(anadoluhaber) Adımın Taklididir.Bu Temiz aile çocuğuna tebdir almayan gruplara Lanet etmek istemiyorum ama teessüflerimi bildiriyorum.

Sevgili arkadaşlar,
adımı taklid eden bu şereften düşük şahıs benim ismimi taklid ettiği yetmedi, belden aşağı üye olduğu grupların iletilerini de bana yönlendirdi.Tabi tekrar ben ona aynen yönlendirme yapabilirim.Ama değmez.Onun gibi basitleşmeyeceğim.Böylece sadece kendi iletilerimi içinden seçip okuyorum.Diğer bütün iletileri de spam bildirmek zorunda kalıyorum.
 
Bir kötünün 7 köye zararı olurmuş.Doğru oluyor.Sizlere dolayısıyla zarar vermiş oluyorsam şayet size taklidimin adresini veriyorum.Bana değil bu şahsa sövecekseniz sövün. serhatedremli@gmail.com benim taklidimdir. benim ki serhaterdemli@gmail.com dur.Bunu ( serhatedremli@gmail.com ) hala gruplarında tutan arkadaşlara da mail atmanızı ve uyarmanızı istirham ediyorum.
 
--
Tarihine sahip çıkmayanların,istikballeri olmaz.  
اللهم صلي وسلم وبارك عليك يا حبيبي ياشفيعي يا قرة عيني يا محمد
Yavuz Sultan Selim Diyor ki:

Bu seferlerimiz, bu sıkıntılarımız ve bu perişanlıklarımız, hep gönülleri birleştirmek, İslam Birliğini tesis etmek içindir.

Mülk Allah'ındır. Kim Allah'ın yardımı olmadan istediğini elde etmede zafere ulaştığını söylerse, Allah onu kahreder ve aşağı derecelere indirir.

Vükela ve ümeranın süslü elbiseler giymesi, padişahlarına tazimden ileri gelir. Biz Allah'tan başka kime tazime mecburuz ki, bu külfeti ihtiyar edelim? Bizim Padişahımız vücudu saran libasa değil, ruhun içindeki inanca bakar.
                     
SERHAT ERDEMLİ

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.