T a r a f s ı z D e ğ i l i z

[anadoluhaber:36107] SEVGİLİ VE SAYIN BAŞBAKANIM RECEP TAYYİP ERDOĞAN YOKSA BİZ SAVAŞTAMIYIZ? MERSİNDEN BURAK CANLI

SEVGİLİ VE SAYIN BAŞBAKANIM RECEP TAYYİP ERDOĞAN YOKSA BİZ SAVAŞTAMIYIZ? MERSİNDEN BURAK CANLI

 

Her an bir şey olacak diye korku içinde yaşamak çok zor! Zor olan haksızlığa uğramak! Zor olan yanlış anlaşılmak! Zor olan istenilmemek! Zor olan doğruları söylemek! Zor olan bu Ülke de düşünmek! Zor olan Ülke de bir şeylerin daha güzel olmasını dile getirmek!

 

Ey Sevgili Başbakanım Recep Tayyip ERDOĞAN ben, Ülke ve Vatan Sevgisiyle dolup taşan yüreğimle sana buradan sesleniyorum. Öncelikle bir daha yazmayayım dedim. Bana ne dedim. Karışmayayım dedim. İşime bakayım dedim. Ben mi değiştire cem dedim. Üstüme vazifemi dedim. Bak tüm bunları dedim ama demek ki boşuna demişim. Belki de bana dostlarım, arkadaşlarım ve neticesinde de ailem çok kızacak. Ama ne yapayım ki bunu yazmak zorundayım. Çünkü Ülkemin ve tüm insanların daha güzel günler görmesini istiyorum. Çünkü ne kadar manasız olduğunu bilsem de yüreğimin bir yerlerin den insan sevgisini atamıyorum. Çıkarıp bir kurtulabilsem! Bir an için de olsa benim içimi terk edebilse bu duygu. Ama yanlış anlaşılmak istemem ben sütte leke olup da ben de leke yok diyenler den değilim. Ben de lekelerin her rengi bulunmaktadır. Ama içinde az da olsa beyazı da bulunmaktadır.

 

Sevgili ve Sayın Başbakanım Recep Tayyip ERDOĞAN bir zamanlar muhalefettin, bir zamanlar demir parmaklıkların ardındaydın. İşte ben o zamanlar senin ve diğer senin gibi düşünenlerin haksızlığa uğradığını düşünüyordum. İçimden diyordum ki bu insanlara yapılanlar yanlış. Sonra içimden demeyi bırakıp bunu sesli bir şekil de dile getirmeye başladım. Bunlar bir gün iktidar olacak ve günler daha güzel olacak. Ama o vakitler ben bunu demeye korkuyordum. Evet, acaba yanlış mı yapıyorum diyordum. O vakitler sizin doğruluğunuzla ilgilenmiyordum. İlgilendiğim şey siz ve sizin gibi hareket edenlere yapılmakta olunan uygulamalardı. Şu anda da aynı şekil de kendimin Demokrat Partiden bu yerel seçimler de Mersin Toroslar’dan Belediye Başkan adayı olmama karşın nerde bir dışlanmış, ezilmiş, horlanmış bir düşünce kitlesinin içerisinde yer alan birisini görsem ona sarılıyorum. Büyüdüğüm ortam da Ailemin Solcu olması rağmen Solcuların kötü olduğu bana öğretildi. Solcuları sevmedim. Diğer zamanlarda bana Sağcıların faşist olduğu anlatıldı Sağcıları sevmedim. Bunun gibi daha kimleri ve neleri sevmediğimi duysanız şaşarsınız. Ama şimdi anladım ki sağcısı da solsusu da ve daha sayamayacağım neleri daha güzel günler için kolları sıvamış ve yola çıkmış. Ve ben artık hepsini seviyorum. Kim olursa olsun. Neye inanırsa inansın. Nereli olursa olsun. Daha güzel günlerin hayalini kuran ve bunun için biraz da olsa çabalayan her bir şeyi seviyorum.

 

Sevgili ve Sayın Başbakanım Recep Tayyip ERDOĞAN Bak şimdi iktidarsınız. Bak şimdi Hükümetsiniz. Ama siz muhalefetteyken ben sadece korkuyordum. Ama şimdi iktidarsınız ve ben şimdi korkudan altıma kaçırıyorum. Şimdi sadece korkmuyorum. Deliler gibi korkuyorum. Ben bu Güzel Ülkenin bir vatandaşıyım. Ve beni hiç kimsenin bu kadar çok korkutmaya hakkı yok.

 

Sevgili ve Sayın Başbakanım Recep Tayyip ERDOĞAN size Ülkeyi kötü yönetiyorsunuz demiyorum. Size ekonomide başarısızlığa uğradınız demiyorum. Sizi kötü şeylerle itham etmiyorum. Sizi inanın ki diğer Parti Liderleri kadar seviyorum. İnanın ki size inanabilmek istiyorum. Ama Size beni korkutmayın diyorum. Bırakın ki benim gibi her dönem ezilenlerin yanında olanlar kendilerini rahat hissetsinler.

 

Ve sizin de gayet eminim ki içiniz de bulunan insan sevgisini hiçbir kuvvet çıkartıp atamaz. İyi bir şeyler yapmak çabası içerisindesiniz aceleniz yüzünden ayağınızla ezdiğiniz karınca kadar hükmü olmayan biz gibi zayıfların durumunu da göz önünde lütfen bulundurun. Size karşı olanların çoğunun isyanı size karşı olduklarından değilken bunu bu duruma taşımayın. Çünkü Şu anda basın sizi KORKU İMPARATORLUĞUNUN kurucusu olarak göstermektedir. Bana sakın YANLIŞ BASINI takip ediyorsun demeyin. O zaman ben de size YANDAŞ BASINI takip etmenizin hatalı olduğunu söylerim.

 

Sonuç olarak Sevgili ve Sayın Başbakanım Recep Tayyip ERDOĞAN sizi seviyor ve başarıya ulaşmanızı gerek bu Ülke ve gerekse de İnsanlık adına diliyorum. Bize düşen bir görev bulunmaktaysa çıkın TÜM BASININ karşısına bunu geç olmadan dile getirin. Ama bu yazıyı aleyhinize yazılmış bir yazı olarak görüp de benim, ailemin ve dolayısıyla da çevremin HAYAL GÜCÜNÜ çalıştırmayın. Çünkü şu an ki toplumda bulunan kanaat budur. 17.11.2009

 

                                                                                   MERSİN İLİNDEN BURAK CANLI


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.