T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Korkusu olan namert olsun Bölüm : -17-

Korkusu olan namert olsun Bölüm : -17-        
cessur demirali gürsu tarafından yazıldı   
Cumartesi, 17 Ocak 2009 22:15

Korkusu olan namert olsun

Bugün varız yarın yoksuz bizi unutma ey halkım

Bölüm : 17

 

Sevgili dostlar,

 

Size bu hafta eski yazımdan örnekler vermeği planlamıştım…

 

Yazımın adı " Nokta, Noktalı Herifler, Sayınlar ve Ermeni Sorunu"  olacaktı…

 

Eskiye bakınca yeniyi özlemiyorum..

 

Şeref ve haysiyeti kalmayan bu ülkede yaşayan medya grubu ile yaşamaktan gerçekten azap duyuyorum…

 

Bu şeref ve haysiyetsiz ortama uyan çıkarları için vatanını satanları gördükçe kelimeler ve cümleler kalemimin ucundan çıkarken terbiye ve etik anlayışım beni geçekten zorluyor, yazamamak var ya o işte bir yazarı zorlayan en büyük zülüm ve infilak ettirecek duruma geldim, söylemek istediklerimi söyleyememek işte o beni derinden yaralıyor…

 

Şerefsiz kişilerin olduğunu görmek eskisinden yenisine beni üzüyor, yine üslubumu ve terbiyemi aşmadan bu hafta sizlerle birlikteyim…

 

Sizlere, beni okuyan kişilere sonsuz saygılarım var…

 

Halka ve bizlere yönelik saygıyı da gördüm… 

 

Son örnek TR 2 de yapılan şerefsizlerin topluluğu olarak yaılmış bir yayın.

 

Bu yayın hakkında fazla yorum yapıldı ben değmeyeceğini düşündüğümden fazla yorum yapmıyorum ama düşünmekten de kendimi alamıyorum, bu kadar satışa meyilli adamların topluluğunu bizler sabırla izledik ve onlara o şerefsiz adamlara reyting sağladık sonradan haber bültenlerinde bir daha, bir daha bunu yayınladık, reklamın iyisi kötüsü olmaz maksat ürünü tanıtmak…

 

Yalnız araştırmacı yazar olarak bazı bulgularımı sizlerle bu yazımda paylaşacağım bu benim ve ROGG & NOK grubumun ön görüşüdür lütfen bu yazıyı ona göre değerlendiriniz…

 

Senarist bir sürü senaryo yapmış ben bunları arasından seçtiklerimi ve olası senaryoyu sizlere bu hafta aktaracağım, fakat diğer yapılmış senaryoları göz ardı etmediğimi de belirtirim…

 

Bu görüşe katılan veya katılmayan olabilir faka bilgileri toplayınca önüme çok ilginç yazı dizisi çıktığında belirtmek isterim…

 

Herkese sabırlarından dolayı teşekkür ederim..

 

Bu araştırma sırasında çok hızlı bir şekilde çalışan ve de grup araştırmasını bana gönderen, bilgi akışı için tüm ROGG & NOK grubumu da kutlarım…

 

Evet okuyucularım,
Son Güncelleme ( Pazar, 18 Ocak 2009 00:48 )
Devamını oku...
 
---
ROGG Merkezi.
Yanıt ve yorumlarınız 29-10-2008 tarihinden sonra www.cdgbim.com adresinden üye olanların yorumları incelenecektir, yukarıda belirtilen siteye isteyen kullanıcılarımız üye olup buraya yorum ve yazılarını gönderebilirler….
Saygılarımızla..
HİÇBİR MAZERET BAŞARININ YERİNİ TUTAMAZ. (M.Kemal Atatürk)
ROGG & NOK Haber başkanlığı..

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
        Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."

            *Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım  grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.