Gözaltına alınanlarla olmak isterdim, Kırmızı Bülten'de hoş gelmiş

Hükümetin gerçekleştirdiği 14 Aralık Operasonu'nun ardından gözlerin çevrildiği Cemaat lideri Fethullah Gülen, gözaltına alınan arkadaşlarının yerinde olmak istediğini belirtirken, kırmızı bültenle aranacağı iddilarına ise 'Hoş gelmiş safa gelmiş' dedi.


17 Aralık'ın yıldönümünden hemen önce gerçekleştirilen cemaat medyasına yönelik 14 Aralık Operasyonu'nu değerlendiren Gülen, daha önceden hem askerde hem de sivil hayatında gözaltına alındığını kaydetti. Yapılan operasyonları ve kırmızı bülten iddialarını Herkul.org'daki 'sohbet'inde ele alan Gülen, operasyonların sindirme amaçlı olduğunu savunarak dik duracaklarının altını çizdi.


'O ARKADAŞLARIN YERİNDE OLMAYI ARZU EDERDİM'
Operasyon kapsamında gözaltına alınan Cemaate yakın Zaman Gazetesi'nin Genel Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı, Samanyolu Grubu'nun Başkanı Hidayet Karaca ve diğer isimleri ima ederek, “O arkadaşların yerinde olmak isterdim” diyen Gülen, gözaltına alınmayı 'Allah'ın lütfu' olarak nitelendirdi. Gözaltına alınmamasını 'zayıf mıydık acaba' sözleriyle sorgulayan Gülen, şunları söyledi:


“Size değişik vesilelerle arz ettim. Ben birkaç defa tutuldum, tevkif edildim, içeriye atıldım. Hem askerde hem de sivilde. Fakat bir panik hatırlamıyorum yani. Belki o esnada olmuştur. Bir tekme yemişsiniz, hiç sarsılmadım falan demezsiniz ama, böyle içimi yokluyorum da, şimdi Ekrem Bey’in yerinde, Hidayet Karaca’nın yerinde ve onların arkadaşlarının yerinde olmayı zannediyorum arzu eden çok insan vardır. Onlara oldu da Cenab-ı Hak neden bu lütfu bizden esirgedi? Haşa, Allah esirgemesin. Acaba zaafımıza binaen mi Cenab-ı Hak bizi öyle bir şeye maruz bırakmadı? Zayıf mıydık acaba? Biz göz dolduran bir tavır, durum sergilemedik mi acaba, bize gelmedi bu mesele?”


KIRMIZI BÜLTEN İDDİALARI: HOŞ GELMİŞ, SAFA GELMİŞ
Hakkında kırmızı bültenle arama kararı çıkarılacağı iddialarına da değinen Gülen, “Bu arada istidradi şunu da diyeyim: Kırmızı bülten filan… Tuttururlarsa şayet, fe ni’me ve biha! Fe ni’me ve biha…'' sözlerini söyledi. Fethullah Gülen, ortaya atılan iddiaları 'sindirme' olarak yorumlayarak konuşmasını şöyle sonlandırdı:


''Kırmızı bülten filan… Tuttururlarsa şayet, fe ni’me ve biha! Fe ni’me ve biha…(baş göz üstüne, hoş gelmiş safa gelmiş, sıkıntı yok) Ama bütün bunlarla bir sindirme meselesi hedefleniyorsa, kat’iyen bilmeliler ki hakiki mü’minler hiçbir zaman nifak düşüncesi karşısında eğilmemiştir. Hele asla secdeye hiç kapanmamıştır. Hep dimdik durmuşlardır, Allah’ın izni inayetiyle. Allah inayetini üzerimizden eksik etmesin. Kötülük yapan o insanlara da insaf, izan, iman-ı kamil lütfeylesin.”

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.