(anadoluhaber) Re: İtler tasmalarından kurtuldular, ADALET TEHDİT altında...

Hicbir şeyi̇ kafana takma yavrum...
Kulaklarini TIKA...
ALLAH'a havale et...
Normal yasantini surdur...
Yillardir tasidigin bu stressi izerinden AT...
LUTFEN...
ALLAHASKINA...
SELAM VE SEVGILERLE...

H.T. 

02.Nis.2009 tarihinde 14:37 saatinde, Gorkem Ates <gorkemates@gmail.com> şunları yazdı:

Teşekkür ederim ama bu mümkün görünmüyor. Zira nereye gitsem çevrem beni suçluyor!

Saygılarımla,

Görkem Ateş

2009/4/2 Hikmet Tinaztepe <datagrup@gmail.com>
GORKEM kardesimiz. 
Bence bu konuyu bir daha acmamacasina kapat Ve
enerjini daha iyi konulara harca...
Oldukca kapasiteli bir gencsin...
Bazi kendini bilmezlerin iftirasini Allah' havale et ...

H.T. 

02.Nis.2009 tarihinde 10:06 saatinde, Gorkem Ates <gorkemates@gmail.com> şunları yazdı:

Saygideger Vatandasim,

Hic merak ettiniz mi Gorkem Ates hakkindaki soylentiler daha dogrusu iftiralar neden sona ermiyor. Neden koskoca medya ve koca bir toplum tek bir genc bireye bu kadar yukleniyor? Neden insanlar durup dururken 17 yasina kadar hakkinda en ufak bir iddia dahi bulunmayan, siradan bir lise ogrencisi olan Gorkem Ates'in ailesine sovmeye basladilar? Neden her turlu galiz kufur bu noktada sarfediliyor? Hayatta sebepsiz bir sey olmayacagina gore, 17 yasindaki bir genc hakkinda cikartilan ve 12 yildir suren iftira kampanyasindan kimin ne cikari var? TURKIYE CUMHURIYETI denilen demokrasi addedilen bu KURTLAR VADİSİnde bu rezalet, medya ve hukuk skandali neden ve nasil yasandi?

Asagida babam ile birlikte 1995 ve 1993 yıllarından birer resmimiz...

Eski günlerden bir resim... Yıl 1995.

Eski günlerden bir resim... Yıl 1993.

Sene 1996 idi; lisedeyken okulda sorunlar yasiyordum. Bazilari benimle ugrasiyorlardi. Serseriler aslinda gozlerine kestirdikleri herkes ile ugrasiyorlardi ancak bu sefer bana catmislar ve karsiligini gormuslerdi. Okulda bir kac kere kavga cikmisti. Ben de Selhim isminde birinin burnunu kirmistim. Bu sahis oyle biriydi ki ABD'ye turist olarak gittiginde Turklugunden utanip "Macarim" dedigini ve iyi Ingilizcesiyle inandirdigini ballandira ballandira anlatiyordu. Iste bu SEREFSIZ, kavgadan sonra arkadaslariyla birlikte arkamdan anneme sovdu. Herkese annem ve babamla ilgili iftiralar yaydi. Ben farkettigimde kendisi ile tekrar dovustum. Sonradan ogrendim ki arkamdan, "alindi Gorkem, gocundu, oysa ki ben saka yapmistim" gibi seyler soylemis. Ben de cok populer biri olmadigimdan insanlar arasinda yayildi soyledikleri. Iste bu 1 hafta-10 gun gibi kisa surede olay buyudu. Medyaya aksetmis. Ondan sonra ne kadar ben "pi. degilim" dediysem de insanlar inanmadilar, "o zaman neden herkes oyle diyor" dediler. Olay buyudu de buyudu. Oysa ki ben mucadele ediyordum. Daha once de anlattigim gibi ne dava acabildim ne de TV'de konusturdular. Milyonlarca insanin beyni kotu haberin populerligi ile medya tarafindan yikandi. Ama simdi siz "hakliya degil gucluye; sesi cok cikana" inanmayi tercih edip kanit isteyebilirsiniz. O zaman sizi Internet siteme (www.gorkemates.com) beklerim. Zira benim ve ailemin ne TV kanalimiz var ne de hatirli tanidiklarimiz. Bana medyanin ne cevap verdigini ana sayfadan ogrenebilirsiniz. Kisacası once ilgilenmelerine ragmen daha sonra yoneticilerinin beni istemedigini soyleyip geri cevirdiler.

O zamandan beri yasadigim mahallede bazı komsularimin gelen bir takim karanlik insanlardan para aldigina gozlerimle sahit oldum. Daha sonra bu komsular aleyhimde ileri geri akla gelebilen her turlu kotu sifati konustular ve saf insanlari aleyhimde kiskirttilar. Bunlardan biri de İ.NE'nin teki, herkesi kendisi gibi saniyor. Ben sordugumda ise kimi vazgecti kimi aldigi paranin etkisiyle ve GERCEK SEREFSIZLER olduklarindan arkamdan belden asagi IFTIRALARA devam etti. Sozum ona amaclari beni mahalleden gondermekmis, sozum ona namus bekcileriymis NAMUSSUZLAR. Oysa ki aslinda onlar da benim gibi gayet iyi biliyorlar ki benim gidebilecegim bir yer yok, tum Turkiye beni taniyor, ve benim icin en iyisi dogdugum mahallede oturmak. Ayrıca benim mahallemde ya da okudugum okullarda kimseye bir zararim da dokunmamistir. Aslinda bu insanlar kendilerini para verip kullanan Selhim gibi SEREFSIZLERIN umurlarinda bile degiller ama farkinda degiller aptal piyonlar! Sizin anlayacaginiz cevremde herkes arkamdan konusuyor ama sordugumda inkar ediyorlar. Son derece moral bozucu ve haksiz bir durum. Ama dedigim gibi burasi kurtlar vadisi, burada sesi cok cikan hakli oluyor, dogru oluyor... Her neyse sayet buraya kadar bu iletiyi zahmet edip okuduysaniz, sizden bir ricam olacak: Lutfen tum tanidiklariniza bu e-posta'yı gönderin ("forward" ile). Bu sekilde ulkemizde surup giden bir kepazelige dur dememize yardimci olmus olacaksiniz.

"Gafil, hür, namuslu, inanmış kadınlara iftira edenler dünyada da, ahirette de lanetlenmişlerdir; onlara büyük bir azap da vardır."
"Bir gün onların dilleri, elleri, ayakları kendilerine karşı tanıklık edecektir."
"O gün Allah onlara cezalarını hakkıyla verecektir; o zaman anlıyacaklar ki, Allah, apaçık haktır (gercektir)."
Nur Suresi, 23-25

"Sen, kötülüğü güzellikle sav, Biz onların neler dediğini daha iyi biliriz."
Müminun Suresi, 98

"(Kotu) zandan sakinin; zîrâ o, sozun en yalanidir!"
(Hadîs-i Serîf, Imâm Malik bin Enes, el-Muvatta)

"Allâhu Teâlâ buyurdu ki: Benden baska yardimcisi olmayan kimseye zulmedene karsi gadabim (intikâmim) siddetlidir."
(Hadîs-i Kudsî, Taberânî)

Ben dini kullanmıyorum, okuduğum ve öğrendiğimin özünü, aslını anlatıyorum. Asla bir din alimi olduğumu ilan etmiyorum. İslam dinini öğrenmek ve öğretmek tüm müslümanların görevidir. Unutmayın ki bilgi imandan önce gelir. İnsan neye inandığını iyi bilmeli, gerektiğinde savunabilmeli. Mantıklı bir şekilde düşünülürse önemli olan kavramları kaynağından öğrenmek değil de nedir peki? Kuran'ın ve sünnetin, hadislerin, bir kişinin dinini öğrenmesi için esas kaynak olduğu da tüm alimlerin kabulüdür. Bakınız Hz. Peygamber (SAV) hadislerde bu konuda ne buyuruyor:

"Allah, benim sözümü işitip belledikten sonra başkasına ileten kimsenin yüzünü ölümden sonra dirilme gününde ak etsin. Nice ilim taşıyıcılar vardır ki alim değildirler, ama kendilerinden daha alim olanlara taşırlar."
Enes radıyallahu anh. İbni Mace

"Bu ümmetin sonradan gelenleri önceden gelenlerine lanet ettiği zamanlarda kim bir hadisi söylemeyip saklarsa, Allah'ın indirdiğini saklamış olur."
Cabir radıyallahu anh. İbni Mace

"Allah rızası için yapılacak yardımın en üstünü, kişinin bir ilim öğrendikten sonra onu Müslüman kardeşine öğretmesidir."
Ebu Hüreyre radıyallahu anh. İbni Mace

Son olarak sizlere sesimi duyurmak icin actigim ve herhangi bir kar amaci gutmeyen sitem hakkinda fikir beyan etmek ve tartismak isterseniz her zaman acigim.

Saygilarimla,

Gorkem I. Ates
http://www.gorkemates.com
http://www.anladuy.net/blog




--
http://www.gorkemates.com






--
http://www.gorkemates.com


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.