[anadoluhaber:37520] Arkadaşlar, Mustafa Göktaş önemli bir yazı kaleme almış. Darbe ve darbecilere karşıyım diyor.....

Darbe ve Darbecilere oldum olası karşıyım...

 

Değerli arkadaşlar,

Şu işe bakın. Adamlar darbeyi planlıyorlar yetmiyor, kim vali olacak, kim amir, kim yetkili onu ayarlıyorlar.

Doğrudur, yanlıştır işini tartışmıyorum. Beni tek şey ilgilendiriyor. DARBE…  Ve ben darbeye de, darbelere de, darbecilere de karşıyım arkadaş. Oldum olası demokratik anlayışıma ve yaşamıma ters. Bunu bir defa altını çizerek belirteyim.

Siz kim oluyorsunuz da, ülkenin insanları adına kendiniz oturup karar veriyorsunuz? Kime sordunuz, kime danıştınız da 12 Eylül’ler, 12 Mart’lar ve daha nice darbeler oldu? Hiç unutmuyorum geçenlerde bir general tv de ben ABD yi arkama almadan ihtilal yapacak kadar enayi miyim diyor. İşte sihirli cümle... ABD… ABD kimin yanında ise, o, oluyor ALİ KIRAN BAŞ KESEN… Ayıp ya! Yeter artık kardeşim. Milletin geleceği ile kaderi ile oynamayın.

Değerli Arkadaşlar,

Taraf’da yer alan valiler var ya. Hani şu sözde sivil kadrodan valiler. Görevden alınması gereken dedikleri isimler. Çok üzüldüğümü ifade edeyim. Çünkü ben onların bir kısmını çok iyi tanırım. Dört dörtlük adamdırlar. Mesela; Muharrem Göktayoğlu, Atilla Osman Çelebioğlu, Kemal Yazıcıoğlu, Recep Yazıcıoğlu (rahmetli) , Nusret Miroğlu, Hüseyin Avni Coş, Mustafa Malay, Şükrü Kocatepe… Ben bunlar iyi tanırım ve bunlar fevkalade güzel yetişmiş tertemiz adamlardır. Onlar adına çok üzüldüm. Bu nasıl bir mantık ya? Bu olayın mutlaka perde gerisi ve içi araştırılmalı. Kimse kendini milletten üstün, devletten güçlü görmemeli.

Değerli arkadaşlar,

Demokrat partiye bir haller oldu. Cindoruk geldi ve işler durdu. Zaten belli idi.. Kendi partisine oy vermeyen bir adam geliyor ve genel başkan oluyor. Ardından yıllarca birbirlerine küfür etmiş partiler ve partililer birleşiyorlar. Ve işin garibi Derbecileri, darbe severleri, postal severleri destekler beyanat ve söylemler içine giriyorlar. Buda bir kenara yasa kanun tanımaz şekilde teşkilat alıp veriyorlar. DP’nin geçmişte Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde takındığı tavır zaten hiç hoşuma gitmemişti. Yine o dönem 2007 de milletvekilliği seçimlerinde kavgalar genel saymanı dövmelere varan olaylar, para ile sıra belirleme söylemleri beni tiksindirmiş ve siyasetten uzaklaşmıştım. Böyle siyaset mi olur Allah aşkına? Ve şimdi görüyorum ki, DP bundan sonra bu kadro ile hayatta ayağa kalkmaz. Kıratın nalları 2007 de düştü. 2009 da At yemsiz susuz kalıp zafiyet geçirdi. Şimdi ise At yükü kaldıramayıp çöktü. Kurtarıcı olarak gelen Anap’ın Arısı da gitti soktu. At mevta oldu. İstediğiniz kadar kırbaç vurun artık ayağa kalkmaz. Senaryo yazmanın anlamı yok. Bu kadro ile o AT dirilmez.

Değerli arkadaşlar,

Toplum bir acayip oldu. Sabah elinize gazete alıyorsunuz. Bakıyorsunuz ki tecavüz, cinsel istismar haberleri dolu. Öz kızına tecavüz ediyor. Amcası, dayısı yğenine tecavüz ediyor. Torununa tecavüz ediyor. Küçük yaşta kızını eli ile erkeklere pazarlıyor. İlköğretim okulu çocuğuna tuvalette tecavüz ediyor.. Velhasıl pek parlak ve iç açıcı haberler değil. Ayrıca çirkef ve bizim topluma yakışmıyor. Şimdi gel de, KAZIKLI VOYVODOYU rahmetle anma (!) Bunların hepsini kazığa çakmak lazım…

Bu günlük de bu kadar kalın sağlıcakla.

 

MUSTAFA GÖKTAŞ

GAZETECİ YAZAR VE İKTİSATÇI

ÇEVRE VE TÜKETİCİ HAKLARINI KORUMA DERNEĞİ (ÇETKODER)

GENEL BAŞKANI

mustafagoktas006@gmail.com

http://groups.google.com.tr/group/mustafa-gokta

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.