T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Gorkem Ates'in Gunlugu - 25-27 Mart 2005

27 Mart 2005

Bazi insanlar gercekten anlayamiyorlar ne yazik ki baska insanlarin cektikleri sIkintiyi. Ornegin 17 Agustos depreminden sonra yerli turistler(!) deprem bolgesine sadece kamera ile cekim yapmak icin ugramislardi--yardimda bulunmak icin degil. Ayni aci tablo Endonezya'da da yasandi. Baskalarinin cektigi aciyla adeta alay ediyor insanlar ve insanlik artik! Umursamazligin, bana dokunmayan yilan bin yasasinciligin 21. yuzyil surumu. Yazik, gercekten cok yazik..

Bazi insanlarin benim burada yazdiklarimdan rahatsiz olduklarini goruyorum. Oysa benim salt amacim yasadiklarimi paylasarak bir daha boyle bir seyin kimsenin basina gelmemesini saglamak. Reklam yapmak gibi bir amacim asla olmadi; keza ticari de. Cogu insana gulunup gecilecek, basit gibi gelen bir sorunun aslinda ne kadar buyuk sIkintiya yol actigini anlatmak amacim. Birinin -XXX gibi- yaydigi iftiranin, bir kere toplumda duyulduktan sonra ne derece geri donusu zor oldugunu, insanlarin ne derece sig dusunduklerini anlatmaya calisiyorum. Simdi iki seyden biri olacak: ya ben hayatimi kaybedecegim ve XXX kazanacak, ya da insanlik kazanacak ve insanlar artik boyle iftiralar atamayacaklar, cunku toplum bagisIklik kazanmis olacak. Insallah toplumun iyiligine olan sIk kazanir. Iyi Pazar'lar!

25 Mart 2005

Oyle anlasiliyor ki, bu durumdan kurtulus ya yok yada cok zor ve ben bulamiyorum. Bir insani yok etmek icin harika bir yontem dogrusu! Dogru olmadigini soyledigim halde hala insanlar beni sucluyorlar. Tekrar soyluyorum: benim bir sucum yok! Ben isteyerek kendime neden laf ettireyim? Ben sadece bastan duymadim hepsi bu.

Keske her sey cocukken ogrettikleri gibi olsa!

http://www.gorkemates.com


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
        Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."

            *Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım  grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.