Dünyayı kana bulayan o 5’li

Her gün ortalama 10 bine yakın çocuğun savaş, afet ve hastalıktan dolayı yetim kaldığı dünyada ikinci bir darbeyi de batılı emperyalistler vuruyor. Müslüman coğrafyasındaki yetimleri kendi emelleri için kullanan batılılar, bu çocukları ya Hıristiyanlaştırıp misyonerlik faaliyetleri için kullanıyor ya fuhuş çetelerine veya zengin ailelere veriyor ya da bu çocukların organlarını alıyorlar.

YETİMLERİN EN BÜYÜK SEBEBİ DE BATI

Batılı emperyalistlerin yetim çocuklar üzerinde oynadığı bu oyunları Akit’e değerlendiren İHH Yetim Birimi Başkanı Murat Yılmaz, dünya üzerinde yetim üreten bir mekanizma olduğunu söyledi. Dünya için büyük bir tehlike olan bu mekanizmanın ana gövdesini BM’nin 5 daimi üyesinin oluşturduğunu kaydeden Yılmaz, “BM’nin 5 daimi üyesi olan ABD, Fransa, İngiltere, Çin ve Rusya dünyada en çok silah üreten ve dünyaya en çok silah satan ülkelerdir. Bu ülkelerin güçlerini devam ettirebilmeleri için dünyadaki savaşların devam etmesi gerekir. Onun için bu güçler egemenliklerini devam ettirebilmek için dünyada hiçbir zaman savaşın bitmesini istemezler. Dünyanın bu sistemi değişmedikçe, küresel çıkar savaşları devam ettiği müddetçe günden güne sayıları artan yetim çocukların sayısı da artacak. Onun için savaşlar olduğu müddetçe yetimlerin bitmesini bekleyemeyiz” dedi.

EN ÇOK YETİM MÜSLÜMAN COĞRAFYASINDA VAR

Yetim çocukların en çok Müslüman coğrafyasında olduğuna dikkat çeken Yılmaz, “BM verilerine göre dünya genelinde şu anda 200 milyon yetim var. Bu 200 milyonluk sayı içinde 52 ülkenin yetim sayısı yok. Bu 52 ülkeyi de dahil ettiğimiz zaman yetim sayısı 400 milyon oluyor. Şu anda sadece Irak’ta 5 milyon civarında, Suriye’de ise 600 binden fazla yetim çocuk var. Filistin’de ise binlerce çocuk yetim kalmış. Afrika’da ise her yıl milyonlarca çocuk aç ve yetim kalıyor” diye konuştu.

Batı’nın Müslüman çocuklarını, zengin ailelere vererek, ya da Hıristiyanlaştırarak misyonerlik faaliyetlerinde kullandığını belirten Yılmaz, “1987 yılından 2007 yılına kadar dünya genelinde 1 milyondan fazla çocuğun organı çalındı. Tüm dünyada çocuklara uygulanan bu zulmün bir an önce bitirilmesi için herkes üzerine düşen görevi yerine getirmelidir. İHH olarak bu konuda çok çabamız var ve şu anda dünya genelinde 50 bin yetime düzenli olarak bakıyoruz” ifadelerini kullandı.

İHH YETİMLERE SAHİP ÇIKIYOR

İHH İnsani Yardım Vakfı 22 yıldan bu yana yetim çocuklar için savaş bölgelerinde, mülteci kamplarında, yoksulluk ve doğal afetlerin hüküm sürdüğü coğrafyalarda yetim çalışmaları yapmaktadır. 2007 yılından itibaren sponsor aile sistemiyle yetim çocuklarımıza birebir destek vermekte. İHH bu kapsamda yetim çocuğa maddi desteğin yanı sıra eğitim, sağlık, gıda ve kıyafet ihtiyaçlarına tarifi imkansız bir katkı sağlamaktadır.İHH dünya genelinde şu anda 50 bin yetim çocuğa düzenli olarak her türlü yardımı yapıyor.

Yeni Akit

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.