Fırat Üniversitesinden Suriye'ye 10 günde 2 Tır Yardım


Fırat üniversitesi İlahiyat Faküktesi Mavera Kulübü, İHH İnsani Yardım Vakfı aracılığı ile gönderilmek üzere 10 günde 2 tır yardım topladı.Kulübün açıklamlarına göre yardım organizasyonu iki hafta daha sürecek ve ay sonunda İHH nın Suriye'ye gidecek olan konvoyuna katılacak.

" Battaniye ve Un " sloganı ile başlayan yardım çalışması Elazığ halkı tarafından büyük ilgi ile karşılandı. Bu ilgi sebebi ile kampanyada her türlü yardım kabul edilmeye başlandı.

Türkiye'de diğer üniversiteler için cesaret ve örnek teşkil edecek bu kampanyaya çeşitli yerel STK'lardan da destek yağdı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.