BAŞÖRTÜSÜ YASAĞI FUTBOLA SIÇRADI !

BEŞİKTAŞ'TAN ERTUĞRUL'A BAŞÖRTÜSÜ ŞOKU


Beşiktaş'ta Ertuğrul Sağlam'ın transferinde görülmemiş kriz çıktı. Beşiktaşlı yöneticiler, Başkan'ın her konuda anlaştığı Ertuğrul'u eşinin başörtülü olması nedeniyle veto etti.
Beşiktaş'ta yeni teknik direktörün, bugün Kulüp başkanı Yıldırım Demirören tarafından açıklanması beklenirken, yapılan yönetim kurulu toplantısı sonrası, açıklamanın pazartesi gününe ertelendiği bildirildi. Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu'nun bugün BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yaptığı toplantının ardından, basın sözcüsü Gülnaz Arsel, medyanın karşısına çıktı.
Gülnaz Arsel, bir süredir teknik direktör arayışlarının sürdüğünü kaydederek, şunları söyledi: ''Beşiktaş'ın başına gelecek teknik direktör bizim için çok önemli. Gençleştirme operasyonu yapıldıktan sonra, yarışmacı bir teknik adam istiyorduk. İnce eleyip sık dokuduk. Teknik direktörümüzü bugün açıklayacağımızı düşünüyordunuz. Başkanımız bütün görüşmelerini açıklıkla anlattı. Adayların eksileri ve artıları değerlendirildi. Yönetim kurulunda görüştük, ama daha sağlıklı karar alınması için üzerinde birkaç gün daha düşünülmesi gerektiği yönünde fikir birliğine vardık. 'Hemen imzalar atılsın' dersek, sağlıklı karar alınamayabilir. Pazartesi günü yapacağımız yönetim kurulu toplantısı sonrası teknik direktörümüzü açıklayacağız.''
ERTUĞRUL SAĞLAM KONUSU
Ertuğrul Sağlam'ın teknik direktör olarak bugün açıklanmasının beklendiği belirtilerek, bu konuda yönetimde bir görüş ayrılığı veya tartışma yaşanıp, yaşanmadığının sorulması üzerine Arsel, ''Başkanımız görüşmelerini yapmıştır. Onun verdiği bilgiler konusunda kimse tartışma yapmaz. Hiçbir tartışma yaşanmadı'' dedi.
Arsel, Ertuğrul Sağlam ile anlaşma yapıldığı yönünde haberler bulunduğunun hatırlatılması üzerine, şöyle devam etti:
''Ertuğrul Sağlam'ın, bugün Anadolu Ajansı'nın kendisine yönelttiği soruları yanıtladığını biliyorum. Gönlünün Beşiktaş'ı çalıştırmaktan yana olduğunu biliyorum. Güçlü alternatiflerimizden biridir. Kendisi, yönetimde görüşülmüştür. Tepki gösteren kimse yok. Ertuğrul hoca iyi bir Beşiktaşlı. Başarılı bir dönem geçirdi. Genelde pozitif şeyler konuşuluyor, ama teknik direktör konusunda dikkatli olmak istiyoruz. Bir süre daha düşünmenin iyi olacağı kanaatindeyiz. Kararımızı pazartesi günü yapılacak yönetim kurulu toplantısından sonra vereceğiz.''
Arsel, konuşulan diğer teknik direktör adaylarının kimler olduğu sorusuna ise ''Sizlerin yazdığı isimler konuşuldu'' diye yanıt verdi.
Böşürtüsü krizi
Öte yandan CNNTürk, teknik direktörü belirlemek için yapılan toplantıyla ilgili çarpıcı bir haber geçti. CNNTürk, Başkan Yıldırım Demirören'in her konuda anlaşma sağladığı Ertuğrul Sağlam'a bazı yöneticilerin "eşinin başörtülü olması nedeniyle" karşı çıktıklarını açıkladı. Demirören'in de bu durum karşısında başka adayları da değerlendirmeye aldığı kaydedildi.
aa.haber 10

2 yorum:

  1. 45 yaşındayım. Çocukluğumdan beri Beşiktaşı tutarım. Yönetimin başörtüsü karşıtlığı netleşirse hiç gözümü kırpmadan Beşiktaşı defterden silerim. Arkama da dönüp bakmam bile

    YanıtlaSil
  2. ben bir beşiktaş taraftarı olarak bu haberden utandım esef duydum beişktaşlı doğdum öle ölecem diyordum ama öle olmayacak böle bişey olabilirmi bjk kulubü yönetiminmi yoksa 25 milyon %99 müslüman olan taraftarınmı yazıklar olsun size bunun hesabını sorulacak er geç müslüman türk bjk taraftarlarınca

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.