olmadı ABD uşağı. Olmadı sempatizanı. Bilmekteyim gerçekleri. Faturalar durmakta. Bilmekteyim gerçekleri. Silivri dolup taşmakta! Bilmekteyim gerçekleri. Dedim ya sen bana takma.

 

Sevgili ve Sayın ABD temelin de özgürlük bulunmakta. Bu yüzden seni severim. Zannetme zenginsin zannetme güçlüsün diye. İleri teknolojin sayesin de gözlerimiz aydınlanmakta. Kulaklarımız canlanmakta. Dedim ya ben gerçekleri bilen bir garip adam.

 

Bak ne diyeceğim. Sen boş ver. Evet, boş ver. Guantanamo’ymış. Yok Silivri’ymiş. Yok İsviçre’ymiş. Boş ver. Biz gelelim Özgürlük Heykeline. Biz gelelim ödenemeyen faturalara.

 

Öyle başı farklı altı farklı Devletlerden de size bahsetmeyeceğim. Nedeni Aydınlık. Nedeni çağdaşlaşma. Tamam. Ve evet. Peki ya İnsan Hakları! Peki ya Özgürlük! Peki ya onur! Peki ya haysiyet! Peki ya İnsana insanca muamele!

 

Dedim ya boş ver. Filistin’miş, Çeçenistan’mış. Hele bir de Doğu Türkistan. Boş ver gitsin. Sen yeter ki beni harcama. Harcatma. Yeter ki yeter ki şu faturalar da bana yardım et.

 

Maden ocaklarında vefat edenmiş bana ne. Terörmüş bana ne. Yapıldığı iddia edilen yollara rağmen tüm kusuru insana yükleme yalanıyla daha fazla oran da olan trafik kazalarından bana ne.

 

İthalata dayalı ekonomiyi ise boş verelim gitsin. Bırakalım tüm bunları eskidi. Eskidi. Yazdığından dolayı olmadı düşündüğünden dolayı yok olan insanlardan bana ne. Bana ne tüm bunlardan. Size ne.

 

Sene 2010. Aylardan Aralık. Belki diyorum. Belki yaklaşık olarak bin sene kadar sonra Özgürlük Heykelinin yanına bir adet Guantanamo Heykeli yapmaya kalkacak olurlarsa bir adet de Silivri Heykeli yaparlar. Belki onun yanına da neyse artık o zaman ki insanlar buna karar versin.

 

“Her Bir Şey Gibi Özgürlük de Satın Alınabilir. Belki Özgürlük Heykeli de. Tüm bunlara karşın Özgürlük Heykelinin Yapılmasına yol açan Kudret ve hissiyat satın alınamadığı için doğmuştur.” Mersin İçel Burak CANLI



--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.