Ayşe Asuman Özdemir: 'Aklanmadan ölmemeliyim'


19 Temmuz 2008'Aklanmadan ölmemeliyim'
Ayşe Asuman Özdemir, "Artık çöktüm" dedi.


Ergenekon Soruşturması'nda 11 ay tutuklu kaldıktan sonra sağlık sorunları nedeniyle tahliye edilen Ayşe Asuman Özdemir, "Aklanmadan ölmek istemiyorum" dedi. Cezaevine girdiğinde 39-40 yaşlarında göründüğünü söyleyen 53 yaşındaki Ayşe Asuman Özdemir, "Artık çöktüm" dedi.

Gazetecilerin ısrarları üzerine Çengelköy'deki evinde konuşan Ayşe Asuman Özdemir, oğlu Volkan'ın 23'üncü doğum günü için hazırlık yaptığı sırada evine gelen polislerce gözaltına alınıp, Emniyet'e götürüldüğünü söyledi. Neden gözaltına alındığının kendisine söylenmediğini anlatan Özdemir, "Hiçbir şeyden korkum olmadığı için polislerin isteği üzerine iki boş kağıdı imzaladım. Pazartesi günü bana üçüncü bir kağıt getirdiler. Kağıt da bir takım şeyler yazılıydı. En başında ise 'Silahlı örgüt üyesi olmak, gözaltı tutanağı' yazılıydı. Bunu görünce çıldırdım bağırdım çağırdım" dedi. Ayşe Asuman Özdemir, daha sonra şunları anlattı:

"Cezaevine girerken hiçbir rahatsızlığım yoktu. Atatürkçü Düşünce Derneği'ndeki arkadaşlarımın Asuman Ablası'ydım. Ancak cezaevine girdikten sonra ailem ve bir kaç dostumdan başka hiç kimse sorup aramadı. Hepsi korktu. Kahrettim. Sırtımı koğuşa dönüp geceler boyunca ağladım. Bu nedenler ve fiziksel şartlar nedeniyle bir sürü sonra şiddetli ishal nöbetleri geçirmeye başladım. 10-15 gün sürüyor, geceleri uyutmuyordu.

Gün geçtikçe zayıflıyor gün geçtikçe ölüme doğru gidiyordum. Defalarca dilekçe yazıldı. Ancak kimseye sesimi duyuramadım. Kuddusi Bey ölmeseydi benim dilekçelerime ve sizin yazmalarınıza rağmen cezaevinden çıkacağımı zannetmiyorum. Ben terörist, vatan haini değilim. Allah'tan diliyorum, aklanmadan ölmek istemiyorum."

Karaciğer nakli gerekiyor

Ayşe Asuman Özdemir'e 2 ay içinde karaciğer nakli gerekiyor. Eşi Özcan Özdemir, "Şu anda organ nakli için sıraya gireceğiz ama 2 ay içinde karaciğer nakli olması gerekiyor. Akbank emeklilerine sağlık hizmeti sunan birkaç hastaneden birine yatıracağız" dedi.

Hürriyet






--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.