Benden Süpermen olursa :)

²oo6 - ²oo7 @ Blog & Mail

Nasılım? Yok abi yok benden Süpermen olmaz! Neden olmazınki senin neyin eksik Süpermen’den! Boy desen var, yakışıklılık desen var, akıl desen idare eder daha ne olsun İbrahim dediğinizi duyar gibiyim efendim :P Yani tabi bu özeliklere sahibim ama yetmiyor efendim, yetmiyor. Ahh yine çok ukalayım :) Ne demişti atalarımız! Çok mütevazı olma kibirden bilirler.

Süpermen olmak için bazı evreleri geçirmem lazım. Mesela önce Kripton’da hayata merhaba demem lazım. Daha sonra gezegenimin yok olacağını anlayan annem ve babam beni dünya’ya göndermeleri lazım. İşte benim geleceğimi şekillendirmem bu noktadan sonra başlayacak.

Nasıl mı?

Mesela beni koydukları kapsül eski Cumhurbaşkanımız A. Necdet Sezer’in evinin bahçesine düşerse ve beni onlar yetiştirirse nasıl bir ruh haliyle büyüyeceğimi yada büyüyebileceğimi anlatmaya çalışayım.

Semra hanım koş bahçemizde bir bebek var! Bunun adı Süperlaik olsun. Haa (Haa diyen benim) Seni öğle bir yetiştireceğim ki oğlum dünya seninle gurur duyacak! Neyse aradan çok uzun yıllar geçtik ten sonra tam bir Süperlaik oluyorum!

İlk görevim kamusal alan sorununa el atmak oluyor. Süperlaik koş Başörtülüler üniversiteye girmeye çalışıyor (Süperlaik koş diyen bir rektör bu arada) Wınn.. Nereye bayanlar? Üniversite’ye. Giremezsiniz! Neden, okumak benimde hakkım. Ben anlamam burası kamusal alan, başınızı açın öğle gelin çağdaş olun çağdaş! Açıklık çağdaşlıksa o zaman dünyanın en çağdaş insanları afrikalılar. Bak, bak çok bilmişe. Hadi Arabistan’a.. (Başörtülüler Arabistan’a fikri üstün zekalı Hürriyet yazarı Bekir Çoşkun’a aittir)

Yada Başbakanımız R. Tayip Erdoğan’ın evinin bahçesine düşse kapsül nasıl olurdu!? Bu sefer Başörtülü bayanlar beni çağırıyor. Süperdemokrasi bize yardım et. Wınn.. Buyur bacım. Süperdemokrasi bizi üniversiteye almıyorlar. Heytttt kim ulan sizi üniversiteye almayan hangi bedbaht? Rektörler. Bak rektör bey amca. Burası İsrail değil ayağını denk al silkelerim seni. Açın ulan kapıları.

Birde şuan ki Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül’ün evinin bahçesine düşseydi kapsul nasıl olurdu peki!? Yine Başörtülü bayanlar beni çağıyor. Süpergül. Wınn.. Buyurun efendim. Bizi üniversiteye almıyorlar. Değerli rektörlerimiz lütfen bayanlara üniversite’de okumaları konusunda yardımcı olur musunuz? Bu dünya hepimizin ona hep beraber sahip çıkalım ve birbirimizin değerlerine saygı duyalım.

Başka kimler vardı!! Mesela Emrah. Emrah’ın evinin bahçesine düşse kapsul ve beni Emrah yetiştirse nasıl olurdu birde onu irdeleyelim. Başörtülü bayanlar yine beni çağırıyor. Süperküçük. Wınn.. Buyur Gülcan ah pardon bacım. Bizi üniversiteye almıyorlar. Neden almıyorsun abi? Onlarda yetim vurmayın, vurmayın talihsizlere..

Kurtlar Vadisi dizisinden Memati’nin evinin bahçesine düşseydi kapsul bu seferde şöyle bir durum çıkardı ortaya. Süpermemati. Wınn.. Buyur bacım ne istedin? Bizi üniversiteye almıyorlar. Abi burada durup hiçbir şey yapamamak zoruma gidiyor. Oğlum sen benim gözlerime baksana. Aç ulan kapıyı yoksa seni o kapının demirlerine asar kafana sıkarım.

Benden Süpermen olsa yazısını mizahi bir dille yazmaya çalıştım. Hatam var ise af ola efendim..

Son Nefes e/Günlük

http://sahirzamanlar.blogcu.com/


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.