T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) ***Bismî Hû...***






Bir çok razılık bir çok başlangıç, bir çok aşma bir çok aşkınlık. Versede vermesede Rabbinden razılığın sırrına vakıf olan hakikat-i Züleyha'ya Bismillah!

Uyandın, seni perdeler ötesinden hakikate doğuran aşka Bismillah!

Yusuf'u kuyunun karanlığından ve gönlün gecesinden geçiripde Züleyha'ya getiren kervana Bismillah!

Züleyha'nın ateş bahçelerini İbrahim'in gülşenine çeviren yangına,yakılan ve yanan trende uyanan ruha Bismillah!

Kuyuya Bismillah! Zindana Bismillah!
Karanlıktan aydınlığa çıkaran duaya,hüzün ile semaya ağan ruha Bismillah!
Ey kalbin üzerinde titreyen hüzün ! Acıya Bismillah! Ateşe Bismillah!

Gözyaşına Bismillah!
Ne olursa kalpte olur,ey kalbi kırıklarla beraber olan Allah'ım!

Yolunda yürümek için ben kuluna lütfettiğin,ikbalim olan yol arkadaşıma Bismillah!

Mesnevi bahçelerinin diretmiş dildarı merhaba!
Mana aleminden kağıda düşen kelama Bismillah!
Kaleme inşirah veren nu'na Bismillah!
Nun'un nakşı bir ah'a Bismillah!
Bir ah çekip de derundan kalbimde buluverdiğim
Gül-i siyaha Bismillah!

-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

 




Yarabbi sana Meryem in temizliğiyle gelmek istiyorum.

Günahlarla kirlenmeme izin verme.

 

Sana Musa nın duasıyla geliyorum.

Şeytana uymam için peşimden koşanlardan kurtar beni.

 

İsmail in tefekkürüyle boynumu büküyorum.

Beni ve soyumu sana kul olarak yaşat.

 

Sana İbrahim in şevkatiyle geliyorum.

Sana gelmeme engel olan şeyleri bana gösterki onları kurban edeyim.

 

Sana İsanın ruhuyla geliyorum.

Beni katına almanı diliyorum.

 

Sana Yunusun duasıyla yalvarıyorum.

Beni yutan nefsimi karanlıklardan kurtarmanı bekliyorum.

Beni selamet sahiline ulaştır.

 

Sana Yusuf un gömlegiyle geliyorum.

Beni düştügüm ümitsizlik kuyusundan çıkarmanı diliyorum.

 

Sana Muhammed in(asm) kullugu ve aşkıyla geliyorum.

Ubudiyetimi Miraç ın sırrıyla taçlandırmanı diliyorum.

Amin…

 
Alıntı









--
Bana ulaşmak için: dosta333@gmail.com

http://hbayhan.blogspot.com/

Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa
Rabbine dönüp:
“Benim çok büyük bir derdim var”
deme!
Derdine dönüp:
“Benim çok büyük bir Rabbim var”
de!

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.