T a r a f s ı z D e ğ i l i z

TEVRATI DEĞİŞTİREN SAPIKLAR..!

BU GÖNDERİNİN İÇERİĞİNDEKİ HAYASIZ SÖZLERDEN DOLAYI TÜM KARDEŞLERİMDEN ÖZÜR DİLERİM..ANCAK KARŞIMIZDA
BİZE HER TÜRLÜ SALDIRIDA BULUNAN BU ZİHNİYETİ ÇOK İYİ BİLMENİZ GEREKTİĞİNİ İNANIYORUM..BUNLARI OKUYUP BUNLARA İNANAN BİR MİLLETİN NEDEN LANETE UĞRADIĞINI BUNLARLA HİÇBİR ŞEKİLDE SÖZ VE ALIŞVERİŞTE BULUNAMIYACAĞINI BİLMELİYİZ.. BU HAYASIZ SÖZLER KARŞISINDA BİZİM DİNİMİZİ BİZE KARŞI HAYASIZCA KULLANMALARINI HAZMEDEMİYORUM..RABBİMİZİN BİR OLDUĞUNU SÖYLEMEKTEN UTANMIYANLAR PEYGAMBERLERİMİZE İNSANI ÇILDIRTAN İFTİRALARI ATMASI GÜN GİBİ ORTADAYKEN ALLAHIN İSMİNİ AĞIZLARINA ALMALARINI KABUL ETMİYORUM..BARIŞ İÇİN ALLAHA DUA ETTİKLERİNİ SÖYLEYEN VE SEVGİDEN BAHSEDENLER ŞU İNANDIKLARI SÖZLERDEN SONRA BENİM DİNİMİ SAKIN AĞIZLARINA ALMASINLAR..ALLAH YERYÜZÜNÜ ONLARA DAR KILSIN..! ALLAH BU SÖZLERDEN SONRA ONLARA DÜNYA HAYATINI ZEHRETSİN, ALLAHIN TÜM PEYGAMBERLERİN VE ENBİYALARIN LANETİ BU MİLLET ÜZERİNE OLSUN..! ARTIK HERHALDE NEDEN BİR DEVLETLERİ OLMAYACAĞINI BU SÖZLERDEN SONRA ANLAMIŞLARDIR..KİM ALLAHA İFTİRA ATABİLİR KİM PEYGAMBERE İFTİRA ATABİLİR..YARABBİ BU SÖZLERİNDEN DOLAYI GÖKYÜZÜNÜ ÜZELERİNE İNDİR, VE AYAK BASTIKLARI YERLERİ GÖĞE KALDIR, İKİSİ ARASINDA AZABINI ONLARA TATTIR..!

Keşke sen bana, Anamın memelerini emmiş kardeş gibi olaydın!

Dışarıda seni bulunca, Ben seni öperdim; Beni de kınamazlardı. Küçük bir kızkardeşimiz var, Ve onun daha memeleri yok; Ben duvarım, memelerim de kuleler gibi.

(BAB: 8 AYET: 1-8-10 S: 672)

Ve büyük kizi küçügüne dedi: Babamiz kocamistir, ve bütün dünyanin yoluna göre yanimiza girmek için memlekette erkek yoktur; gel, babamiza sarap içirelim, ve babamizdan zürriyeti yasatmak için onunla yatariz. Ve o geceden babalarina sarap içirdiler; ve büyük kizi girip babasi ile yatti, ve onun yatmasini ve kalkmasin; bilmedi, Ve vaki oldu ki, ertesi gün büyük kiz küçügüne dedi: Iste, dün gece babamla yattim; bu gece de ona Sarap içirelim, ve babamizdan zürriyet yasatmak için, gir, onunla yat. Ve o gecede dahi babalarina sarap içirdiler, ve küçük kiz kalkip onunla yatti; ve onun yatmasini ve kalkmasini bilmedi. Lûtun iki kizi böylece babalarindan gebe kaldilar.

(TEKVİN BAB: 19 AYET: 30-38 S: 17)


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır... Taraf olunması gerekiyor isede "MÜSLÜMAN ANADOLU İNSANININ " tarafında yer alan HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Sayfalarımızda yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.

"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.