T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Yeşil iki ay yataktan çıkmazdı

'Yeşil' olarak bilinen Mahmut Yıldırım'ın oğlu Murat Yıldırım, 'Yeşil'i, 'Operasyonlardan 55-60 kiloya düşmüş olarak döner, ayağının altındaki taşları cımbızla temizlerdik. En büyük zevklerinden biri müzik yerine çatışma sesi dinlemekti' diye anlatıyor.

Yazdığı "Kod adı Yeşil" isimli kitapla bir anda Türkiye gündemine oturan "Yeşil" lakaplı Mahmut Yıldırım'ın oğlu Murat Yıldırım  babasının yaşantısıyla ilgili ilginç ayrıntıları Milliyet'e anlattı.

Ankara'da bir oto kiralama şirketi işleten evli ve bir çocuk babası, 30 yaşındaki Murat Yıldırım, 1996 yılında, "Akşam görüşürüz" deyip evden çıkan babasının bir gün döneceğine inanıyor.

Murat Yıldırım'ın anlatımına göre, Mao'nun strateji kitaplarıyla PKK'nın yayın organları, kongre kararlarını okuyan Yeşil, operasyonlardan 55-60 kiloya düşmüş olarak dönüyor, ayağının altındaki taşlar çocukları tarafından cımbızla temizleniyordu. İki ay yataktan çıkmayacak kadar inatçı olan "Yeşil"in en büyük zevklerinden biri ise müzik yerine çatışma sesleri dinlemekti...

Bu kitabı neden yazdınız?
- Bu kitabı yazmamdaki tek amaç ortaya bir karakter koymak. Yani "Yeşil" ismi anılınca insanların bu adam kimdir, fikri yapısı nedir anlamasını istiyorum. Bu kitaptan sonra insanlar "Yeşil" hakkında konuşacakları zaman karşılarında bir karakter bulsunlar. Mesela daha önce "Yeşil"e "itirafçı" diyenler oldu ve insanlar inanıyordu.

Ayrıca bazılarının elinden günah keçilerini almak için yazdım. Ön plana çıkmak gibi bir niyetim yok. Öyle bir niyetim olsa bütün kanallardan çağırıyorlar, hepsine giderdim. Zaten kitabın gelirini de almıyorum, bütün gelir Cemalettin Emeç'e (kitabın diğer yazarı) gidiyor.

'Yılda bir kez eve gelirdi'

Mahmut Yıldırım nasıl bir babaydı? İlişkileriniz nasıldı?
- Ben de babayım. 10 yaşında oğlum var. 24 saat beraberiz. Bir baba olarak oğlumu tatmin edemiyorum. Ama benim babam senede bir kez gelirdi, genelde kış aylarında gelirdi. Bazen diğer yıla da sarkardı. Buna rağmen iyi bir babaydı, yani bizi tatmin edebilirdi.

Operasyonlarda yaşadıklarını, arkadaşlarıyla ilişkilerini size anlatır mıydı?
- Benim kitapta anlattıklarım, biz Ankara'ya döndüğümüzde babamın bana anlattığı şeyler.          Devamı>>>


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.