Bilal ve Keşmir Cihadı




بسماللهالرحمنالرحيم

Sayın Bilal Kardeşim Cammu-Keşmir'e ne zaman karar verdiniz gitmeye ?1965'te büyüklerim Cammu - Keşmir'den Lahor'a göç etmişler.Bende eğitimi Lahor'da bir medresede gercekleştirdim. O zamanlar cok genctim Keşmir'de müslümanlara karşı yapılan işkence ve zulmü gazetelerden ve mecmua lardan okuyordum.Kafir Hindu ordusu müslümanların köylerini yaktılar namahrem lerimize girdiler yakıp yıktılar.Nicin müslümanlar bu vahşiliğe maruz kalsın
yüce rabbim ayeti kerimesinde buyuruyorki:
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ"Muharebe edin onlara ki Allah sizin ellerinizle kendilerini muazzeb kılsın, rüsvay etsin, nusratiyle sizi üzerlerine muzaffer buyursun ve mü'min bir kavmin yüreklerine su serpsin"Tevbe/14

Bu nusretle Keşmir cihadına katılmaya karar verdim.Terörizm nedir? Biz, teröristler değiliz. Biz Keşmir'de özgürlük icin savaşıyoruz. Gidin her hangi bir Hinduya sorun Cammu'nun müslümanlar'a ait olup olmadığını.Onlara sorun herhangi bir Keşmirli mücahit onların kadınlarına kötü gözle bakmışmıdır.Cocukları bizler tarafından işkence görmüşmüdür.Bu gibi şeyler asla olmadı . Ama onlar kentlerimizi,evlerimizi harap ettiler 60 bin insanımızı katlettiler. Bir zamanlar dünyanın diğer bölgelerinden insanlar ziyaret ederdi o güzelim dağlarını,yeşilliğini ve meşesini cünkü Keşmir dünyada'ki cennet olarak bilindi.Onlar kahrolsun o aynı Keşmir'i değiştirdiler.
Bu harekete nasıl katıldınız ?Maruz bırakılan Keşmir halkını TV de görünce,Keşmir halkına yardım etmeden kendimi iceremedim.Ailem ile helalleşip Muzaffarabad'ta gittim. Orada bazı diğer kardeşler ile buluştum niyetimin Keşmir cihadına katılmak olduğunu onlara bildirdim.Rabbime hamdolsun o kardeşlerimde beni Muhammed kardeş ile tanıştırdılar.Muhammed kardeşim beni kontrol cizgisinin öbür tarafına gecirdi elh.
Keşmir icin savaşan ne kadar mücahit bulunuyor ?Keşmir'in her cocuğu, Keşmir'in özgürlüğü icin savaş ediyor. Bu arada kesin bir bilgim yok ne kadar mücahid'in savaştığını allahualem dört,beş,on bin.Hep beraber Keşmir'in yeni kuşakları'da dahil,Keşmir'in özgürlüğü icin savaş hatta olacak çünkü birisinin erkek kardeşi gözleri önünde şehit edilmiş,birisinin annesi gözleri önünde şehit edilmiş müslümanların özgürlüğü icin savaş mecburiyet kazanmışdır.
Keşmirli Mücahitler silahlarını nerden elde ediyorlar ?Silahlar ? Peki, ben size onları dahi söyliyecem. Kafir Hindu ordusu onları bize satar ve bir coğu da elh. ganimet malıdır.Onların Üst rütbelileri gelir ve derlerki" Erkek kardeş,benden bu silahları lütfen satın alın ve benim ailemle hayatımda kacabileceğim en ucra noktaya gideceğim" derler.
Keşmirli Müslümanlar Pakistan ile birleşmek isterler mi ?Keşmirli'ler, asla Hinduların bir parcası olmak istemezler.Onlar pakistan icin sürekli Dua ederler. Onların pakistan icin sevgisi vardır.
Pakistan Ordusu mücahitleri destekledi mi ?Hayır hicbir şekilde, elh. Pakistan'daki müslüman Cemaatlerdeki kardeşlerimiz bizlere desteklerini kesmiyorlar. Rabbim onlardan razı olsun inş.Pakistan'daki müslüman kardeşlerimiz keşmir icin dökülen kana asla ihanet etmiyeceklerdir.
Son olarak İslam alemine söylemek istedikleriniz ?Dünyanın her yerinde sadece müslümanlar'ın terörist olduğu ifade ediliyor.Ben, daha fazla bir barış taraftarı ulusu müslümanlar haricinde görmüyorum. İslamiyet, terörizmi her zaman kınadı.İslamiyet barış dinidir.O,barışı öğretir.Ümmetten tek isteğim dualarında biz Keşmirli kardeşlerini unutmamlarını istiyorum.İnşallah zafer yakındır zafer inananlarındır.


Al - Hanein
SehadetVakti.Com



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.