Haçlı Avrupa Boşnakları görmezden geldi

Avrupa ülkelerinin selden zarar gören Bosna Hersek'i görmezden gelip sadece Sırplara yardım götürmesi çifte standar olarak değerlendirildi

İngiltere, Fransa ve Almanya'nın dahil olduğu 23 ülke, Bosna Hersek ve Sırbistan'daki sel felaketi sonrası yalnızca Sırplar'a yardımda bulundu.
Türkiye, İHH, TİKA ve Kızılay gibi kuruluşlarıyla soluğu Boşnaklar'ın yanında aldı. 4 kişinin hayatını kaybettiği Podjela, Dubrave, Kaleseija, Lukavica, Doboj İstok, Doboj, Matuzic, Maglaj'ın bazı bölgelerine yardım ulaştırıldı.

Ancak dün aralarında İtalya, Fransa., Hollanda, Almanya İngiltere'nin de bulunduğu 23 ülkenin Sırbistan'a yardım malzemeleri gönderdiği ama Bosna'yı görmezden geldiği ifade edildi. Avrupa ülkelerinin Müslümanları görmezden gelerek sadece Sırplara yardım götürmesi çifte standart olarak değerlendiriliyor.
Bu arada Bosnalıların acil olarak gıda, temizlik malzemesi, battaniye, temiz su ve temiz elbiselere ihtiyacı olduğu belirtildi. Dünya tenisinin önde gelen raketlerinden Novak Djokovic, Bosna Hersek ve Sırbistan'ı vuran sel felaketine duyarsız kalmadı. Sırp raket, yardım kampanyası için çalışmalara başlayacağını söyledi.
Kaynak: Ajanslar

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.