T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Re: [TOMBAK] Re: Bye Bye CHP: Game Over - 7

1932-1950 arası 18 yıl Kur'an yasaklandı, camiler kapatıldı, istiklal mahkemelerinde önce as-sonra yargıla usülü infazlar yapıldı, seçimlere hile karıştırıldı, seçimlerde açık oy-gizli tasnif yapıldı, i.inönü paralara kendi resimlerini koydu, köylülerin Ankara'ya girişi engellendi, ABD ve uluslararası parafonu ile ilişkiler ilk defa onun zamanında başladı, yabancıya en çok toprak satışı onlar zamanında gerçekleşti...

Yeter mi! -soru değil-

Blog Adresim
http://sivilinisiyatif.blogspot.com
Bu Sitede Yer Almayan İletiler Bana Ait Değildir.
-------------------------------------------------------------------------
Şimşekleri üstüne en çok "oyunları bozanlar" çeker!
Zulüm, kısmak istediği sesi nârâ yapar!
Ve bazı ölüler, yaşayanlardan çok daha yüksek sesle konuşur...
Malcolm X onlardandı.



28 Şubat 2009 Cumartesi 11:26 tarihinde elif özbaş <elifozbasster@gmail.com> yazdı:
    Bir süredir bu formattaki maillerinizi alıyorum enteresan şeyler geliyor elimden geldiğince hepsini okumaya çalışıyorum. Ben CHP'li değilim, AKP'li de ya da herhangi bir partili de değilim. Benim düşünceme göre öyle takım tutar gibi bir siyasi partiyi desteklemek saçmalıktan öte birşey değil. Kimsenin hakkını savunacak da değilim kimseyi yerleyecek de ama üstlenmiş olduğunuz bu misyonu çok da haklı görmediğimi belirtmek istedim. İddialarınız ve verdiğiniz bilgiler daha önce de söylediğim gibi çok enteresan ama bunların bazılarının eksik ya da yanlış olduğunu düşünüyorum mesela senfoni orkestrası hikayesi ve bugünkü mevzu başörtüsü olayının CHP ile ilgisini çözemedim. Benim bildiğim okullardaki başörtüsü yasağını getiren CHP değildi. 
 
    Bence;Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmayı benimsemiş, kendisini Türk olarak gören ve bu topraklarda yaşayan insanların siyasetçilerden beklentilerinin Türkiye Cumhuriyeti'ni kültürü yozlaştırılmadan, kimseye muhtaç ettirmeyecek derecede ekonomik imkanları sağlanan, bilim ve eğitime önem verilen, adil bir ülke haline getirmeleri ve bu durumu muhafaza etmeleridir. Bu durumda bizim yapmamız gerekenin kişinin, partisinin ya da etiketinin ne olduğuyla ilgilenmek, varolan kişileri doğru ya da yanlış karalamak değil, beklentilerimizi gerçekleştirebilecek vasıfta insanların var olup olmadığı varsa bu insanların nerede olduğunu bulmamızdır diye düşünüyorum.
   Samimiyetle de belirtmek isterim ki şu durum itibari ile güzel ülkemin siyasi çerçevesi içerisinde bu tip bir insanın var olduğuna inanmıyorum ya da göremiyorum. Allah yardımcımız olsun daha ne diyeyim...
 
Saygılarımla,

 
27.02.2009 tarihinde I'm Malcolm X <malik.sahbaz@gmail.com> yazmış:

Blog Adresim
http://sivilinisiyatif.blogspot.com
Bu Sitede Yer Almayan İletiler Bana Ait Değildir.
-------------------------------------------------------------------------
Şimşekleri üstüne en çok "oyunları bozanlar" çeker!
Zulüm, kısmak istediği sesi nârâ yapar!
Ve bazı ölüler, yaşayanlardan çok daha yüksek sesle konuşur...
Malcolm X onlardandı.
 





--
Ne İkna Edici Bir İntihar Girişimidir, Şimdi Göz Göze Gelmek!...
ჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓჱܓ



--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.