İşte Erdoğanlı bomba örgüt şeması!

Operasyonu planlayanlar Başbakan Erdoğan'ın örgüt lideri olarak tanımlandığı bir şema bile hazırlamışlar!Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Dolmabahçe'deki dünkü kahvaltısına katılan gazeteciler satır arasındaki o ayrıntıyı yazdılar. Erdoğan kendisinin bakanlarının ve işadamlarınan da olduğu en alttan en tepeye bir örgüt şeması çizildiğini açıkladı.

Akşam gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz yazısında Erdoğan'ın o sözlerini yazdı:



Darbenin zamanlaması manidar; bu operasyonla seçimlerin sonuçlarını etkilemeye çalıştılar.
28 ŞUBAT’TA olduğu gibi medya aracılığıyla büyük bir algı operasyonu yürütüldü. Sabah sorguya başlandı, akşam ise infaz aşamasına geçildi.

VAKIF NASIL SUÇ OLABİLİR?

TÜRGEV Vakfı, bizim aile vakfımız değil. Benim belediye başkanlığı dönemimden gelen bir vakıf; oğlum ve kızım da bu vakıfta çalışıyorlar. Kız öğrencilere yurt sağlayan bu vakıf. Bu vakfın hizmeti nasıl suç olabilir?

O ÖRGÜT AK PARTİ

ÖRGÜT şeması yapmışlar. Bir oğlumu ve damadımı şemanın bir yanına, iki iş adamını bir yanına, bakanı (Binali Yıldırım) bir yana koymuşlar. En tepeye ise beni yerleştirmişler. Evet ben örgütün lideriyim, o örgüt AK Parti’dir.

EL KADI TERÖRDEN AKLANDI

YASİN El Kadı üzerinden bizi terörle irtibatlı göstermeye çalışıyorlar. Bu kişi ne El Kaide’ye ne de başka bir terör örgütüne yardım, destek sunmuş. Bu konudaki suçlamaların hepsinden beraat etmiş. Aile olarak da görüşüyoruz kendisiyle, oğlum Bilal de görüşüyor. Şimdi bu suç mu?

HSYK’nın bildirisi önceden hazırlanan bir bildiriydi. Bunu biliyoruz. Danıştay bu bildiriyi talimat telakki etti. HSYK ile ilgili siyaset bilimciler ve hukukçulardan oluşan bir grup çalışma yapıyor. Önümüze geldiğinde gerekli yasal düzenlemeleri yapacağız.

Sabah yazarı Sevilay Yükselir de yazısında Erdoğan'ın o sözlerine yer verdi:

EVET BEN ÖRGÜT LİDERİYİM ARKADAŞ!

Ailesinin adının karıştırılmış olmasına öfkeliydi. Bunu ifade ederken sert ifadeler kullandı ve dedi ki; "Şemalar çizmişler...

Birinin başına oğlumun, bir diğerinin başına damadımın, bir diğerine bir bakanımın adını yazmışlar. Hepsinin tepesine de benim adımı yazıp beni örgüt lideri olarak lanse etmişler. Evet ben bir örgütün lideriyim arkadaş!

Türkiye'yi ilerilere taşımak ve gelecek yılların yıldız ülkesi yapmak için canla başla çalışan bir örgütün lideriyim! Var mı bi itirazınız?"   

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.