Isparta'dan Gelerek , Mirzabeyoğlu İle Görüştü!

Gaye Fikir Platformunun düzenlediği BENİM GÖZÜMDE SALİH MİRZABEYOĞLU  Yarışmasında birinci olan ve yazısında  ' Müslüman olarak dik durmam gerektiğini, daima yükseği hedefleyerek en yükseğe ulaşmaya çalışmam gerektiğini ben Salih Mirzabeyoğlu sayesinde öğrendim ' diyen Hanife Kındır, Isparta'dan gelerek Mütefekkir Salih Mirzabeyoğlu ile görüşme fırsatı buldu.

Hanife kındır uzak diyarlardan tekerlekli sandalyesi ile geldiği Haliç Kongre Merkezinde Salih Mirzabeyoğlu ile görüşme anlarını ve yaşadığı mutluluğu Facebook sayfasından şu sözlerle anlattı:

"Söylemek îstediğim o kadar çok cümle vardı ki aklımda. Mîrzabeyoğlu'nun yüzüne bakınca hepsini unuttum. 2 senedir eserlerini okuduğumu ve anlamaya çalıştığımı dolayısıyla bizde görmek istediği mutlak fikrî belirtebîlmenîn mahcupluğu îçîndeyim, bir taraftan da kalbim yerinden çıkcakmış gîbi heyecanlıyım. Ama bu duruma şaşırmamak lazım değil mî? Peygamber Efendîmiz bir hadisinde ne buyuruyor "Mü'min o kîşîdîr kî yüzüne bakınca Allah hatırlanır."

Hanife Kındır Mütefekkir Salih Mirzabeyoğlu ile ne konuştuklarını ise şu cümlelerle aktardı:

Dün akşam yazımı Mirzabeyoğlu'na verirken biraz konuşma fırsatım oldu. Bana okul durumumu sordu. Kamu yönetimi 4. sınıfta olduğumu ama pek memnun olmadığımı söyledim. "Ben bir sosyolog olmak istiyorum, kendimi o mesleğe uygun görüyorum." dedim
"Bu aşamadan sonra bırakmak olmazda bunu bitirdikten sonra branş değiştirir sosyoloji okursun. Sosyal mevzularla ilgilenirsin. Sosyolojiyi kabataslak okuma. Mevzuuların derinlemesine inip anlamaya çalış. Daha çok olayları sosyal psikolojiyi baz alarak değerlendir." dedi.
Böylece hedeflerim belirlenmiş oldu. 58 eser sahibi bir mütefekkir, fikir kahramanın bu sözlerinden sonra, ARTIK sosyoloji alanında yürümeli miyim koşmalı mıyım yoksa uçmalı mıyım bilmiyorum. İnşallah bir gün Mirzabeyoğlu' nun konferansını dünyanın önde gelen sosyologlarından biri olarak dinlerim. Allahımm bana bunu nasip et !

Hanife Kındır'ın Gaye Fikir Platformunun düzenlediği yarışmada yazdığı Benim Gözümde Salih Mirzabeyoğlu  temalı  yazının bir bölümünü sizlerle paylaşıyoruz..

"...Benim hastalığımdan dolayı özel bir durumum vardı dolayısıyla birçok problemle yaşamak zorundaydım. Ama etrafıma baktığımda görüyordum ki, özel durumu olmayan birçok insan da mutsuzdu.

...Hayatıma bu denli anlam katan ne midir? Bir ölçüyle yaşamam gerektiğini, bu ölçünün ölçülerin ölçüsü olan İslam olması gerektiğini, meseleleri İslam’a göre değerlendirirken nasıl yaklaşmam gerektiğini, insan olma bilincine nasıl ulaşabileceğimi, gerçek manada merhametin ne demek olduğunu, bir Müslüman olarak dik durmam gerektiğini, daima yükseği hedefleyerek en yükseğe ulaşmaya çalışmam gerektiğini ben Salih Mirzabeyoğlu sayesinde öğrendim.

...O’na, hediye olarak sunduğu sonsuz sermayeden dolayı “İyi ki varsınız” diyebilme fırsatım olmazsa bile, gayemiz bir olduğu sürece bütün kalbimle inanıyorum ki o ellerine sarılıp ağlayabileceğim."

 

Not: Gaye Fikir Platformu yazının devamının yayınlanacağını açıklamış olup izin verildiği taktirde bizlerde  yazıyı sizlerle paylaşacağız..

 

Anadolu Haber Günlüğü

 

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.