T a r a f s ı z D e ğ i l i z

[ANADOLU HABER] Başka diyardanım..

²oo6 - ²oo7 @ Blog & Mail

Başka Bir Diyardanım Ben...
Umudumu Yıldızlara Çaldırdım Belkide
Gecenin Karanlığına Ürkercesine Sığındım Aydınlıktan
Artık Ne Denli Olur Hayatım Bilmiyorum
Kaçtım Geldim Buralara Hayatın Berduşluğundan
Sevmedi Sevdalar Bizi
Kaybettik İçimizdeki Çocukca Sevgileri
Ama Ne Önemi Var ki Artık
Başka Diyarlardan
Başka Bir Diyardanım...

Yüreğimizi ızdırap nameleri yurt edinmiş
Aşklarımızı soğuk yalnızlıklara çaldırmışız bir bir
Ne yana dönsek kaderin acı sillesi
Kime açsak elimizi kadersizliğin ta kendisi
Umutsuzluğun resmi , çaresizliğin gölgesi

Ne yapmalı dost ?
Nerelere gitmeli sence
Özvatanı terkedip başka diyarlara gelmişiz baksana
Başka diyarları yurt edinmişiz ama
Yinede takip etmiş bizi acılar derhizi
Bırakmamış isyan dolu sevdalar peşimizi
Hem ne yazar artık vuslatım ölümüm olsa
Bir kere bırakmadık mı sanki hayatın son dalını da
Gelmedik mi sanki başka diyarlara
Ne farkeder dimi
Artık başka diyarlardan
Başka diyardanız biz...



Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.