T a r a f s ı z D e ğ i l i z

[anadoluhaber:36840] Bütün Lazımlar, Bana, Şu An Lazım! yazan: Mersinden Burak CANLI

BÜTÜN LAZIMLAR, BANA, ŞU AN LAZIM! yazan: MERSİNDEN BURAK CANLI

 

Bir hikâye. Bir masal. Sonu başı belli olmayan bir duygu! Belki de efsane. Sen ne istersen sen ne dilersen dile. İşte öyle. İşte Böyle. Bir şey.

 

Ben çok güçlü birisi değildim. Olabilme tercihim olsa ben de Süpermen olmayı yeğleyecek kadar akıllıydım akıllı olmasına ama benim önüme böyle bir tercih sunulmadığı gibi armut düş ağzıma düşle de hiç karşılaşma olanağım bulunmamıştı. İstiyordum. Çabalıyordum. Ama bu neye yeterli olabilirdi ki. Önümde bir şeyleri yapabilmek için hala çok senelere ihtiyacım bulunmaktaydı. Zaman geçmiyordu. Tıkanmıştım. Yapabileceklerim en azından ve en korkuncundan sınırlıydı. Debeleniyordum. Bir çare diyordum. Bir çare! Allah’ım! bana yardım et diyordum. Ama ne faydası vardı tüm bunların. Benim tek çarem milli piyango biletiydi. Ama elimde biletim dahi yoktu. İşte o an ve zamanlar da çaresizlik etrafımı sarmış deliler gibi çırpınmaya çalışıyordum. Çarem bulunmamaktaydı. Bu ilişki bitecekti. Bitmeliydi.

Uçurumun yanında yaşamak dileğin gibi özgürce yaşamak! Adını ne koyarsanız koyun boş. Anlamı bulunmayan bir karın ağrısı. Hiç geçmeyen ve hiç geçmek bilmeyen bir belirsizlik! İsteksizlik her yanımı sarmış. Ne yapabilirim ki. O benim elimden gidiyor. Ve ben hiçbir şey yapamıyorum. İlerde. İlerisinin benim kurtarıcım olmadığı belli. Belki ben çok zengin ola cam. Ve belki de ben hükümdar ola cam. Ama neye yarar ki şu anda ben benden geçmişim. Bugünümü yarınım kurtaramıyor. Yarınımı bugün nasıl kurtaracak peki. İşkencelerin en korkuncu! Ama aynı zamanda da en zavallısı! Evet o bana sordu. Neden? neden ben diye sordu. Nefes alamıyorum artık. Yapamıyorum. Yaşamak artık bana o kadar çok zor geliyor ki. Evet, ne onsuz olmak ne de onla olmak! Artık bu saatten sonra bana yaşamak zor. Zor olan nefes almak! Biz birbirimiz için yaratılmamışız. Ama siz, ben, o nerden bilebiliriz. Nerden anlayabiliriz. Biz kimiz ki?

 

Bu iş bitti. Hiç çaresi yok artık. Bitti. İşte buraya kadarmış. Yapacak daha ne olabilir ki. Ayakta kalabilmem lazım! İnadına kalabilmem lazım! Yıkıldım ama yıkılmadı, dedirtmem lazım. Bittim ama bitmedi bak hala yaşıyor dedirtmem lazım. Yalnızım. Ama çoklu gibi görünmem lazım. Bütün lazımlar şu anda bana lazım. Korkuyorum. Hiç olmadığı ve hiç olmayacağı kadar korkuyorum. Çünkü tek başınayım. Bu benim kaderim. Yaşamak zorundayım. Ve yaşayacağım. Öldüm ama yaşıyor dedirteceğim. Nefes alamıyorum. Hiç almış mıydım onuda hatırlamıyorum.

 

Omu hatalı. Ben mi Önemi yok. Param olaydı. Gücüm olurdu. Oda benle bende onla olurdum. Amma yok. Ama şimdi yok. Yarınkiyle ne olur. Yarının bana faydası varmıdır. Şimdisi olmayanın yarını olsa ne olur. Olsun varsın. Ama yarın olsun. Yarınlar ben gülecem. Yarınlar da ben, ölü adam, ben ola cam. Ölü mölü ola cam. Ama paralı ola cam. Adım olacak. Şöhretim olacak. Saygı duyula cam. Ağırlana cam. Biline cem. İşte o diyecekler. Ama sana ama sana bakan olmayacak. O zaman gör o zaman anla beni. Bil, bil ki ben burada bitmedim. Yeniden başlıyorum. Yeniden doğuyorum. Gerçekte Cenaze Namazı kılınalı çok oldu ama. Bu Namazı bir tek ben biliyorum. Sen ve dünya bilsin ve bilmeli ben artık güçlüyüm. Ezilmem. Boyun eğmem. Ağlamam. Yıkılmam. Ben sevdim be seni. Cinsellik mi acaba dedim. Heves mi acaba dedim. Unutulur mu acaba dedim. Yanlış bir kişi bu dedim. Ama ne dediysem boşa demişim. Ne demişsem yalan demişim. Ne demişsem yanlış demişim.

 

Sen nasılsın şimdi. Rahatmızın? Mutlumuzun? Ölümüsün? Canlımızın? Nasılsın? Söylemezsin. Anlatmazsın. Öldüysen gizlersin. İtiraf etmezsin ki. Canlıysan demezsin. Deme. Deme de zaten. Boş ver gitsin. Bu iş böyle gelmiş böyle gider. Devran aynı devran! Ben Leyla’ya düşmanım. Ben Mecnuna gıcığım. Yok onlar. Biliyor musun, onlar hiç yaşamadılar. Onlar avuntu. Onlar hikâye. Yoklar ki benle sen de yokuz. Olaydılar, olaydılar ya işte o zaman ölü olmazdım ben. 25.12.2009

                                                                                                  MERSİNDEN BURAK CANLI

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.