Nike, eşcinsel derneklere böyle para akıtıyor!

Amerikan menşeli spor giyim markası Nike’ın 2019 Pride serisinin ‘Be True’ modelinin LGBTİ'nin bayrağı olan gökkuşağı şeklinde olması tepkilere neden oldu. Aynı zamanda 'Be True (Doğru ol)' ifadeleriyle eşcinselliğin sembollerinden biriyle yan yana getirilerek çocukların zihinleriyle oynanmaya çalışıldığı belirtildi.

Eşcinselliği yaymak isteyen çevrelerin spor giyim markalarını da kullandığı ortaya çıktı. Amerikan merkezli Nike’ın yeni sezon spor ayakkabılarının “Be True” modelinin LGBTİ renklerinden oluştuğu ve satıştan elde edilen gelirin eşcinsel kuruluşlara dağıtılacağı belirtildi.

ELDE EDİLEN GELİR EŞCİNSEL DERNEKLERE

Nike, BeTrue kampanyası 2012’de başlatmıştı ve o zamandan bugüne Pride temalı ürünleri ile LGBT örgütlerine ve vakıflarına 3.6 milyon dolar bağış yaptı. Marka bu yıl LGBT’nin sembolü olan gökkuşağı bayrağının fikir babası Gilbert Baker ile çalıştı. Kampanyadan elde edilen gelirin 20’nin üzerinde LGBT örgütüne dağıtılacağı belirtiliyor.

TÜRKİYE'DE DE SATILIYOR

Türkiye'de de gelişmiş dağıtım ve satış ağına sahip olan Nike'ın Türkiye'deki eşcinsel derneklere ne kadar bağışta bulunduğu henüz bilinmiyor. Tüm dünyada olduğu gibi eşcinsel propagandanın yapıldığı ürünler Türkiye'de de satışa sunulmakta. Nike'ın hayata geçirdiği projeden eşcinseller memnunken, aile dernekleri yaşanan propagandalar yüzünden tedirgin.

DOĞRU OLMAKLA EŞCİNSELLİK YANYANA GETİRİLEREK...

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan uzmanlar 'doğru olmak ya da gerçek olmak' gibi kavramlarla eşcinselliğin yan yana getirilmeye çalışılmasında aslında eşcinselliğin doğru olduğu heteroseksüelliğin yanlış olduğunun vurgulanmaya çalışıldığını belirtti. Gençlerin yoğun bir şekilde eşcinsel propagandaya maruz kaldığını belirten uzmanlar aileleri bu konuda uyarmayı ihmal etmedi.

HaberVakti

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.