T a r a f s ı z D e ğ i l i z

NOTER ONAYLI RÜYA;YA KLİP ÇEKECEK!..

NOTER ONAYLI RÜYA’YA KLİP ÇEKECEK!
.. Alaçamlı=Köprübaşılı Halk Şairi, Reklâm Yazarı, Eğitimci, Gazeteci Hasan Sancak ‘NOTER ONAYLI RÜYA-DÜNYADA YOKTUR EŞİ İLK GERÇEK SENARYODUR-BİLSİN ANNE KARDEŞİ ‘ nakaratlı 13 dörtlükten oluşan şiir yazarak, bunu besteleyecek ve okuyacak sanatçı arıyor. Konu ile ilgili görüşlerini dile getiren emekli öğretmen Hasan Sancak:’ Ben,1 Aralık 2000 de,44 yaşında gerçek rüya reklâm senaryosunu noter onaylatan, bu tarihten sonra da rüyalarında reklâm senaryoları gören dünyadaki ilk ve tek kişiyim. Beni bu tarihte bütün ulusal kanallar dünyaya flaş haber olarak duyurdular En az 8 şirket rüya reklâm senaryomu kopyaladı. Bir içecek firması ile mahkememiz devam ediyor. Dava şu anda Yargıtay’dadır. Bu şirket ve diğerleri,2000–2001 yılında notere onaylattığım 3 rüya reklâm senaryomu değiştirerek, 4- 5 sene sonra dünya ve Türkiye’deki ulusal kanalların reklâm kuşaklarında aynen oynatmışlardır. Susmak asla yoktur. Mücadele her alanda sürmektedir. Şu anda ise yine dünyada eşi ve benzeri olmayan bir olayı gerçekleştireceğim. Gördüğüm rüya reklâm senaryomum klibini çıkartmaya karar verdim. Sözlerini yazdım. Basınımızın desteğiyle İbrahim Tatlıses, Latif Doğan, İsmail Türüt, Davut Güloğlu’na bir çağrıda bulunmak istiyorum. Bestesini yapma ve okumada bana yardımcı olsunlar. Elimde gazete, televizyon, haber ve forum sitelerinin konu ile ilgili olarak yaptıkları yüzlerce NOTER ONAYLI RÜYA haberi vardır. Sanalda bu haberleri toplamayı sürdürüyorum. Ayrıca ulusal ve yerel gazetelerin yaptığı onlarca gazete kesiğini de tarattıracağım. Bu çok değişik bir görüntüleme olacaktır. Sanalda ne kadar video sitesi varsa, oralara koyacağım. Sesimi yüz binlerce ve milyonlarca insana duyurmuş olacağım’ ’ Şeklinde konuştu. Hasan Sancak,52 yaşındadır. Nagehan isminde bir kızı, Alp Cihan ve Boğaç Han isminde de iki tane erkek çocuk sahibidir. O' dur, Onlar Analarımız, Benim Annem Melekti isimli üç tane şiir kitabı vardır. Bu kitaplarıyla birlikte basıma hazır 50 tane şiir kitabı ve 5000 tane şiiri okuyucularla buluşmayı beklemektedir Şimdiye kadar şiir kitapları, NOTER ONAYLI RÜYA ve REKLÂM SENARYOLARI, notere onaylattığı "Televizyonlar İçin 300'e yakın İlginç Yarışmalar ile kamuoyunun gündemine geldi. 400 tane alternatif reklâm senaryosu vardır. Bu reklâm senaryolarının 50 tanesi noter onaylıdır. Bu reklâm senaryolarını ’RÜYALARIMI ÇALDILAR’ kitabıyla okuyucularla buluşturacaktır. Sanalda 500 forum sitesine üye olmuştur. NOTER ONAYLI RÜYA-DÜNYADA YOKTUR EŞİ İLK GERÇEK SENARYODUR-BİLSİN ANNE KARDEŞİ Dünya Türkiye duydu-Alaçam’ın ismini Başlara koyacağım-geçmişini resmini Bir olay gerçekleşti-yazıldı sayfa sayfa İlçemizden duyuldu-yayıldı dört tarafa Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Samsun’umun gururu-tarih burada saklı Bir kez gelin ve gezin-diyeceksiniz haklı Yeşil ve mavisine- hayran kalacaksınız Saygı sevgi içinde-huzur bulacaksınız Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi 1 Aralık 2000-onaylanma tarihi Kayıtlara geçmiştir-bilinmelidir sahi Televizyon gazete-manşetten attı bunu Evler cadde sokaklar-konuşuldu hep konu Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Gazete televizyon-haber flaş mı flaş Vatanımda yükseldi-havaya kalktı bu baş Hem rüya hem senaryo-etkisi büyük gerçek Ülke ufuklarında-oluşturdu bir petek Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Altı Milyar insandan-sadece ait bana Huzur mutluluk verdi-yaşayan bütün cana Yalan değil hakikat-daim bilmeli herkes Eşi ve benzeri yok-güçlü çıkıyor nefes Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Noter Onaylı Rüya-ekranla yurdumuzda Devamlı konuşuldu-kış ilkbahar ve yazda Ya tebessüm ya şefkat-gülümsedi o gözler Apartmanda çınladı-hem görünüş hem sözler Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Reklâmların konusu-son günlerde hep rüya Niçin hiç sorulmuyor-rüya gören bu baya Binlerce telefon faks-yolladım şirketlere Ajanslar kopyaladı-sebep oldular kire Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Beni hiç anlamıyor-firma ya da şirketler Sesime ses vermeli-okuyan cemiyetler Hakkımı helal etmem-bu dünya öbür dünya Sizler şu öğretmeni-hep bıraktınız yaya Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Herkese diyeceğim-anlatırım derdimi Sesimi duyan var mı-çağırırım merdimi Kitabımı çıkartıp-vereceğim her yere Elbet sahip çıkılır-şiir yazan şu ere Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Teker teker okuyun-satır ve mısraları Siz sahip çıkarsanız-göreceksiniz kârı Bir yazılı metindir-hem gerçektir hem tektir Âlemde benzeri yok-yüzyıllara örnektir Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Rüya ile uyandı-bilin çoğu reklâmcı Kıyısı kenarından-kullandılar çok acı Büyük balık küçüğü-Türkiye’de yutuyor Gücünü kullanarak-milleti uyutuyor Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Yalan da söylüyorlar-diyorlar ben değilim Suratları kızarır-yakalarında elim Söz verenler nerede-bakan milletvekili Hani savunacaktın-kaldırmadın şu eli Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi Belediye başkanı-hiç affetmeyeceğim Meydanlarda mitingde-yukardadır bileğim Hasan Sancak yazıyor-olmadı desteğiniz Söz verdiniz kovdunuz-oluştu kösteğiniz Noter Onaylı Rüya-dünyada yoktur eşi İlk gerçek senaryodur-bilsin anne kardeşi NOTER ONAYLI RÜYA ÂLEMDE İLK VE TEK DÜNYADA EŞİ VE BENZERİ YOK BU YAZININ TAMAMI ALAÇAMLI HALK ŞAİRİ REKLÂM YAZARI EĞITİMCİ-GAZETECİ HASAN SANCAK'A AİTTİR. DÜZENLEME ŞEKLİNDE İFADE TESBİT TUTANAĞI İki bin yılı Aralık ayının birinci günüdür. 1.12.2000 Aşağıda mühür ve imzası bulunan, ben Bafra 2. Noterliği NİLGÜN KURT Çakırmahmut İş hanı Kat:1 Bafra adresindeki dairemde görev yaparken, yanıma gelen ve gösterdiği Alaçam nüfusundan YENİLEME nedeni ile verilen 22.08.1989 gün ve V01-985727 numaralı fotoğraflı nüfus cüzdanı kimliğine göre Samsun ili Alaçam ilçesi Yeni cami Mah. Nüfusunda 008,5 cilt 16 sayfa 290-7 kütükte kayıtlı olup, baba isminin Yakup, anne isminin Emine olduğu ve 1956 tarihinde doğduğu anlaşılan ve hâlen Yeni cami Mah Alaçam adresinde oturduğunu ve okuryazar olduğunu söyleyen HASAN SANCAK Düzenleme şeklinde bir ifade TESBİT TUTANAĞI tanzimini istedi. Kendisini yukarıda yazılı hüviyet ile tanıdığım gibi, bu işi yapma yeteneğinin bulunduğunu ve okuryazar olduğunu gördüm. Bunun üzerine şu suretle söze başladı. Aşağıda anlatılan rüya yazısı hiçbir bilgisayar-İnternet-buzdolabı-süper market vb. şirketi tarafından tamamı ya da bir bölümü sahibinden izin alınmadan televizyon, radyoda... Reklâm hâline getirilerek seslendirilemez, oynanamaz, oynatılamaz ve yayınlanamaz. RÜYAMDA GÖRDÜĞÜM DÜŞ Konu: Rüyamda karnımın zil çaldığını fark ederek uyandım. Saat gece 03.00'dı. Yataktan kalkarak mutfağa gittim. Buzdolabının kapağını açtım. İçerisinde yiyecek aradım. Ne yazık ki buzdolabında ve evde yiyecek namına hiçbir şeyin olmadığını gördüm. Açlıktan ayakta duracak dermanım kalmamıştı. Su ile karın doyurulmaz diyordum, birden aklıma misafir odasındaki bilgisayarım geldi. Hemen misafir odasına koştum. Bilgisayarımı açtım, bilgisayar faresini elime alarak, İnternet'e geçtim. Büyük bir market aramaya başladım. Uzun uğraşlardan sonra karşıma İnternet'te büyük bir süper market çıktı. Reyonlarda ne yoktu ki, tavuk, peynir, zeytin, sucuk, pastırma... Canımın çektiği hangi yiyecekler varsa, farenin imlecini o yiyeceklerin üzerine teker teker getirerek bir bir tıkladım. Her tıkladığım yiyecek benim buzdolabına üstten dolmaya başladı. Buzdolabını süper marketten ağzına kadar doldurdum. Sevincimden havalara zıplıyordum. Kendi kendime bolluk ne güzel şey diyordum. Birden aklıma bu yiyeceklerin parasını vermediğim geldi. Doldurduğum o yiyeceklerin hesabını yapmaya başladım. Ortaya çıkan toplam rakamın maaşımı kat kat aştığını gördüm Hanımın seslenmesiyle tatlı düşten uyandığım zaman durmadan elimin ağzıma gittiğini, sanki o yiyecekleri yiyor gibi bir hâl aldığını gördüm... Yazılan bu tutanak okunması için kendisine verildi. Okudu. Yazılanların hakiki arzuları olduğunun bildirilmesi üzerine altı tarafımızdan imzalandı ve mühürlendi. 1 ARALIK 2000 İki bin yılı Aralık ayının birinci günü

T.C. BAFRA İKİNCİ NOTERİ NİLGÜN KURT RESMİ MÜHÜR VE İMZA ASLININ AYNIDIR NO:1 6 8 6 2 1 ARALIK 2000


HASAN SANCAK ALAÇAMLI HALK ŞAİRİ REKLÂM YAZARI (EĞİTİMCİ-GAZETECİ) TEL: 0362–621 27 79 0506–2730465 (Öğretmen Hattı) E-mail: noteronayliruya@mynet.com Yeni Cami Mah. Bafra Cad.4.Sok No 11 55800-ALAÇAM-


SAMSUN ÖĞRETMEN HASAN SANCAK’IN 3.ŞİİR KİTABI BENİM ANNEM MELEKTİ ANKARA’DA GÜNDÜZ KİTABEVİNDEN ÇIKTI. ANTOLOJİ SİTELERİNDE ONLİNE OLARAK SATIŞI YAPILMAKTADIR.


ACUN ILICALI-SOBA ZEHİRLENMESİNİ VİDİVİDO’DA SEYRETMEK İSTERSENİZ TIKLAYINIZ!


http://www.vidivodo.com/153857/sessiz-olum


Noter Onaylı Rüya- Samanyolu Maceracıyı Seyretmek İster misiniz?

GOGLE’YE KTUNNEL.COM YA DA Z.TUNNEL.COM YAZ AÇ BEGİN BROWSİNG’İ TIKLA.


BOŞ ALANA HASAN SANCAK YAZ. TIKLA VE SEYRET.

http://www.youtube.com/watch?v=EpkDzSi0xAY


Ermenilerin İhanetini 3000 Mısra İle Okumak İster misiniz? http://milletisadikavehocalikat.blogcu.com

Antoloji Com’daki Şiirlerimi Okumak İster misiniz? http://www.antoloji.com/hasan_sancak

NOTER ONAYLI RÜYA’DAKİ YAZILARIMI OKUR MUSUNUZ? http://noteronayliruya.blogcu.com/

Eğer yukarıdaki ilişimler çalışmıyorsa, internet tarayıcınızın adres çubuğuna kopyalayınız.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~

----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.