T a r a f s ı z D e ğ i l i z

Betreff: (anadoluhaber) Re: Fwd: //Herşey{Free}// BU VİDEO YU TÜM TÜRKİYE İZLEMELİ VE ÖĞRENMELİ.PLAN ORTAYA ÇIKTI

aslinda asil sorunu gündeme cikartan NIHAT DURU ve kilicdar ogluna cok tsk ederim..

Mbekeroglu ataist meteryalist bir kisidir..

ciksin tv ye ben müslümanim ve uluscularla hic bir alakam iliskim fikir alisvrerisim yok desin..

cok sordular kivirtti.

bu adami aramiza Erbakanin izni olmadan aldilar..

istanbul mitinginde erbakan ve numan beyden gerekli mesaji PISMANOLDUKLARI, akp sahsiyetlerigle deyil siyasetleriyle derken akp liler hortumcu deyil ama siyasi yanlisliklari vardir demek istedi ve onlar benim telebem ve kardesimdir dedi.

aslinda bekar oglu sadde4et partilileri avrupadada cok yaraladi..

ben ilk günler köpegi konusturmak icin belediye baskanlik adayi yaptirdilar demistim.

KONGAR bile sadetin icini m. bekeroglu ile igdislestirdik derken size ne diyelim.

akp ve sadedt kardesliklerini saglamlastirmalidir.

selam

 

1-Bugün Saadet Partisi'nin temsil ettiği Milli Görüş Hareketi 40 yıllık siyasi ve fikri bir geçmişe sahiptir. Türkiye'nin en köklü ve en tecrübeli siyasi geleneğidir. Asla taviz vermediği ve bundan sonra da vermeyeceği temel prensipleri; bağımsızlık ve dürüstlüktür. Saadet Partisi bugüne kadar hiç bir grup, hizip, holding veya çıkar çevresinin gölgesinde olmamıştır, bundan sonra da olmayacaktır.

2-Biz sözümüzün sahibiyiz. Arkasında durmayacağımız hiçbir sözü söylemez

 
-------Originalmeldung-------
 
 

Saadet Partisi'nden Basın Duyurusu...

Gönderen: admin Tarih: Mart - 25 - 2009

114Bazı basın organlarında Kanal B Genel Yayın Yönetmeni Nahit Duru ile CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Kemal Kılıçdaroğlu arasında geçen bir konuşmaya atfen partimize yönelik asılsız ithamlara yer verilmiştir. Bazı basın organlarında Kanal B Genel Yayın Yönetmeni Nahit Duru ile CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Kemal Kılıçdaroğlu arasında geçen bir konuşmaya atfen partimize yönelik asılsız ithamlara yer verilmiştir. Özellikle Nahit Duru'nun sözleri dayanak gösterilerek Saadet Partisi ile Kanal B arasında planlı bir işbirliği varmış gibi gösterilmeye çalışılmıştır.

Niyeti öyle olmasa bile veriliş tarzı itibariyle bu haberler kamuoyunda yanlış algılamalara neden olacak niteliktedir. Bu üslubuyla da camiamızı derinden üzmüş ve rencide etmiştir.

Seçimlere çok az bir süre kala gündeme getirilen bu haberlerin amacının Saadet Partisi'nin kısa sürede ulaştığı başarıyı gölgelemeye yönelik olduğu şüphesini taşımaktayız.

Bu çerçevede kamuoyunun doğru bilgilenmesi adına aşağıdaki açıklamayı yapma zorunluluğu ortaya çıkmıştır:

1-Bugün Saadet Partisi'nin temsil ettiği Milli Görüş Hareketi 40 yıllık siyasi ve fikri bir geçmişe sahiptir. Türkiye'nin en köklü ve en tecrübeli siyasi geleneğidir. Asla taviz vermediği ve bundan sonra da vermeyeceği temel prensipleri; bağımsızlık ve dürüstlüktür. Saadet Partisi bugüne kadar hiç bir grup, hizip, holding veya çıkar çevresinin gölgesinde olmamıştır, bundan sonra da olmayacaktır.

2-Biz sözümüzün sahibiyiz. Arkasında durmayacağımız hiçbir sözü söylemez, söylediğimiz her sözün de sonuna kadar arkasında dururuz. Her yerde ve her platformda görüşlerimizi paylaşmaya, doğru bildiklerimizi anlatmaya çalışırız. Bunu yaparken de bize bu imkanı tanıyanların niyet ve amaçlarını sorgulamak bizim görevimiz değildir.

3- Saadet Partisi başkalarının zaafları üzerinden değil, kendi değerleri üzerinden siyaset yapar. Kimseyi bölmek, parçalamak gibi bir niyetimiz yoktur. Biz bölmeye, parçalamaya değil, dağılan, ufalanan parçalarımızı toplamaya, milletimizi kendi değerleri etrafında yeniden bütünleştirmeye geliyoruz.

4-Siyaseti makam, mevki, koltuk gibi kısa vadeli hedefler için değil, Yeniden Büyük Türkiye'yi kurmak gibi yüksek idealler için yapıyoruz. Bizim amacımız; "İktidardakiler insin, o koltuğa biz oturalım" değildir. Biz mevcut iktidarın yanlış ve hatalı politikalarını eleştiriyor, doğru bildiklerimizi yapıcı bir şekilde teklif ediyoruz.

5- Yüksek ideallerimiz için mücadele verirken kimseye minnet etmez, kimseden himmet beklemeyiz. Milli İrade'ye inanır, milletimize güveniriz. Asla gayr-i meşru ilişkilere, antidemokratik yollara tevessül etmeyiz.

6- Muhalefet anlayışımız; çatışmacı ve kavgacı değil, uyarıcı ve yol göstericidir. Bu siyaset üslubumuz kısa sürede dikkat çekmiş ve toplumun bütün kesimlerinin takdirini kazanmıştır.
Bu nedenle bir süredir partimize yönelik olarak gündeme getirilen bu asılsız yakıştırma ve ithamları anlamakta güçlük çekiyoruz.
Saadet Partisi kimin ne dediğine bakmaksızın, sahip olduğu ilke ve idealler doğrultusunda siyaset yapmaya devam edecektir.
Bu gerçek dışı iddialar Saadet Partisi'nin elde ettiği başarıyı gölgeleyemeyecek, milletimizin teveccühüyle yakaladığı yükselişi durduramayacaktır.

Kamuoyuna, saygılarımla!
PROF. DR. NUMAN KURTULMUŞ
SAADET PARTİSİ GENEL BAŞKANI



25.03.2009 tarihinde gyunus <gyunus@gmail.com> yazmış:
KENDİ AĞIZLARIYLA İTİRAF EDİYORLAR BU KADIRIDA PES DOĞRUSU
Reklam arasında kayıt devam edince gizli plan ortaya çıktı
VIDEO İZLE HEMEN
(VİDEO) Başkent Üniversitesi Rektörü Mehmet Haberal'ın televizyonu Kanal B'de seçim skandalı yaşandı. Sunuculuğunu Kanal B Genel Müdürü Nahit Duru'nun yaptığı Yerel Seçim 2009 Özel Programı'nın reklam arasında yapılan konuşmalarda ilginç itiraflar yer aldı.
 
 
 
 

<< İŞTE ULUSALCI KANALIN SAADET PARTİSİNE SÜRPRİZ DESTEĞİ (VİDEO) >>

19 Mart akşamı Kemal Kılıçdaroğlu'nun konuk olduğu programın reklam arası görüntüleri internet sitelerinde yayınlandı. Nahit Duru, Kılıçdaroğlu'na yeterince yer vermediği gerekçesiyle Doğan Grubu için "p.şt." diye hakaret ederken, Kılıçdaroğlu bu sözleri "Tabii tabii" diyerek onaylıyor. Duru, aynı görüntülerde Mehmet Haberal'ın kendisine AK Parti'nin Ankara, İstanbul, İzmir ve Adana gibi illerde oyunu azaltmak için her yola başvurma talimatını verdiğini ifade ediyor. Görüntülerde Saadet Partisi adaylarının neden bu kadar çok kanalda misafir edildiklerinin izahı da yapılıyor. Nahit Duru, bu konuda şu ifşaatı yapıyor: "Haberal... bana şu talimatı verdi. Bunların (AK Parti'nin) oyunu azaltacak ne 'p.şt'luk biliyorsan hepsini yap dedi. Dedim ki hocam, biz adamlarımızı çıkaracağız, ama esas Saadet'i (Saadet Partisi'ni) çıkarmak lazım. Niye dedi. Dedim bunlardan CHP'ye oy 1 gidecekse Saadet'e 3 gitme ihtimali var. Çıkarabilir miyiz misin, dedi. Dedim ki Ertan Yülek'i tanıyorum, konuşurum çıkarırız dedim. Ertan abiye açtım telefonu. Saadet Partisi'nden istediğim adamı genel başkanlarını dahil getirdim, buraya getirdim. Ve 1.000'in üzerinde SMS geldi Saadet Partisi Genel Başkanı'na. Ve ben inanıyorum ki en az bir puan artırdı." Kanal B Genel Müdürü Nahit Duru ile Kemal Kılıçdaroğlu arasında geçen şok diyaloglar şöyle:

Haberal talimat verdi: Bunların oyunu düşürmek için her 'p..şt'luğu yap

Nahit Duru: Size 1,5-2 dakikalık bir haber ayırsalardı; o Doğan Grubu da dahil... Şu anda siz kafa kafaya gelmiştiniz.

Kemal Kılıçdaroğlu: Evet.

Duru: Önümüzde daha bir hafta-10 gün zaman var. Bu, o süre içerisinde de geçerdiniz. Ama bunlar p.şt. Çok ciddi söylüyorum ve çok ciddi derecede üzülüyorum.

Kılıçdaroğlu: Tabii.. Tabii...

Duru: Şimdi, Haberal... Haberal... bana şu talimatı verdi. Dedi ki, ne yaparsan yap... Ne yaparsan yap...

Kılıçdaroğlu: Evet.

Duru: Bunların (AK Parti'nin) oyunu azaltacak; Ankara, İstanbul, İzmir, Adana'nın oyunu artıracak ne 'p.şt'luk biliyorsan hepsini yap dedi. Dedim ki hocam, yani biz tabii bu adamlarımızı çıkaracağız, ama esas Saadet'i (Saadet Partisi'ni) çıkarmak lazım. Niye dedi. Dedim bunlardan CHP'ye oy 1 gidecekse Saadet'e 3 gitme ihtimali var.

Kılıçdaroğlu: Evet.

Duru: Çıkarabilir misin dedi. Dedim ki Ertan Yülek'i tanıyorum, konuşurum çıkarırız dedim. Ertan'ı ben de tanıyorum dedi. O zaman siz konuşun dedi. Haberal da tanıdığını söyledi.

Kılıçdaroğlu: Ben de tanıyorum.

Saadetlileri programa çıkardım; oylarını artırdım

Duru: Ertan abiye açtım telefonu. Saadet Partisi'nden istediğim adamı genel başkanlarını dahil getirdim, buraya getirdim. Ve 1.000'in üzerinde sms geldi Saadet Partisi Genel Başkanı'na. Ve ben inanıyorum ki en az bir puan artırdı. İstanbul, Zaman





 
Tierisch gut! KOSTENLOSE E-Mail-Animationen - von IncrediMail! Hier Klicken!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.