[anadoluhaber] Macit Özcan İstifa Et! İbrahim Genç Atağa Geç! Mersin İçel Burak Canlı

MACİT ÖZCAN İSTİFA ET! İBRAHİM GENÇ ATAĞA GEÇ! 

 

Ama ne hoş nakaratlı bir başlık oldu. Macit Özcan İstifa Et! İbrahim Genç Atağa Geç! Aman da aman! Sayın ve Sevgili Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Macit Özcan’ı pek çok yönlerden eleştirilere tabi tutmaktalar. Ben eleştiren kısımda yer almamaktayım.

 

Geçmiş zaman. Hatırlarsanız 29 Mart 2009 Yerel seçimlerin de Mersin Toroslar’dan DP Belediye Başkan adayı idim. O dönemler de mikrofonu bana uzatan canlı yayın programcısı Macit Özcan için böyle ve şöyle diyorlar siz ne diyorsunuz diye sormuştu. Ben de ortada mevcut ve kesinleşmiş bulunan bir Mahkeme Kararı var mı demiştim. Yoktu. Bu halde seçilmek uğruna insanları karalamaya da gerek yok deyip Tüm Mersinimize Hamit Tuna’sından tutun da Rahmetli Okan Merzeci’sine kadar teşekkür etmiştim.

 

Program sunucusu atik ve heyecanlıydı. Zannederim ki Mersinimizde iki tane enerji yüklü program sunucusu bulunmakta. Gerçek değerler. Neyse bana dönüp dedi ki böylesini de ilk defa gördüm.

 

Sayın Macit Özcan istifa et. Genel seçimler de Milletvekili Adayı ol. Seçil. Sonra da Bakan ol. Devam et. Durma. Mersin Büyük şehir Belediye Başkanlığına da Sayın İbrahim Genç Aday olsun. Seçilsin oda durmasın. Sonra her ikiniz Voltranı oluşturun. Gölgelerin gücü adına deyin. Güç Mersin de artık deyin.

 

Gerçekte ben de şu İmar inşaat mağdurlarındanım. Mağduriyetim çok. Ama takmıyorum. Çünkü ben sütte leke var ben de yok diyenlerden değilim. Belediyelerle ilgili ara sıra küçük ve büyük çapta sorunlar yaşadım. Lakin kişisel değil.

 

Olaya sübjektif değil objektif bakmak gerekli. Ben de aynen öyle yapıyorum. Bunca hizmet vermişler. Bunca güzellik sunmuşlar. Onları bir an da yok sayıp da eleştiriye tabi tutmak niyetinde de değilim.

 

Bir gün Macit Özcan’ı tesadüfen görmüş elini sıkmıştım. O açıdan daha çok sokaklar. Daha çok halkla iç içe olmak gerekmekte. Ol. Korkma. Dışarı da ihtiyaç sahibi çok! Senden talepler çok. Ama ne yapacaksın. Olabildiğince. Her bir şeye yetişmen mümkün değil. Lakin git. Ankara seni beklemekte! Git ve Milletvekili ol. Milletvekili ol ki Bakan ol. Ol ki İbrahim Genç de Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı olsun. Olsun ki Mersin Yeni Yepyeni bir şehir olabilme yolunda senin Bakanlığın dönemin de ilerlesin.

 

Diğer Yerel Yöneticilerimize de bu yazı vasıtasıyla mecburi olarak iletmek mecburiyetindeyim ki Sevgili ve Sayın Macit’in elini bir kere sıktım. Tamam. Fakat Sevgili ve Sayın İbrahim Genç’in elini bir kere dahi sıkmam mümkün olmamıştır. Geçmişte Sadece bir Dakikalık kendisiyle bir telefon görüşmemiz bulunmaktadır.

 

Tüm bunların yanında da Solcuları sevmemem ve onların Partisinde hiçbir zaman bulunmama rağmen bu satırları bana yazdıran kuvvet bir daha otursun düşünsün. Zira Mersin İçel’imizde farkındalık yaratmayı başaramamış iktidar değil iktidarın burada ki temsilcileridir. Bu açıdan da bugüne değin söylediğim gibi İktidar Partisinin buradaki yöneticilerini Kompleden değiştirmesi ve Mersin İçel’i kendisinden bilen Mersin İçel’i Kendisinden gören kadroyu iş başına getirmesi gerekmektedir. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.